JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

Roassi

New Member
Liittynyt
26 Helmikuu 2009
Sijainti
Ylöjärvi
Tuli hommattua tuollainen evo IV japanista ja ajattelin kysellä onko moni vaihtanut ohjauksen vasemmalle puolelle? reiät tuntuu olevan paloseinässä valmiiks.. mistä sais kojelaudan? ja miten käy ilmastoinnin kanssa ku tuntuu putket menevän vasemmalle puolelle? mitä kaikki osia tarvitsee ostaa? Ja ennen kaikkea, onko tämä aivan päätön idea teidän mielestä? :D
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

Jäsenpuolella on projektikertomusta Evo 5 ohjauksen muutoksesta, liittymällä kerhon jäseneksi pääsee lukemaan ja kirjoittamaan.

Onhan siinä hommaa kunnolla tehtynä ja rahaakin menee, itse en jaksa harkitakaan tuollaista operaatiota :)
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

Täällläkin on tuosta juteltu. Laitas hakua niin löydät.
Reiät valmiina paloseinässä on kyllä uusi juttu...epäilen. Mitä sanoo Ast?

Muutokseen tarviit ainaki:
-ohjausvaihteen (kallein yksittäiskomponetti ~1000e...ellet halua HIDASTA normilancerin ohjausta)
-kojelaudan
- johtosarjan kääntö
- pyyhkimien uudelleen hitsaus
- paloseinä aika varmasti
- yms yms
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

Harri K sanoi
-ohjausvaihteen (kallein yksittäiskomponetti ~1000e...ellet halua HIDASTA normilancerin ohjausta)

Minun ymmärtääkseni neloseen ei enää käy normi Lancerin ohjauspalikat vaan pitää olla ehtaa Evo tavaraa. Tonni on halpa hinta, mutta tuurilla saattaa silläkin rahalla saada.

Alkuperäiselle kysyjälle voin sanoa minäkin, että tästä on jauhettu foorumilla vaikka kuinka paljon. Hakua peliin vaan! Homman mielekkyydestä voidaan olla montaa mieltä, mutta taloudellista hyötyä sillä ei ainakaan saa. Jos homma ei pysty itse tekemään harrastushommina, siinä ei ole enää mitään mieltä. Minä ajan oikealta.
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

Nämä vastukset riittivät minulle. taitaa jäädä tekemättä niin kuin arvelinkin. ei opiskelia budjetilla viitti alkaa rakentaa. keksitään sitten jotain muuta kivaa. Kiitoksia nopeista vastauksista. ;D
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

Sama raha vaikka konepellin alle niin on varmaan huomattavasti kovempi virne kasvoilla ;)
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

Vaikka alkuperäinen kysyjä jo unohtikin projektin, niin laitetaan hiukan listaa mitä tarvitaan, niin seuraava voi sitten hakua käyttämällä löytää vastauksia. ;)

Tulipelti (2 osaa), sisä poikkipalkki, kojetaulu kaikkine sisä-osineen ja kiinnitysrautoineen, keskikonsoli, lämppärin/ilmarin kaikki sisä-osat, etuovien sähköikkunoiden katkaisijat/kahvat, lattiamatto, hammastanko, etupalkki tai alk.peräisen pieni muokkaus, jarruputkia, pyyhkijänmekanismi, erilaisia kiinnitysrautoja, ilmastoinnin putket jne. tuossa nuo mitä äkkiseltään tuli mieleen.
Sähkösarjassa on kohtuullinen muokkaaminen.
Jos tuollaisen tekee, kannattaa ilman muuta hommata CK-korinen lanceri josta saa paljon osia. Versiosta riippuen lähes kaiken muun, paitsi hammastangon ja etupalkin. Jos ei itsellä ole taitoa ja paikkaa missä tehdä tai sopivaa porukkaa "tiiminä" ei kannata projektiin ryhtyä. Puuhaa tuossa kyllä riittää hetkeksi, jos tekemisen puutetta on.

Ja "ei jäsenille" infona, että kirjoitan ihan kokemuksesta, nimimerkillä "kyllä se vielä täksi kesäksi valmistuu" ;)
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

pexi sanoi
Ja "ei jäsenille" infona, että kirjoitan ihan kokemuksesta, nimimerkillä "kyllä se vielä täksi kesäksi valmistuu" ;)

ja tätä ei ole kukaa varmaa edes epäillyt...
ehkä itse tekijä vähän vain ;)
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

pexi sanoi
Ja "ei jäsenille" infona, että kirjoitan ihan kokemuksesta, nimimerkillä "kyllä se vielä täksi kesäksi valmistuu" ;)

OT:
Sperskeles , kun jäi se teräs kuorma tänne saarelle. ;D
 
Vs: JDM evo4:sen ohjauksen vaihto.

-JP- sanoi
OT:
Sperskeles , kun jäi se teräs kuorma tänne saarelle. ;D

Nou hätä. :peukku Tuo asia on jo ratkaistu ja varmasti keksin sulle vielä jotain keikkaa..... ;D ;D

Sori :eek:fftopic
 
Takaisin
Ylös Bottom