Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
cubeqtio sanoiNäinkö oikein, mutta sulla ei ollut sisälokaria edessä?
cubeqtio sanoiMiten seossuhteet meni apexin kanssa? Ootko kattonut? Eli löytyykö laajakaistaa. On vaan noilla vaparifilttereillä tapana pistää auto menee laihalle..
cubeqtio sanoiNo sä ehdit sitten ensin sen peräpöntön kanssa.
Näyttäis olevan HKS Hipowe normi peräpönttö. Just sitä mitä olin ettimässä.
Miltä muuten se vaimennin näyttää jos katsoo suoraan ulostulosta sisään.. ?
Ja videoo pörinästä tai sitten Alastaroon tai Ahvenistoon näytille..
ast sanoiToivottavasti menee Ahvenistolla läpi tuolla. Pystyn sanomaan ilman mittariakin ettei vanhalla suoralla putkella olisi ollut toivoa.
Sopiko suoraan paikalleen vai pitikö soveltaa?
cubeqtio sanoiKuulostaa suht samalta kun mun Silentti. Toi kyl näyttää niin HKS:n hipowerin EI silent peräpöntöltä.
evo6 sanoiLuulis, että HKS olisi jonkun merkinnän laittanut pönttöön mutta voihan se HKS:n pönttö ollakkin.
cubeqtio sanoiKuulostaa suht samalta kun mun Silentti. Toi kyl näyttää niin HKS:n hipowerin EI silent peräpöntöltä.
Tuolta saa kuunneltua mun: HKS HiPower Silent (Oikee -> save as..)
Mr mmc sanoitahtoo tuollasen äänen omaan romuun! ;D
cubeqtio sanoiToi on aika hiljanen oikeesti. Sähkömopolta se kuulostaa radalla..
ast sanoiMiellyttävältä kuulosti, hiljeni selvästi
_jkh_ sanoisit viel käy ostaa sellasta kumi tiivistettä siihen kotelon yläreunoihin mikä painautuu konepeltii vasten ni tulee tiiviimpi ja vielä siistimpi eukku eukku
ja hitsais kotelon ni sais kulmaraudat pois
Kumitiiviste on lisätty ja nyt näyttää hienolta_jkh_ sanoisit viel käy ostaa sellasta kumi tiivistettä siihen kotelon yläreunoihin mikä painautuu konepeltii vasten ni tulee tiiviimpi ja vielä siistimpi
ast sanoiTutkitko paljonko kotelo vaikuttaa suodattimelle menevän ilman lämpötilaan? Jos on Evoscan niin sillä näkee suoraan lämmön MAF:n anturilla.
cubeqtio sanoiOiskos nyt tuo peräpönttö myynnissä?
nahkuri sanoimissäs tämä tehonlisäys nyt sitten tehtiin?
Juu on mulla race chrono ja voisi sillä muutamat mittaukset ottaa. Race Chronossa vakiona oleva 80-120 on varmaan ihan jees. Itselleni tein myös lisäksi 20-100 ja 60-100 performance testit.Putte sanoiHyvä hyvä, kyllä näillä keleillä kelpaa nyt päästellä. 8) Onkos sulla mahdollisuutta kellotella aikoja esim. Race Chronolla? Voisi vähän vertailla meidän kärryjä kadulla, kun saan huomenna omaan riisiin uuden kykän kiinni.
Mitä pidempi väli, niin sen tarkempi ja vertailukelpoisempi. Vakiona RC:stä löytyvät 60-160 tai 100-200 olisi parhaimmat. Nämä tietysti "lentokentällä" tai muulla suljetulla alueella ajettuna.evo6 sanoiJuu on mulla race chrono ja voisi sillä muutamat mittaukset ottaa. Race Chronossa vakiona oleva 80-120 on varmaan ihan jees. Itselleni tein myös lisäksi 20-100 ja 60-100 performance testit.
Noita tuloksia on vain aika vaikea verrata kunnolla kun esim. jotkut mittaa 80-120 ajamalla 75km/h ja siitä kaasu pohjaan ja jotkut 60km/h ja siitä kaasu pohjaan. Ajattelin, että tollasen 20-100km/h tuloksen voisi mitata niin, että kävelyvauhdista kaasu pohjaan. Ja nyt kun on 120km/h rajoitukset motarilla niin voisi mitata 20-120 tai 20-140.
Putte sanoiMitenkäs noita omia kellotusvälejä pystyy tekemään RC:hen? Itse en ainakaan äkkiseltään osannut.
Tänks, sieltähän se löytyi optionsin kautta.evo6 sanoiMulla on ainakin siellä performance tests sivun alareunassa nappula "Create new" ja mulla on käytössä versio v1.40
evo6 sanoiSen teki yks mitsu clubilainen ja säätäjä saa itse halutessaan ilmoittautua.
Hyvinhän se on toiminut kun ei ole ollut tarvetta lastenvaunuja kuljetella. Suppasen jos takakontista poistaisi niin sittenhän sinne ne vaunutkin mahtuisivat. Kuljettajan takana istuvalla on vähän tilan puutetta jalkojen kanssa.lancer evo-r sanoiKuinkas tällänen "lastenturvaistuin edition" käytännössä toimii? Riittääkö tilat edes siedettävästi?
Fiksusta en tiedä mutta ainakin se on paljon kalliimpi jos dippauksen tekee parilla sadalla jos itse ruiskii.lancer evo-r sanoiOlisko teippaus fiksumpi vaihtoehto tolle värin vaihdolle?
evo6 sanoiMorjensta kaikille tutuille ja tuntemattomille. Mielenkiinnosta kyselen sattuuko kukaan tietämään missä ja missä kunnossa tämä mun vanha evo6 tällä hetkellä on?