kampiakselit, mitä eroa 6-bolt <-> 7-bolt?

hookan

4g93
Liittynyt
27 Helmikuu 2005
Sijainti
jyväskylä
tässä yritin etsii vastausta mutta en ny valmiiks kirojtettuu aihetta löytäny. no asia koskis lähinnä evo 1-3 :mea vauhtipyörä on 7:mällä pultilla kiini. mikä käytännön ero on tohon gti:iin kampiakseliin joka on 6 pultilla. tietty pienempi kytkin.. onko muita eroja ku toi pultti määrä. onko vr4 tolla 7 pultilla. itelläni o tollanen mitsubishi colt tubo projekti ( 4g63 )ja evo 3:men kytkinasetelman meinaan laittaa mutta vauhtipuorää pitää muokata.

EDIT: otsikko.......
 
Vs: kampiakselit, mitä eroa 6-bolt <-> 7-bolt?

eli aidossa evo 3 koneessa on isommat runkolaakerit ku esim verrattuna 2.0 gti:iin koneeseen olisko kellään antaa faktamittoja näistä kauloista ? kiertokankien kaula o tietääkseni 48 mm ?
 
Vs: kampiakselit, mitä eroa 6-bolt <-> 7-bolt?

hookan sanoi
eli aidossa evo 3 koneessa on isommat runkolaakerit ku esim verrattuna 2.0 gti:iin koneeseen olisko kellään antaa faktamittoja näistä kauloista ? kiertokankien kaula o tietääkseni 48 mm ?

Joku varmaan vahvistaa, mutta ero taisi olla kaulojen leveydessä.

Halkaisijat Evo 1-9
kiertokangen kaula: 44.980 - 45.000
kiertokangen alapää ilman laakeria: 48.000 - 48.015
runkolaakerin kaula: 56.982 - 57.000
 
Takaisin
Ylös Bottom