Katin poisti eclipsestä

no en nyt tiiä pystyyx täst suoraan vertaileen mitään ???, mut anyway mun lancun pata työns katin poiston jälkeen yhdeksän kilowattii enemmän pihalle. vaikutuxii vääntöpuolelle en kylläkään sit muista, että minkälaisii muutoxii siel oli havaittavis. ja sittemmin onkin "tyhjä katti" korvattu kemiran race-katilla, nii pysyy katsastusmieskin tyytyväisenä ;D.
 
offtopic auttaako muuten katin poisto Gti Lancerissa mitään (kun olisi jo se väliputkikin valmiina) ;)
 
Mitsu sanoi
offtopic auttaako muuten katin poisto Gti Lancerissa mitään (kun olisi jo se väliputkikin valmiina) ;)

Kyllä se nyt jotain vaikuttaa.
Mitään paperia minulla ei siitä kyllä ole, mutta perstuntumalla sanoisin kierrosherkkyyttä tulevan lisää ja polttoaineen kulutus laski ainakin meikäläisellä muutamalla desillä/100km.
 
Haudi.
Joo-o kyllä se katin poisotto vaikuttaa, positiivisesti ;).
Noi zaren ilmoittamat 9kw:ta on varmaan faktaa,koska
kyseessä on tbo-auto mutta n.150hv vaparissa Ei tule
kyllä 7-10 hv:ta ELLEI se kissa oo siis aivan tukossa.
Tota zaren lukemaa tukee myös se, että esim. frendin
295hv(katilla) oleva Tbo-Mese ilman kattia ajettuna
samana päivänä ilman muita muutoksia tehoksi tuli
305hv:ta, testattu tossa paripäivää sitten. Itselläni on
suoraputki aina muuten paitsi katsastuksessa kissa on
mukana ja selkeästi on "nuhasempi" aina sinä päivänä
;), en ole tosin dynossa eroa kokeillut(pitäs varmaan
kokeilla).
t:Arska
 
jo en mäkään usko 7 heppaan, luulen että 3-5hv maksimissaan vapaasti hengittävään, ei välttämättä sitäkään, pari newtonia vääntöä.... eli ei paljon mitään. (ja vaikka se olis se 5hv niin sitä et edes huomaa). Turbo autot on sitten asia erikseen.
 
Mulla oli katti irti ja ei mitään havaittavissa olevaan muutosta ja jos oli niin sit ne oli alitajunnassa ;D

Oikeesti toi catti mikä on lancerissa niin on aika hyvä. 2" "reijät" ja muutenkin loivat kartiot, verrattuna esim motonetin tarvike kattiin...
 
oiskohan mahollista et eclipses katti on ihan viimisin pönttö.tai sit mul ei ole kattia olleskaa mut kyl varmaa pitäis olla ku auto on 91......
 
EI.

Katti toimii "lämmön" avulla niin sen pitää olla mahdollisemman lähellä pakosarjaa (uusissa autoissa nehän on ihan lohkossa kiinni että ne lämpiäis nopeasti)
 
Paitti Nasse-Lancuissa "kissa" on ihan takana eikä
siel sit muita vaimentimia ookkaan ja hyvin pelittää ;)

Ohoh..tiedän tais mennä vähä offtopic ;D
 
TÄH nasse lankku ? nyt lentää ohi ja korkeelta ;D selitäs?

Kaikkee sitä oppii jos catti on ainoona vaimentimena ja perässä :)
 
Tepi sanoi
TÄH nasse lankku ? nyt lentää ohi ja korkeelta ;D selitäs?

Kaikkee sitä oppii jos catti on ainoona vaimentimena ja perässä :)

Joo-o sitähän se vähä oli ;D
Seuraavan kerran kun teitin lähelle tulee SM-tason
ralli missä on näitä(nasseja) N-ryhmäläisiä niin katop-
pa niitten alle minkälainen putki siellä on....... sitten
se selviää ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom