Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Pitäis Evoon vaihtaa edestä alatukivarsien puslat kolinoiden ja narinoiden takia, mutta hetken selailtuani työkalujen hintoja ajattelin kysyä josko jollain clubilaisella olis irroittamiseen sopivia työkaluja tai settiä lainata pääkaupunkiseudulla. Työkalusarjan hinta on vähän turhan kova kertaremonttia varten ja parkkikatoksessa ei juurikaan kiinnosta ryhtyä MacGyveriksi. Vaihdattaminen taas kustantaa helposti jo tuon työkalusarjan verran ja viimeaikaisten korjaamokokemusten perusteella käyntejäkin tulee kuitenkin useampi kuin yksi. Olen tietty valmis maksamaan työkalujen lainasta kohtuullisen korvauksen.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

Supistava pakoputken osuus esim biltemasta tms. Siittä holkkeja sopivan kokoisia. Isoja prikkoja lisäks ja pätkä M12 tms jenkatankoa ja mutterit.
Mut on silti aika turaamista... Suosittelisin ottaa tukivarret irti ja käymää jossai prässissä ne vaihtamassa.
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

Morjensta, mä voisin vaihella järvenpäässä, pientä korvausta vastaan tietenkin :) laita mulle viestiä 0401751230

Muoks! Ja autolla siis tänne puslat vaihtoon ja rokkenroll
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

Mitä puslia olet vaihtamassa? Joihinkin paikkoihin tarkoitetut polyuretaanipuslat (esim etutukivarren etummainen pusla) ovat ilman kuorta ja ne saa helposti painettua paikalleen. Vanha taas lähtee pois esim. poraamalla reikiä kumin läpi niin että saa keskiosan revittyä ulos ja sitten rautasahanterä läpi jämästä, sahaan takaisin kiinni ja sahaamaan niin että ulkokuori menee lähes halki ja sen saa murjottua irti.
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

sampah446 sanoi
Morjensta, mä voisin vaihella järvenpäässä, pientä korvausta vastaan tietenkin :) laita mulle viestiä 0401751230

Muoks! Ja autolla siis tänne puslat vaihtoon ja rokkenroll

Ralliartin puslat tuli tänään RossSportilta. Mä soittelen sulle huomenna Tiistaina niin katsotaan tarkemmin. Sulla siis on työkalut ja paikkakin vaihtoa varten?
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

Tarzi sanoi
Ralliartin puslat tuli tänään RossSportilta. Mä soittelen sulle huomenna Tiistaina niin katsotaan tarkemmin. Sulla siis on työkalut ja paikkakin vaihtoa varten?
juu on paikka ja työkalut :)
 
Ylös Bottom