Kenwoodin soitin

J

Jerry

Guest
Mulla on lancerissa Kenwoodin KDC-4070R soitin ja se tarvis saada irti kun aletaan asentelee vahvaria ja supparia viikonloppuna :) että tietääkö kukaan miten se lähtee kun siinä ei ole reikiä irroitusraudoille eikä soittimessa ole muovisia ulosvetimiä? Toisaalta.. jos joku tietää saako kyseisen soittimen perään laitettua supparin vahvarin kautta niin ei välttämättä tarvitse edes repiä sitä irti. Vastatkaa varmuuden vuoksi molempiin kysymyksiin :p
 
missäs asut mä voin kyl ottaa sen mankan irti kaikki ne on irronnut mitkä on haluttu irrottaa ;D
 
Toisaalta.. jos joku tietää saako kyseisen soittimen perään laitettua supparin vahvarin kautta niin ei välttämättä tarvitse edes repiä sitä irti

Jeps, eli siinä taitaapi olla rca-lähtö. Ainakin malleissa 3080 ja 5080 on, joten eiköhän siinäkin ole. Toiseen kysymykseen en osaa vastata :D
 
mulla oli kerran autossa ks. soitin veljeltä lainassa.
otin galantista koko sen paneeli irti missä on soittimen paikka ja säilytyslokero. ja sitten vaan työnsin soittimen pois kelkasta.
ihmettelin kanssa samaa hommaa sillon aikoinaan..ja ainakin toi tyyli oli nopee galantissa, mut lancerista en tiedä..

ja sitte siinä oli rca-lähtö ja poksi lähtö..soi muuten paljon paremmin ku rokkarin soitin mikä oli kans itellä joskus ..oisko sen malli ollu 8210
 
Takaisin
Ylös Bottom