Kokemuksia 93/92 mallin Lancerista?

Axl

Galant Dyn4 GTi 89+Colt 89
Liittynyt
15 Kesäkuu 2003
Sijainti
Tuusula
Neuvoja kaipaa Lanceria haluava....
Iskin silmäni viime viikolla nettiautossa olleeseen Lanceriin joka on 93/92 mallia.
http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=43218&up=N
Kävin koeajamassa auton tänään ja nyt polttaa jo kyseinen biili. Auto on ajettu 160tkm ja edellinen omistaja on kuulemma huoltanut konetta säännöllisesti.

Onko kyseisessä mallissa jotain tyyppivikoja?
Onko jotain paikkaa mihin pitää kiinnittää oikein erikoista huomiota ennen kauppojen tekoo?

Pari lommoa pelleistä löytyy ja auto on todella huonossa maalissa, mutta ruostetta en huomannut.

Mitä maksaa suunnilleen autoon maalit/maalautus?
Paljon semmoseen peliin menee litroina tavaraa.

Bensamittari ei toiminu, akku huono ja tuulilasi p*skana, mutta myyjä sanoi että mainitsemani viat korjattaisi jos ostaisin pelin pois.

Miltä peli vaikuttaa? Kannattaako ostaa pois?
 
Katos ukkokin saanut tunnukset tehtyä  ;)
Katos söörtsillä ketju, jossa olin ihan samantilanteen edessä kuin sinä nyt.
Sieltä löytyy ainakin tyyppiviat  :eek:


Ps. en ole katunut ostoani 8)
 
ollaan ajettu vajaa 3vuotta tätä korimallia ja yhtään ainoo vikaa ei oo ollut. edes jarrupaloja ei oo tarvinnut vaihtaa jotenka aivan susi tää ei todellakaan oo.

ps. näillä puheilla pitää koputtaa nyt kyllä puuta.
 
Pirun hyvän värinen, toi Lancer jota olet katellu... ;)

Niinpä. Musta on ainoa oikea väri autoon ;)
Kattoa jos pääsee "rikastumaan" niin maalari saa vetää mustaa pintaan 8)
 
toi lancer on hyvävalinta mut toi kyseinen yksilö on liian kallis (tää on mun mielipide)
 
jos sulalta ostaa niin en olis mistään kovin varma ja kaikki mitä luvataan haluaisin paperille siellä jos jossain kusetetaan asiakasta ja tää on fakta
 
jos sulalta ostaa niin en olis mistään kovin varma ja kaikki mitä luvataan haluaisin paperille siellä jos jossain kusetetaan asiakasta ja tää on fakta

Onko omalle kohdalle napsahtanut tuolla? :-/
 
kavereille on käynyt esim jätetty talvirenkaat antamatta kun ollut varaston pohjalla eikä ole heti löytynyt :) sit on muka kaikki huollot tehtu eikä ole huoltokirjaa joku kuulemma varastanut :) sit yks auto oli katsastamatta ja kaverilta lähti viikko oston jälkeen kilvet tienpäällä :) yhdeltä kaverilta hajos kansi kun ajo autoa kotiinsa matkaa oli noin 100km sai pienen tappelun jälkeen liikkeen maksamaan rempan :) tossa nyt on jotain mitä näin äkkiä tulee mieleen olkaa siis tarkkana kun sieltä autoa ostatte ;D
 
No mulla nyt ei ole lanceria, mutta kun täällä ruvettiin Sulaa herjaamaan, niin itselläni ei ainakaan ollut Autotalo 2002:n kanssa mitään ongelmia eclipsen ostaessani. Varsin positiivinen kokemus, järkkäsivät jopa huomattavan alennuksen vakuutukseenkin ;D
 
No mulla nyt ei ole lanceria, mutta kun täällä ruvettiin Sulaa herjaamaan, niin itselläni ei ainakaan ollut Autotalo 2002:n kanssa mitään ongelmia eclipsen ostaessani. Varsin positiivinen kokemus, järkkäsivät jopa huomattavan alennuksen vakuutukseenkin  ;D
toi 2002:nen on ainut mistä olen kuullut hyvää yks kaveri just hieroo siellä kauppaa yhdestä gti ww:stä ja palvelu on hyvää (kuullemma) ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom