Konkan asennus???

jihaa

Mitsubishi Lancer 1.8 Gti Vm.1996=Lunastettu
Liittynyt
6 Marraskuu 2003
Sijainti
Riihimäki
Elikkäs vähän neuvoja konkan asennukseen. Laitoin konkan miinuksesta maan ja plussaan vahvistimelta ja akulta tulevat. Eli ei kai sitä voi muuten kytkeä??? Ja tein sen lataus systeemin vai mikä nyt olikaan ennen käyttöön ottoa, jollain pikku lampulla mikä siinä tuli mukana. Joten kaikki meni niinko pitikin, mut eipä vaan jännitenäyttöön tule mitään ja se ledi mikä ilmaisee pällä olon on pimeänä. Missähän vika ??? Konkka paskana vai asennus kusee ??? Konkka on ihan uusi.
 
kytkithän konkan siis + ja - kaapeleiden rinnalle?
herätevirta piti ainakin minun konkkaan laittaa vielä ennen ledien heräämistä ;)
 
Elikkäs kytkin nyt sen niinku tuossa linkissä oli neuvottu. Tulos sama, ei toimi :mad: Valot ei syty eikä ledi pala. Liekö sitten viallinen konkka??? Konkka on merkkiä
Dietz 1F*** 21VDC Mites tuo heräte? Jos kokeilisi sitä, niin vedänkö sen vahvisitimelta konkalle ja mihin siinä???
 
jihaa sanoi
Elikkäs kytkin nyt sen niinku tuossa linkissä oli neuvottu. Tulos sama, ei toimi :mad: Valot ei syty eikä ledi pala. Liekö sitten viallinen konkka??? Konkka on merkkiä
Dietz 1F*** 21VDC Mites tuo heräte? Jos kokeilisi sitä, niin vedänkö sen vahvisitimelta konkalle ja mihin siinä???

mulla konkassa on erillinen notti, jonka alle pitää laittaa cd-soittimen herätevirtajohto. toki jos sitä nottia ei ole sinun konkassa niin jotkut konkat osaavat käynnistyä/sammua automaattisesti.
voihan se olla että se ledipuoli sun konkasta on paskana :-\
 
Siis tuossa konkassa on jossain ns. heräte, johon tulee kytkeä 12V, jotta saa näytön ja ledit toimimaan. Konkka muuten toimii, vaikka on näyttö pimeenä.
eli: sitä heräte liitintä etsimään. ;)
 
Jep nyt toimii....Vedin sen herätteen, ni johan heräsi eloon...Ohjeissa ei mainittu siitä sanallakaan...Ihmeesti kätketty sekin, kun piti laittaa sen muovisen kuvun kiinnitysruuvin alle...No toimiipa sit kuitenki :eek:
 
näyttääkö sulla samaa jännitettä toi mitä akulta mitattuna?
mulla näytti 0.3 volttia liikaa niin piti purkaa johdotus päältä, avata kupposta ja säätää trimmeriä :)
 
Takaisin
Ylös Bottom