Korisarjaa E3x Galantteihin? (oli: Ns. levikkeet)

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
joo en parempaa otsikkooo keksiny.. mut joo asiaan
tota onks tollaseen galanttiin 89-92 vuosimallisiin mitään noita levike sarjoja kun oon katellu monesta paikasta(sivustoista) ja ei oikee löydy mitään aina niihin uusimpiin galantteihin löytyy.. joten kysyn et tietääks kukaan mistä löytyis niit levikkeitä spoilereita sun muita?!?? ??? vai pitäiskö vaan alkaa tee se itse mieheks ja ruveta väsäämään hirveen isoo projektia tietämättä miltä se loppujen lopuks tulee näyttämään!


joo oilisin kiitollinen jos joku näyttäis/kertois mist saa ta löytyy...


ku oon alkanu korjailemaan lommoja noista puskureista. ja kun kerran ne on poissa paikaltaan niin siin ois ihan hyvä aika katella jotain ettei tarttis joskus tulevaisuudessa repiiniit pois..;)
 
käytännössä mitsuihin saa lähes kaiken tehdä itse,
paitsi evo3-korisarjat lanceriin :p

kaupan hyllyltä ei korisarjoja kovin helpolla löydy, on niitä toki muutama, jäsenosiossa oli taannoin jotain kyselyä jostain tosi hienosta E3x puskurista (ja sen tilauksesta, mut en tiedä miten sen kävi) mutta muuten kai on jääny E3x laitot siihen evo3-puskurista modattavaan versioon (tiedän yhden tapauksen), tai sit gti/vr4:en puskureiden hommaukseen.. (tietääkseni useampia?) et näihin asioihin varmaan voinee asianomaiset antaa neuvoa..

itse tekemällä ajan kanssa oppii ja voi tehdä jopa jotain jota joku muu ei olis jo tehny ;D
 
Sivuhelmoja löytyypi ainakin, ite ostin mittatilaustyönä, ja niin taisi tehdä korpelakin...
 
osta tarvike kaaret ja rupee sovittelemaan niitä vanhojen jatkoks ;) mull on itellä galanttiin tulossa evo3 puskuria mut sitä täytyy modailla ja leikkiä kuidulla ihan tarpeeks :) kuvia tuol on jotakin kuvaa, lisää tulee kunha projekti edistyy...
 
tosta evo kolmesen puskurista ja galantista vois tullakkin jotain!ihan hyvä idea! mistäs sait puskurin? hintaa?? mun auto on ihan samas kunnossa etupuolelta kuin toi sunkin... mut hey jos alkais tee se itse mies projektin niin mitä ainetta käyttäis mielummin?? ku mul ei oo mitään tietoo mist aineesta vois muovailla niit joten tieto/info ois ihan hyvä jotain!ja niitten aineiden hinta luokkaa?? jos hitsais sen ns. kehikon ensin, sitte muovailis siihen jollain lasikuidul jotain?tai jotain? mites se maalaus sun muut ku se pinta varmaan ei tulis mitenkään sileeks! tai ainekin niin arvelisin, kittiä?

joo kertokaan kaikki mitä tiedätte ja ois tosi mukavaa jos laittaisitte niit kuvia myös!projekteista, mäkin kohta alan kuvailee omaa projektia pikku hiljaa..
 
Elikkä tollane osoite kun http://www.harline.com/genesis%20motorsport.htm siellä on numero ja kuuleman mukaan ei liian hintava. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom