Kynäjouset ja katsastus?

T

teme

Guest
Eli tuli tossa ajatus kun ostan uudet iskarit jotta löis niihi kynäjouset.

Ni mikä on katsastuskonttorin suhtautuminen tähän?
Kun noihin ei varmaan ole mitään tüv hyväksyntää..

kiitos etukäteen avusta. ;D
 
Ainakin kaksi osaiset jouset on (kuulemma) pannassa.

Kannattanee käydä sillä konttorilla kysymässä, johon aikoo kärryn viedä leimalle seuraavaksi, vaikka pykälät sanoo sitä ja tätä, niin monesti kuulee kaikkia vanhoja tulkintoja yms. Eli käy puhumassa/ sopimassa.....
 
Itte just toukokuussa katsastin auton ja alla on kynäjouset..eikä mitää sanomista ollu, apujousia ei saa käyttää katukäytössä.
 
joo enkai säädäkkään kynäjousia enään, kun ostin uuet iskarit ni niis on tolpat ja kaikki samassa..

ei viitti alkaa hitsailee kaasuiskaria.. saattaa kuulua iso bum ;D ;D
 
Eihän se vaadi hitsausta välttämättä, hommaa vaan sellanen kierreputken mis on yläpää kiintonainen ja sylinterin kokonen reikä.kuten mulla..
 
mut pitäähän se kierreputki olla kiinni tolpassa.. ?
mitä meinaat tolla kiintonaisella yläpäällä?
 
Mulla pitäis olla kuva tost takaiskarista yahoossa, onks sulla sinne tunnuksia??jos ei ni koitan laittaa kuvan ton mun jippiin galleriaan..Niin se kierre osa jää sieltä iskarin yläpäästä kiinni.ja sitte joutuu laittaa jonkun holkin kierre osan ja iskarin väliin, ettei se pääse heilumaan sivuttain..vaikee selittää :)completoksella ainakin myydään noita kierresarjoja..ja holkin tein akryylimuovista.
 
http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?album=13117
siel ois nyt kuva vanhast ja sit uudesta...
 
No eikös nuo takaiskarit? mimmoset on edessä?

Ja pitäshän mulla takaiskareihinki hitsaa kierteet jotta niit pystys säätää...

Ja edessä on tuo alajousilautanen semmonen hervottoman kokonen, jotta siihen haluis kynät pität se lautanen rälläköidä pois ja hitsaa kierteet siihen ja kun on ne kaasut sisällä ni ei oikein pysty....
 
takaiskarit hyvinki :)edessä mul onki noi bilsteinin jokku ralli-iskarit mis on kierteet iskarissa..Niin revit vaan sen lautasen irti ja sit laitat tollasen kierreputken ku mulla takakana etuiskariin ja toimii..ei tarvii hitsailla mitään..
 
Siis se on sieltä yläpäästä kiintonainen ja siel on vaan sellanen reikä mist iskarin putki tulee läpi, joten ei tarvii mitää hitsauksia...niin ja sit joku tekee jostain holkin siihen iskarin ja sen kierreputken väliin..
 
mistä muute sait bilsteinit?
ite kysyin bilsteinejä ni sano ettei näin vanhaan autoon saa... :mad:
 
Takaisin
Ylös Bottom