Kysymyksiä muille Pajeroon erehtyneille

aryhanen

New Member
Liittynyt
24 Marraskuu 2004
Tere

Jaahas, tuli Pajero pihaan. 1988, diesel turbolla, jälkiasennus-IC:llä, automaatilla, jälkiasennus-ilmastoinnilla ja 367 tkm:lla.
Muutama kysymys:
1. Automaatin öljytaso on kylmänä kuuman maksimissa. Haittaako?
2. Polttoainemittari ei toimi. Kun anturille menevän johdon kytkee maihin, johan näyttää täyttä. Eli vika anturissa. Millainen se anturi on? Saako sen irti tavaratilan pohjassa olevasta luukusta tankkia irrottamatta? Onko jollain lukijoista toimivaa anturia?
3. Latauksessa on jotakin vikaa. Silloin tällöin syttyy latauksen, polttoainesuodattimen, automaatin lämpötilan yms valoja ja lataus katoaa. Onko värkissä erillistä lataussäädintä vai onko se laturissa? Voiko vika olla muualla vai puranko suoraan laturin irti? Päävirtakaapeli ja latausmerkkivalolle menevä piuha ovat OK.
4. Haluaako joku lukijoista myydä mulle halvalla hyväkuntoisen kuskinpenkin?
Siinäpä niitä. Huomenna varmaan lisää kun remontti jatkuu.

-AR
 
laturissa on se johtonippu aika liki öljynsuodatinta eli lika saattaa aiheuttaa kosketushäiriöitä / em. varoitusvalojen valojen palamista. Yleisinmmin syy on kyllä laturin hiilien loppumisessa / tasasuuntaussillan diodien palamisessa :( Öljynpinta vaihtelee aika paljon oman kokemuksen puitteissa, ylimääräinen öljy tuppaa kyllä kulkeutumaan pois, enemmän kannattaa olla huolissaan jos öljy näyttää "palaneelta" tai haisee ikävästi , silloin se on päässyt kiehumaan ! Polttoainemittarin piuha kulkee apukuskin puolen lehtijousen ympäristössä ja voi siten katketa. Miinus madoituksellahan nuo mittarit toimivat eli vika on piuhassa tai anturissa.
 
aryhanen sanoi
4. Haluaako joku lukijoista myydä mulle halvalla hyväkuntoisen kuskinpenkin?
Siinäpä niitä. Huomenna varmaan lisää kun remontti jatkuu.

-AR

Mulla olis kohtalainen kuskinpenkki, voin laittaa kuvia jos kiinnostaa?
 
Tere

Laita vaan Jahvetti kuvia aryhanen(altgr2)cc.hut.fi. Millä hinnalla voisit istuimesta luopua?
Omassa on vasemman reunan istuinosan pehmusteet tohjona, eli siinä on aika epämukava istuskella.
-AR
 
Takaisin
Ylös Bottom