kysymyksiä outlander 177 hv

senjanen

New Member
Liittynyt
25 Tammikuu 2016
eli tällä koneella oleva outlander olisi tuossa tarjolla, siihen pari kysymystä

onko huoltoväli 15 vai 20--- perustelut onko suomi-olosuhteet vai mikä..

miten laaja ja minkähintaiset huollot ovat ?

mitä auto kuluttaa, tehtaan lukemat tuskin pitävät paikkaansa..?

Itsellä kun kilometrejä tulee vuodessa 50 tkm, niin täytyy laskea kustannuksia..

hyviä ja huonoja kokemuksia autosta?

kiitosta..
 
Vs: kysymyksiä outlander 177 hv

Kulutustietoa pääosin Saksasta

http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/280-Outlander.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_e=2013&power_s=177&power_e=177&powerunit=2
 
Vs: kysymyksiä outlander 177 hv

Meikäläisellä ollut tuommoinen kohta pari vuotta ja nimenomaan sillä mitsun omalla koneella EI HDI!

Todella tyytyväinen olen ollut ja mielestäni auto kulkee kohtuu kulutuksella. Matkassa 6litran paikkeilla ja välillä allekkin jos ajaa noin 105km/h, siitä ylös päin niin kulutus nousee aika nopeasti. 90km/h niin noin 5.5 litraa. Veto hommissakaan kulutus ei nouse kun pitää noin 90km/h vauhtia merkittävästi.

Huolloissa on sitten paljon eroa hinnoissa, mutta normi huolto 15tkm(huoltoväili mitsun konees) välein joku 350ekee mutta 120tkm huolto on kallis kun käyttävät kannen auki ja tarkastaa venttiilit. En tiiä miksi, mutta hinta oli kuin kysyin juuri sitä niin 670-1200ekee eli aika moinen ero merkkiliikkeissä!

Mitään muuta moitittavaa ei ole kuin perus japsin "ominaisuudet" eli hieman äänekäs. Olen kyllä ollut tyytyväinen ja auto kulkee hyvin tiellä ja maastossa mitä nyt tuommoisella autolla voi ajaa.
 
Vs: kysymyksiä outlander 177 hv

eli jos alle 7 pääsee, voi pitää kyllä kokoon nähden pieni kulutuksisena..
kiitos tiedoista, näitä huoltojen hintoja tosiaan ei missään näy, on vähän harvinaisempi moottori kuitenkin, ja tietty virallinen huolto veloittaa kaikesta enemmän..
 
Vs: kysymyksiä outlander 177 hv

Toki kaupunki ajossa menee sitten 9-10 litraa ku on neliveto koko ajan päällä. Itse ajan koko ajan lock päällä talvella ja kesällä se 4wd enkä käytä ikinä sitä etuvetoa..
 
Takaisin
Ylös Bottom