Jos ja kun teette lavavehkeisiinne runkoremonttia, niin olkaa tarkkana ettei runkonumero jää hitsausten alle, tai niin kuin mulla se meni metallinkierrätykseen vanhan runkoaisan mukana...
(numerohan on siinä oikean takapyörän vasemmalla puolella.)
Laitoin rungon poikki akselin ylityksenjälkeen, ja tein uuden 2x3 tuumasesta rhs putkesta. Jouduin myös tekemään uudet jousen korvakkeet, ja kaikki uudet lavankiinnikkeet. Vanhat lähti yhtälukuunottamatta painepesurilla irti.
Ja polttoainetankin putkisto kannattaa kans tarkastaa, mulla putket melkein poikki, joten uusiksi meni sekin.
Loppuviimeks vielä. Nyt uusi runkonumero palkinkyljessä meistettynä, ja rek.otteeseen merkittynä
(numerohan on siinä oikean takapyörän vasemmalla puolella.)
Laitoin rungon poikki akselin ylityksenjälkeen, ja tein uuden 2x3 tuumasesta rhs putkesta. Jouduin myös tekemään uudet jousen korvakkeet, ja kaikki uudet lavankiinnikkeet. Vanhat lähti yhtälukuunottamatta painepesurilla irti.
Ja polttoainetankin putkisto kannattaa kans tarkastaa, mulla putket melkein poikki, joten uusiksi meni sekin.
Loppuviimeks vielä. Nyt uusi runkonumero palkinkyljessä meistettynä, ja rek.otteeseen merkittynä