l200 mangnum -07 nelivedon keppi jumissa

petel200

New Member
Liittynyt
14 Heinäkuu 2014
Moi. olisis sellanen ongelma kun laitoin nelivetoa päälle meni jakolaatikon vaihdevipu jumiin taisin painaa liian aikaisin keppiä pohjaan nyt on nopea neliveto ilman lukkoja kokoajan päällä.. keppi ei liiku.. jollain oli sama ongelma mutta en löytänyt keskustelua enään.. oli itse saanut kuntoon ottamalla vaihdekepit pois.. ym..
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: l200 mangnum -07 nelivedon keppi jumissa

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=46571.msg408768#msg408768
 

Tani62

New Member
Liittynyt
10 Helmikuu 2019
Moi. olisis sellanen ongelma kun laitoin nelivetoa päälle meni jakolaatikon vaihdevipu jumiin taisin painaa liian aikaisin keppiä pohjaan nyt on nopea neliveto ilman lukkoja kokoajan päällä.. keppi ei liiku.. jollain oli sama ongelma mutta en löytänyt keskustelua enään.. oli itse saanut kuntoon ottamalla vaihdekepit pois.. ym..
Hei! Mulla sama ongelma. Miten sait ratkaistua vai saitko? En saanut avattua em. keskustelua...
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Pitää purkaa keskikonsoli muovit pois ja purkaa se vaihdevalitsin ja sen jälkeen asentaa takaisin paikoilleen. Sen hahmottaa sitten kun purkaa. Se jää ohjausraudan alle juntturaan. Tähän on myös mitsulla uudempi malli millä saa sitten tuon ongelman katoamaan.
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Ok. Mitenkähän nuo muovit lähtee. Saako sen vivun Mitsun liikkeestä tilaamalla?
Ensin kyynärnoja, sen sisällä on pari ruuvia, sitten muutama ristipää löytyy siitä alta kun saa kyynärnojan pois, ja sitten siitä etupuolelta pari muoviklipsua saa siitä sivusta. Ja toki vaihdevalitsin nupit pyöritellä auki. Sen jälkeen saa muovin pois pujottelemalla, käppäriä saattaa joutua nostelemaan. Ja laskemaan ohessa. Alta löytyy kumi mikä peltireunuksella ja 6 ristipäätä ne auki ja siinä pääseekin jo vaihdelaatikon pultteihin käsiksi. Vaihdevalitsimen pohjan pultteja 8kpl ja ne irti muista katsoa pulttien pituudet ja et löytää samaan paikkaansa. Sit nostaa sen siitä ylös, kyl se siitä aukenee. Mut tosiaan jos ei itse osaa niin sitten kannattaa antaa tehdä jonkun joka tietää mitä tekee, ettei tuu lisä vahinkoa. Ja kyllä sen saa uutena mitsulta lähimmästä merkkiliikkeestä, tai memberinä alennuksilla Mega-Autosta.
 
Viimeksi muokattu
Ylös Bottom