L200 mk 4 venttiilin rallatus..

Quadriga

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2018
Elikkäs onko l200 vm2007 säädettävät venttiilit? Kone kun ottaa kierroksia yli 4000rpm niin alkaa rallattamaan kuin vanha diesel.. auto on uusi tuttavuus ja minkäänlaista ohjekirjaa ei autosta löytynyt osto hetkellä.. eli jos säädettävät venttiilit niin välykset olisi kiva tietää?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Kannattaa kertoa vähän tarkemmat tiedot autosta ja etenkin moottorista. Edes se että onko kyseessä bensa vai diesel.
 

Quadriga

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2018
Siis tosiaan kulkine on 2.5tdi mk4 Koppanen l200. Unohtui laittaa tiedot.. ja oikein kun tutki niin konehuoneesta löytyi 4d 56 malli merkintä
 
Viimeksi muokattu

Quadriga

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2018
Siis tosiaan kulkine on 2.5tdi mk4 Koppanen l200. Unohtui laittaa tiedot.. ja oikein kun tutki niin konehuoneesta löytyi 4d 56 malli merkintä
Eikö oikeasti kenelläkään ole tietoa onko 4d56 motissa, siinä minkälaiset venttiilit? Säädettävät, hydrauliset tai rullat tai mitkä vaan? Pitäisi olla perus kauraa kaiketi? Antakaa joku vinkki ennen kuin alkaa pakkasella purkamaan. Hyvää joulua.. vai onko kysymys väärin laadittu
 

micco1

Member
Liittynyt
3 Huhtikuu 2005
Oma epäilys/veikkaus et rullanostajat ja säätö nostajien päissä perinteiseen tyyliin. Onkohan näissä uudemmissa koneissa samaa vikaa kuin vanhemmissakin et tahtoo nokka-akselit kulua herkästi.
Löytyiskö tuolta sun malli, niin voit sieltä hiukan katella mitä siellä venttiilikopan alla on. http://www.essi24.ru/catalog/auto/mitsubishi.html

Ja oletko tämän lukenu hiukan sivuaa aihetta. https://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/pajero-2-5-tdi-venttilivälykset.61753/
 
Ylös Bottom