L200 My20

Mitsui

Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2018
Tulipa käytyä kojolla uudella ällällä. Vaikka kovasti kyljessä lukee, että täysin uusi l200, niin kyllä tuosta jäi facelift kuva päällimmäisenä mieleen tuohon my17 malliin verrattuna. Karkeasti sanottuna muutokset ovat uusi (parempi) keulan ilme, tuumaa suuremmat renkaan ja pienempi sekä tehottomampi moottori. Vaikea löytää itselle perusteita vaihtaa tuohon malliin ja lähinnä harmittaa, kun moottori mennyt ominaisuuksiltaan huonompaan suuntaan. Tehon heikkenemisen tunsi ihan persdynossakin ja moottorinäänimaailma tuntui menneen karkeammaksi.
 

Klapikauppias

Member
Liittynyt
27 Lokakuu 2015
Mä odotin kuin kuuta nousevaa tuota uutta mallia, kattelin youtube videoita mailmalta ja ajattelin, että vaihdan heti, kun tulee suomeen, mutta kun ensimmäiset tiedotteet tuli, että suomeen tuodaankin joku säästömoottori ja kaiken lisäksi kuvis pisti silmään kusitankin korkki, enkä kyllä oo vielä kuullu yhdestäkään ongelmattomasta kusikoneesta, joten en oo, enkä edes meinaa mennä koeajamaankaan. Tuossa edellisessä mallissa on parasta juuri moottori ja tuon mun 3000 kilon kärryn vedossa on jokainen heppa tarpeen, ei tulis mieleenkään luopua yli kolmesta kymmenestä.
 

Mitsui

Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2018
Niin ja kun tuo nykyinen on täysin ongelmaton ollut tähän asti. Kaksi kertaa on käytättänyt Deltalla oston jälkeen ja ne ovat 20tkm ja 40tkm huollot. Ja silloinkaan en ole itse Deltalla käyttänyt, kun omakuski palvelu on hakenut ja tuonut auton työpaikan pihaan. Ainoa mihin en ole ollu täysin tyytyväinen, niin audio järjestelmä, mutta senkin päivittäminen halutuksi onnistui helposti. No olisihan se tietysti poikittais lukko joskus hyvä olla.
 

Klapikauppias

Member
Liittynyt
27 Lokakuu 2015
Sepä se, itellä ensimmäisiä tuon mallisia, neljä vuosihuoltoa nyt takana, eikä edes yhtään parkkilamppua ole tarvinnut vaihtaa ja auton ainut tarkoitus on vetää tuota kärryä, eli ei taatusti pääse helpolla, kun kärry painaa tyhjänäkin tonnin ja täytenä aika liki sen kolme.
 
Ylös Bottom