Maaliskuussa alkanut ongelmavyyhti on edelleen hengissä. Auto sammui alunperin katunopeudesta ja kun ei lämpöisenä suostunu käynnistymään hinautin sen korjaamolle. Sytytysosat uusittiin puolaa lukuunottamatta sekä vaihdettiin myös ilmamäärämittari alkuperäiseen käytettyyn. Vähän aikaa ehdin autolla ajelemaan kun alkoi check engine valo syttyilemään ja se antoi vikakoodit 11 ja 12. No seuraavaksi vaihdettiin lambda-anturi tarvikeosaan ja korjaamolta lähdön jälkeen check engine-valo syttyi taas. Check Engine valo vilkuttaa nyt pelkästään koodia 11 eli lambdaa. Lisäksi auto aavistuksen nyki. Tämä on nykytilanne. Koitan ainutta kikkaa mität itse osaan tehdä tässä tilanteessa eli otin otin akusta miinusnavan irti ja katson vieläkö check engine valo vilkuttaa vikakoodeja kun kytken akun takas. Tosin korjaamolla varmaan toi akku oli jo käytetty irti kun se uusi lambda laitettiin paikoilleen.
Itse epäilen, että olisko sittenkin ecussa se vika. Tyhjäkäynti pukkaa olemaan matala ja epätasainen, lisäksi sitten toi nykiminen ainakin pienillä vaihteilla.
Itse epäilen, että olisko sittenkin ecussa se vika. Tyhjäkäynti pukkaa olemaan matala ja epätasainen, lisäksi sitten toi nykiminen ainakin pienillä vaihteilla.