Lancer 1400 -76

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Otsikonmukainen projekti on alkamassa, tarvitsisin tietoa Länsi-Suomessa olevista Japaninosatuonti-firmoista. Mistä olisi mahdollista saada mm. takalokasuojien kaaret ?
Jos joku on joskus korjannut ko. mallin Lanceria, ja tietää autosta jotain, ilmoittakaa! Mallia on myyty Suomessa vain 1976 ja silloinkin hyvin vähän ja -77 on malli jo vaihtunut! mm. takavalot on 76-mallissa pystyssä. Kuviakin voin joskus saada laitettua.
 
Ainakaan 80-83 Lanceriin kaaria ei saa mistään paitsi peltisepän naputtelemana. Vanhemmista en tiedä. Englantilaiset ovat yhtä ihmeissään kaarien kanssa, joten luultavasti niitä ei ollenkaan tehdä.
 
eli nyt(kin) silmät auki wanhojen lancerin raatojen varalle, jos oikein mieletön tuuri käy, niin raadostakin saa joskus leikattua korjauspaloja....

Olet siis varma, että -77 mallissa vaihtuu myös lokarin kaari? ainahan niitä valo/maski faceliftejä on harrastettu, mutta se ei vielä automaattisesti tarkoita, että lokarin kaaret muuttuis.....
 
En ole varma, että muuttuuko kaarien malli. Sitä en usko, että vanhasta autosta saisi leikattua ehjät kaaret, tostakin on pudonnut lokasuojanreunat molemmilta puolilta niin, että edes mallia ei saa :(
Takavalojen kromiset reunukset on kanssa hiukan korroosiosta kärsineet, niiden saatavuus taitaa olla kanssa heikonlainen. Takapuskurissa on ruostetta, ja uusiksi kromaaminen on kuulemma senverran arvokasta touhua että ei kannata. Helmakotelot on vasemmalta puolelta puhki koko matkalta ja oikealtakin melkein. ovien alareunat on puhki ja muuta pientä, mutta onneksi tekniikka sentään on kunnossa... (ajettu 110tkm) Tosiaan, jos joku tietää Länsi-Suomessa olevan varaosiksi kelpaava Lanceri, on hyvä ja ilmottaa!
 
kyllä mä olen nähnyt semmoisiakin, jossa vielä muoto on tallella (tosin niistähän ei tiedä onko ne kittiä vai peltiä), Hönölässäkin pyörii yks......
 
kyllä mä olen nähnyt semmoisiakin, jossa vielä muoto on tallella (tosin niistähän ei tiedä onko ne kittiä vai peltiä), Hönölässäkin pyörii yks......
suomennos (hönölä) siis heinola
 
Lokarin kaarien saatavuus näyttää tosiaan heikolta, Japan moottorituonti oy, Satokio oy, Varaosatalo Japan oy sekä paikallinen merkkiliike myivät eioota, eikä edes japanista taida saada :( :mad: :'( . Tekniikan osia näyttäisi motonetissä olevan lähes kaikkia, ja vielä melkein ilmaisia!
 
Takaisin
Ylös Bottom