Lancer 2008 1.5 mahdollisesti venttiilit

Bluebird

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2020
Heips,

Autolla rallatettu 203000km. Onko kokemuksia että venttiilit nakuttaa, eli onko nostimissa vikoja tms.

Alkaa mennä hermo jo tähän tötteröön. Öljyt vaihdettu, ja oli moottori lämmin tai ei niin naknaknak kuuluu iloisesti pellin alta. Pitänee käydä jossain Espoon alueella näyttämässä kun en tästä itse naisihmisen mitään ymmärrä.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Venttiilinnostajat siellä voi tosiaan jumitella etenkin jos on ajettu paljon pätkäajoa, kylmäkäynnistyksiä, huonoja öljyjä ja/tai vaihdettu turhan harvoin.
 

Bluebird

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2020
Kiitos tiedosta. Korjaamolta varmaan ehdottavat vaikka ja mitä, mutta mitä tässä pitäis tehdä?
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
jos ajeltu kylmällä koneella pätkä ajoja niin öljykorkki kahvikerman värinen sisäpuolelta, jos näin niin pieni välysten tarkistus ja nostimien huolto/uusiminen voipi olla kohdallaan
 

Bluebird

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2020
jos ajeltu kylmällä koneella pätkä ajoja niin öljykorkki kahvikerman värinen sisäpuolelta, jos näin niin pieni välysten tarkistus ja nostimien huolto/uusiminen voipi olla kohdallaan
Ei ollut kyllä tuommoista öljy korkissa, ja itse olen ajellut pidempiä pätkiä kerrallaan
 

3x

Member
Liittynyt
3 Elokuu 2010
Venttiilinnostajat siellä voi tosiaan jumitella etenkin jos on ajettu paljon pätkäajoa, kylmäkäynnistyksiä, huonoja öljyjä ja/tai vaihdettu turhan harvoin.
Jos nostajat jumittaa niin ei kyllä autossa ole vetojakaan.
Pienet kilinät ei haittaa kunhan käynnistyy ja liikkuu.
Monet näillä palstoilla suhtautuu autoonsa kuin "rakkaaseensa"--> rautaan ei kannata rakastua.
 

Bluebird

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2020
Jos nostajat jumittaa niin ei kyllä autossa ole vetojakaan.
Pienet kilinät ei haittaa kunhan käynnistyy ja liikkuu.
Monet näillä palstoilla suhtautuu autoonsa kuin "rakkaaseensa"--> rautaan ei kannata rakastua.
Juu tähän autoon ei ole muodostunut kyllä mitään positiivista suhdetta. Käyn vaihdattamassa öljyt. Jos vaikka sillä jotain vaikutusta. Muuten auto toimii, vaikka 1.5 kone on laiska kun mikä, :)
 
Ylös Bottom