184tkm ajettu ruisku lancer pomppaa päästöistä katsastuksessa. Arvot ovat muuten ihanteelliset mutta hc-arvo on tyhjäkäynnillä 200. Kierroksilla taas erinomaiset. Pakoputki vaikuttaa olevan ehjä, imuvuotoja en havaitse. Tulpat on uudet ja ilmansuodatin puhdas, venttiilivälykset on ok. Katti ja lambda-anturi lienee alkuperäiset.. katsastukseen mennessä annettu kunnolla ajoa 45min jolloin pidetty reilusti kierroksia, silti jostain syystä antaa palamatonta mittauksessa.
Ajatuksena vielä vaihtaa tulpanjohdot, pyörijä ja virranjakajankoppa. Jos nyt näillä vois olla jotain vaikutusta. Kone ei syö öljyä ja on pirteä eikä ole käyntihäiriöitä. Sylinterien ohivuodot toki vielä mittaamatta... vikakoodeja ei ole
Onko vielä hyviä ehdotuksia mistä voisi kiikastaa? Onko jotain tyyppijuttua näihin? Katsuri kyllä kehui kovasti autoa muuten, lähes museokuntoinen kun on..
Edellisen katsastuksen jälkeen on vaihdettu ecu ja bensapumppu. Ecu aiheutti bensapumpun vikakoodin vaikka itse ecu oli syypää. Vaihdettu bensapumppu ei ole alkuperäinen vaan muistaakseni uudemmasta mitsusta. Oli samanlainen ja samoilla liittimillä. Mutta voiko tällä olla vaikutusta johonkin?
Ajatuksena vielä vaihtaa tulpanjohdot, pyörijä ja virranjakajankoppa. Jos nyt näillä vois olla jotain vaikutusta. Kone ei syö öljyä ja on pirteä eikä ole käyntihäiriöitä. Sylinterien ohivuodot toki vielä mittaamatta... vikakoodeja ei ole
Onko vielä hyviä ehdotuksia mistä voisi kiikastaa? Onko jotain tyyppijuttua näihin? Katsuri kyllä kehui kovasti autoa muuten, lähes museokuntoinen kun on..
Edellisen katsastuksen jälkeen on vaihdettu ecu ja bensapumppu. Ecu aiheutti bensapumpun vikakoodin vaikka itse ecu oli syypää. Vaihdettu bensapumppu ei ole alkuperäinen vaan muistaakseni uudemmasta mitsusta. Oli samanlainen ja samoilla liittimillä. Mutta voiko tällä olla vaikutusta johonkin?