Lancer '92 ovi kaiuttimet!! Mitä koko??

Menee siihen vaikka 6x9 jos haluaa ;D
Kyllä tommoinen 6 1/2" luulis menevän suht "heittämällä" jos se ei ole ns. monsterimagneetilla :)
 
Ovipahvi pois ja mittaamaan... sillä se selviää :)

Niin voihan siihen vaikka 8" subinkin laittaa... ei mahdu vaan ikkuna menemään alas 8) 8) 8)
 
Viime kesänä ovissa oli 6,5" midit, ja tälle kisakaudelle on tulossa 8" midit 10L koteloihin. Enkä aikonut tinkiä ikkunan toiminnasta..

[ylläpito on poistanut liitteen]
 
Juu, lasikuitu ja kevlar ovat ihmeellisiä aineita, niillä saa taiottua jänniä muotoja.. ;D
 
Mä en jaksa nähdä niin paljoa vaivaa... sen verran ajattelin alkup. paikkoja muokata että sais kaiuttimen paremmin alkuperäisen ritilän kohdalle ja lähemmäs ovipahvia.
 
Hitto kun olis ees ollu alkuperäiset paikat ovipahveissa.. Mutta kun ei ollu, niin joutui tekemään.. :)
 
Sype sanoi
Viime kesänä ovissa oli 6,5" midit, ja tälle kisakaudelle on tulossa 8" midit 10L koteloihin. Enkä aikonut tinkiä ikkunan toiminnasta..

kiitos sype...mut miten sä sait niit 8"subbarit mahtumaan sinne...pystyt sä selitä mulle step by step...kiitos...
 
Joo, siis ne on tulossa.. ;) Eli viime kesänä sain tarpeekseni ovien räminöistä ja resonoansseista. Eikä edes reiluhko bitumikäsittely auttanut. Jokin aika sitten sain testiin monacorin sph200ctc elementit, ja totesin niiden soivan hyvin noin 10L suljetussa kotelossa. Sitten vaan mittanauha ja laskin käteen ja paikkoja etsimään.. Lancerin karttataskun ja kaiutinpaikan tilalle on (pienellä sisällepäin korotuksella) mahdollista tehdä tuo 10L lasikutukotelo. Vieläpä niin että ei tarvitse oven yläosaa verhoilla uudellen tai muuten näkyvästi modata.
Voipi olla että kun saan projektia eteenpäin niin laitan tänne kuvia ja stooria lisää.
 
Sype sanoi
Lancerin karttataskun ja kaiutinpaikan tilalle on (pienellä sisällepäin korotuksella) mahdollista tehdä tuo 10L lasikutukotelo. Vieläpä niin että ei tarvitse oven yläosaa verhoilla uudellen tai muuten näkyvästi modata.

Eli ei mitään uutta taivaan alla ;D
 
Mulle on myös tulossa 8" etuoviin (hertz hs200). niillä on upotussyvyys n.110mm. oveen pitää tehdä 60mm korotus ovipellistä mitattuna.
 
Takaisin
Ylös Bottom