Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
lancer evo-r sanoiTulpat sieltä varmasti loppui. Luvattoman kauan oon noilla samoilla ajanut. :-[
N.15tkm
-JP- sanoiKärkivälin säätö ?
lancer evo-r sanoiTulpat sieltä varmasti loppui. Luvattoman kauan oon noilla samoilla ajanut. :-[
N.15tkm
lancer evo-r sanoiKesällä säädin 0.6mm
Mut tilasin uudet tänään Mamasanilta. eukku
Harri K sanoiAina ihan käsivoimalla ja silloinkaa ei hampaat irvessä. Ei pitäis missään nimessä joutua löymään. BC:tä en kyl oo ku kerran säätäny jonkun autoon...
En keksi muuta syytä kuin että yläpään laakeri takkuaa ja lukitus avautuisi siksi?
Vastaahan se samaa asiaa mutterin kiristys alapäätä vasten, kuin ne kaksi toisiinsa kiristettyä mutteria jousilautasen allakin?lancer evo-r sanoiJaa... Maahatuojalta kuulin tämän että antaa kevyesti vasaraa.
Onhan tuo toisaalta vähän lapsekas syteemi että sille mutterille ei ole mitään lukitusta. Eikös esim. KW alustasta ole sellainen pieni ruuvi lukitsemassa tuota alapäätä? Jossain olen nähnyt että on kaksi mutteria ihan niin kuin jousilautasen allakin.
lancer evo-r sanoiTässä miettinyt vanteiden värin vaihtoa? Olisko musta tai joku gunmetal mitään? Ehdotuksia?
lancer evo-r sanoiVanhassa ei näy mitään mullistavaa. Ei ruostetta, ei kulumaa/naarmuja. On vain väljä. ???
lancer evo-r sanoiLokakuun lopusta ollut tallissa odottamassa parempia aikoja.
Nyt tuli hommattua kunnollinen suojapeitekkin.
cubeqtio sanoiPösön lyhyt öljyproppu. Sellasen mä laitoin.
Mobsters sanoiItse laitoin kuvan mukaan, ei ainakaan vielä jakohihna oo silppuna ;D