Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
JaniB sanoiMillaisia hintoja olette joutuneet maksamaan kytkimen vaihtotyöstä?
Veholta kyselin ja 690€ oli arvio.
Ei ole paikkaa tai viitseliäisyyttä (eikä varmaan taitoakaan jos on kinkkinen homma ;D) ruveta itse räpeltämään.
Sen verran suolainen hinta kuitenkin että pitäis jotain keksiä.
migu2 sanoiMitäs huoltomurheita tommoisessa -07, 60 tkm ajetussa Evo 9:ssä on? Laatikoiden öljyt pitänee ainakin viimeistään vaihtaa, jarrunesteet, jäähdytinnesteet? Jakohihna vasta 5 vuoden/90 tkm:n kohdalla? Muuta isompaa huolto-ohjelman mukaista remppaa?
artova sanoiNe kuuluisat AYC öljyt![]()
Biim sanoiHaluuko joku tanpereelta vaihdella mulle nuo ayc yms alustan litkut alkuvuodesta? Veholla turhan kallista ja ST-motorssille mennessä ratkeis kuitenkin ryyppäämään paikallisten juoppojen kanssa joten kävis vielä kalliimmaks. ;D Vaivanpalkkaa toki voin maksaa ja olla tiellä koko prosessin ajan.
Biim sanoiMulukku. ;D
Biim sanoiHaluuko joku tanpereelta vaihdella mulle nuo ayc yms alustan litkut alkuvuodesta? Veholla turhan kallista
JaniB sanoiIhan mielenkiinnosta, mitä ne Tanpereella siitä velottaa?
-JP- sanoi
Biim sanoiMoottoriöljy, automaattilootan öljyt (4L), ayc, acd ja kulmavaihde oli töineen 450e.
Aamulla jäi acd:n valot palamaan, mutta lienee enemmänkin pakkasen tekosia. Uudella käynnistyksellä toimi normaalisti.
-JP- sanoiOlisit soittanu AKR:ään.
Sama juttu!Aamulla acd valot paloi,mut kun lämpes ja käynnisti uudelleen niin normitila.-JP- sanoiOlisit soittanu AKR:ään.
http://www.akr-sports.fi/web/akrsportsyritys_1.htmBiim sanoiIkinä kuullukaan moisesta.
riittääkö 4l?Biim sanoiMulla on mielikuva, että edellisen kerran 4L tomaattiöljyt maksoi 70e kun timanttitiskiltä kävin. Joka tapauksessa reilusti alle satasen.
Mani sanoi450€ meni tänään Veholle.
X:n 30tkm huolto + jarrunesteen vaihto.
mystinengalant sanoijarrunesteen (ei kytkinnestettä?) vaihto????
Biim sanoiMulla on mielikuva, että edellisen kerran 4L tomaattiöljyt maksoi 70e kun timanttitiskiltä kävin. Joka tapauksessa reilusti alle satasen.
-JP- sanoi4l ? Eikös sitä kulu huuhteluunkin pari litraa ? En tiedä juuri mitään tuosta "invecsistä?" , mutta kun muilla merkeillä automaatti lootan öljyn vaihtoon kuluu luokkaa 8 - 12 l öljyä niin tuntuu kyllä kovin pieneltä määrältä tuo 4l ?
Harri K sanoihttp://www.akr-sports.fi/web/akrsportsyritys_1.htm
ja biim toki sulla on toi tomaattiöljy kallista.. mulle oli 250e/20litraa "tarjouksessa". Eli tomaattiin melkee se 100e jo lootaöljyt. Kakella tuskin on tomaattiöljyä.
edit: on se Jeipii nopee ;D
edit: huomen aukeaa vissii uudistetut yhden rallipajan sivustot. Verkkokaupas näkyi olevan acd:n pumppuyksikköä tms hinnoilla varustettuna.
Lisäks näkyi ralliart-kamaakin olevan jonkin verran vielä...
-JP- sanoiKoska asia jäi vaivaamaan niin :
http://www.lancerregister.com/showpost.php?p=3041609
Eli 8 litraa sitä öljyä täytyy ostaa....
-JP- sanoiAKR :
Kaikki voimansiirron nesteet + työt = 220 €
nahkuri sanoieipä todellakaan paha. eikä varmaan tarvi epäillä osaamista..?! onko toi mesta viialassa? mullakin olisi edessä evon kaikkien litkujen vaihto.
Odez sanoiOnko kukaan käyttänyt Castrolin tws 10w 60 öljyä evo ysissä? Mitä öljyä suosittelisitte?
juurikin tuota öljyä on koneessa 7500km vaihtovälilläOdez sanoiOnko kukaan käyttänyt Castrolin tws 10w 60 öljyä evo ysissä? Mitä öljyä suosittelisitte?
Bumba sanoiMillaisia kilsoja teillä on jo tullut evoilla? Mitä ongelmia/yllätyksiä tullut vastaan?
Bumba sanoiMillaisia kilsoja teillä on jo tullut evoilla? Mitä ongelmia/yllätyksiä tullut vastaan?
MSRH sanoiIte oon Weurlanderilla käyttäny nummelassa. Kaveri on sen verran monta evoa kaatanu että tuntee värkit aika hyvin.
mystinengalant sanoiKuinkas kaukaa asti nummelaan tuot ?Ainakin yks evo-asiantuntija lähti käveleen weurlanderilta lohjanportille
Tuntihinta ei ainakaan paha taida olla...