Lancer EX2000

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
http://youtube.com/watch?v=P401vXk0MI8
http://youtube.com/watch?v=tsM53uMS5oY

Polttaa se näköjään. Itse en koskaan raaskinut kokeilla...
 
Vs: Lancer EX2000

Tuollaista settiä työpaikan parkkipaikalla kello 15.45 8) 8)
 
Vs: Lancer EX2000

Meinasipa livetä betonipossuun tossa eka videolla. IMO tollaiset vanhat legendat eivät ole tuohon tarkoitukseen,mutta jokainen tyylillään.
 
Vs: Lancer EX2000

Minä oon sitä mieltä, että kun tuo on suomen ainoimpia aitoja 2000turboja. Ni ei sillä kannatta tuollasta harrastaa ainakaan usein ei se sitä kauaa kestä.

tää mun lanceri on alunperin 1.2 ja varmasti oli suomen huonon koppa joka on pikkusen kierossakin ni sillä voi tehä tuommosta ja muuta vastaavaa ja se on tehty ainoastaa kovaan ajoon ei sillä kukaan jaksasi edes tehdä pitkää matkaa syyt 4.9 perä välitys,150km/h huippu nopeus( eli loppuu välit) kaks kuppipenkkiä ja kova ääni
 
Vs: Lancer EX2000

Äläkää nyt pojjaat viittikö, auto tykkää että sillä ajetaan.
Jos tekniikka toimii ja kestää niin kyllä sille mielestäni kenkää saa antaa,
vai pelottaako kaikkia jo näin etukäteen tietoon perustuen että mitsut ei kestä?

Ostin siis sittenkin vain ikäisekseen kalliin (koska sillä ei saa ajaa kuin sunnuntaisin ja hissukseen), mutta kuluttavan auton, jolla teidän mielestä ei saa ajaa kuin hiljaa kaupungissa sunnuntaisin ja loppuaika pidetään kuin kipeetä pillua?

Toivon että jeesustelu loppuu ihan tähän.

sen verran vielä editoin että niille jotka väitti että kävi lähellä niin tulkaa ens kerralla sit kattomaan, tiedätte paremmin kuin kännykameran kuvasta...
 
Vs: Lancer EX2000

Ajaminen ja kuminpoltto on minun mielestä kaksi eri asiaa ::)
Tekniikka kestää varmastikkin, mutta mikään/minkään tekniikka ei kestä älytöntä repimistä... ajoa kyllä...
En tahdo puuttua millään tavalla kenenkään ajotyyliin vaan kertoa, että sinulla taitaa olla käsissäsi ainut yksilö tuota mallia joka on kilvitetty suomeen (tietoa tuosta määrästä ei ole mutua vain, korjatkaa jos on tietoa)
Tämä jääköön osaltani tähän "jeesustelu" :'(
 
Vs: Lancer EX2000

Alunperin on tuotu 5-7 riippuen vähän keneltä kysyy. Tiedossani on kaksi muuta alunperin tuotua jäljellä olevaa ja yksi jälkikäteen tuotu. Tietääkseni mikään muista ei kyllä ole ollut ajossa viime vuosina mutta ehkä joskus tulevaisuudessa?

Mitä kuminpolttoon tulee niin jokainen tekee mitä haluaa autollaan. Joku on hardcore mobilisti eikä siedä pienintäkään muutosta ja joku toinen ajaa jokkista harvinaisilla aihioilla. Kummatkin ovat autoharrastajia omalla tavallaan.

Kyllähän koneen hakkaaminen rajoittimelle on rankkaa sille ja peräkin on kovilla sudittelussa, mutta saahan niitä sitten laitettua jos laukeaa.
 
Vs: Lancer EX2000

Eihän tuossa mitään muuta vikaa varmaan ole, että perä voipi leikata kiinni kun yhtä pyörää suttaa. Hittiä ottaa ne pikkuhammaspyörät kun *teho kulkeutuu niiden kautta 100%:sti (aiheuttaen niille todella kovan *pyörimisnopeuden)

Autot tykkää kun niitä rässitään, jos ei tykkää niin sitten korjataan. :)


*= ei osaa kertoa sanoilla tuota asiaa paremmin.
 
Vs: Lancer EX2000

One wheel wonderer.. ;D

Onhan toi vähän säälittävän näköistä tollai yhellä pyörällä ;D
Mut kuten sanottu: jokainen tekee autollaan mitä haluaa ja sitäpaitsi toihan on ihan hauskaa :D.

Tepiä mukaellen= tossa on tasauspyörästö aika helteessä, johtuen juuri siitä järjettömästä pyörintänopeus erosta mikä noilla tulee. Hitaammin pyörivä pyörä pyörii auton nopeuden mukaan ja ja nopeampi sen nop.mittarin näyttämän mukaan mikä voi olla vaik 200km/h riippuen käytettävästä vaihteesta. Siis ei hyvä.
Lukkohan korjaa tilanteen, sit se jakaantuu tasasemmin kaikkeen voimansiirron osalle. Tosin voimaa tarvitaan enempi et saadaan toi "pumpulimäärä" aikaseksi ;)
-A
 
Vs: Lancer EX2000

e15mitsubishi sanoi
One wheel wonderer.. ;D

Onhan toi vähän säälittävän näköistä tollai yhellä pyörällä ;D
Mut kuten sanottu: jokainen tekee autollaan mitä haluaa ja sitäpaitsi toihan on ihan hauskaa :D.

Lukkohan korjaa tilanteen, sit se jakaantuu tasasemmin kaikkeen voimansiirron osalle. Tosin voimaa tarvitaan enempi et saadaan toi "pumpulimäärä" aikaseksi ;)
-A
lukolliseen perään/taka-akseliin sainkin välittömästi vinkkejä itse tapahtumassa, ilmeisesti kirjoittelee täälläkin. Joten toivotaan että keväällä se puoli on kunnossa. Lisäksi suunnitelmat auton piristämiseksi on jo paperilla, nyt vain kerätään rahaa ja osia.

mutta niistä tarkemmin itse projektipäiväkirjassa kun on enemmän aihetta.

lisätään nyt tähän vielä että jos jollain on tarjota tuohon istuvaa imusarjaa romppeineen tai sitten lukkoa/taka-akselia niin informoikaa vaikka yv:llä
 
Vs: Lancer EX2000

Eli imusarjaksi käy tietääkseni 8-venttiilisen 4-pisteruisku 4G63 koneen sarja tai sitten 4G64 koneen sarja. Kaasuläppäkotelo pitää siirtää toiseen päähän ja virranjakajasta hankkiutua eroon.

Säälittävästä puheenollen oli tuolla samana päivänä aika paljon säälittämpiäkin yrityksiä videoiden perusteella, esim. joku etuveto joka juuri ja juuri vinkaisi mutta ei saanut mitään muuta aikaan :)
 
Takaisin
Ylös Bottom