Lancer vm.2003 - ilmeinen tyyppivika

R

rami222

Guest
Hei!
Uusikorisessa lancerissa vm.2003 --> löytyi ilmeinen tyyppivika. Peräpään jousitus naukuu kuin kollikissa, jopa siten etät kun autoon istuu etupenkille kuuluu heti naukaisu.
Ajaessa kitinä on selvästi havaittavissa.

Soitin Vemicille, huoltopäällikkö sanoi heti että heille on tullut useita yksilöitä takuukorjaukseen. Puhuivat jotakin takakelkan alaslaskemisesta ja jonkinlaisesta remontista. Auto menee laitettavaksi Perjantaina 11.3, laitan lisää viestiä aiheesta jahka kertovat mistä oikein on kyse.

terveisin. rami
 
Onkohan vielä vika samaa perua mitä on mitsuissa esiintynyt jo 20v.
 
Mulla -04 STW (aj. 20tkm) on alkanut taka oikealta naukua viimeisen kolmen viikon aikana ja nimenomaan sen kuulee, kun istuu autoon.

Mutta paukkuuko teillä muuten alusta ?

Mulla jousitus paukahtelee silloin tällöin varsinkin edestä .
 
Keskustelin tänään merkkiliikkeen henkilön kanssa ja kuulemma käyttävät tuohon uuteen lanceriin samaa letkutemppua kun vanhempiinkin mitsuihin. Eli sama ominaisuus mikä ollut jo vanhemmissakin mitä epäilinkin.
 
Teve, omistan 04 STW:n jossa etupää paukkuu töyssyissä sekä mutkissa. Herttoniemen Vehon miehet puhdistivat jousikupit hiekan murusista :) sekä kiristivät vakaajatangon päät ensimmäisellä kerralla....

Uusintayrityksessä edelleen puhdistettiin kivenmurusia, sekä tilattiin jotain kumiletkua jousiin (soittavat kun mennään uusinta yritykseen).

Takakontin lukitus häiriöitä esiintynyt => lukonvastakappale rikki.

Älkää murehtiko, kyllä minunkin auto naukuu/narisee peräpäästä.................... :seina
 
V.Taavila sanoi
kuulemma käyttävät tuohon uuteen lanceriin samaa letkutemppua kun vanhempiinkin mitsuihin.
Kertoisitteko lähemmin millaista letkutemppua?Kierrejousen päihinkö ekakiekalle letkua?Taitaa tuossa minun "kloonissa" olla samat viat kuin alkuperäisessäkin :p
 
Vehon miehet meinasivat laittaa jonkun kumilevyn/letkun jousikupin ja jousen väliin. Mielenkiinnolla odottelen asennuksen jälkeisiä kilometrejä.....
 
Nummika sanoi
V.Taavila sanoi
kuulemma käyttävät tuohon uuteen lanceriin samaa letkutemppua kun vanhempiinkin mitsuihin.
Kertoisitteko lähemmin millaista letkutemppua?Kierrejousen päihinkö ekakiekalle letkua?Taitaa tuossa minun "kloonissa" olla samat viat kuin alkuperäisessäkin :p

Just sitä temppua :peukku
 
Vehon väki selvittelee varaosien saantia, jo kolmatta viikkoa... Tänään saan tiedon mitä tehdään ja koska ???
 
V.Taavila sanoi
Nummika sanoi
V.Taavila sanoi
kuulemma käyttävät tuohon uuteen lanceriin samaa letkutemppua kun vanhempiinkin mitsuihin.
Kertoisitteko lähemmin millaista letkutemppua?Kierrejousen päihinkö ekakiekalle letkua?Taitaa tuossa minun "kloonissa" olla samat viat kuin alkuperäisessäkin :p

Just sitä temppua :peukku

Laitoin joka jouseen letkua ja jopa loppui narinat ja paukkeet :peukku
Ainakin tuossa on selvä suunnitteluvirhe kun jousen ensimmäinen ja toinen kierros koskettavat toisiaan,oli kosketus kohdasta jousetkin selvästi kuluneet. :eek:
 
Takaisin
Ylös Bottom