Lanceriin kaiuttimet

K

karhu1982

Guest
Mulla on Mitsu Lancer Glxi 1.5l 1990.
Minkälaiset kaiuttimet voin pistää taakse?
Ootteko saanut sopimaan 6x9"?
On kuulemma hyväänlaatuisia nuo kaiuttimet.
 
karhu1982 sanoi
Mulla on Mitsu Lancer Glxi 1.5l 1990.
Minkälaiset kaiuttimet voin pistää taakse?
Ootteko saanut sopimaan 6x9"?
On kuulemma hyväänlaatuisia nuo kaiuttimet.

6x9" hyvälaatuisia???? No en menis niin sanomaan..
Joitakin siedettäviä malleja toki on, mut hyvä laatuisia :(

Takakajareiksi 6x9 on ihan ok, jos on soitin jolla saa sopivasti ecutettua äänen kohilleen..
Ilman kunnollisia etukajareita et saa ääntä laadukkaaksi, siten että sitä pystyisi kuuntelemaan sekä edessä että takana istuvat..
lanceriin saa suht nätisti tehtyä "hyvät" kajarin paikat eteen (oviin ja/tai kojelautaan)..
esim. 6,5" matala midi. -Sille nätti kotelo/pahka etuoviin, pahvia rikkomatta ja diskantit peilikolmioihin.. helppoa ja toimii..
joku 4-kanavainen perusvahvistin liikuttelemaan 6,5" erkkaa ja 6x9"a..
Ja jos jytkettä haluaa niin subi+vahvistin... ja SE ON SIINÄ ;)
 
taakse sopii vakio paikoille 5 ½ tai 6½
mutta se on helvetillinen projekti..... (esim pitää irrottaa kaikki kontin muovit, takapenkin sivuosat, ne kaiutinpaikat muovi ja metalliosineen, porata reikiä ja rälläköidä noita asennuspaikkoja.... :)
mulla meni kaks päivää, mut nyt ne onkin aika nätisti.... :D

helpolla pääset jos laitat vaan kuusysit hattuhyllyyn, mutta jos haluu tyyliä ja äänenlaatua niin.......
 
Laitoin ittelle 6,5" kajarit eilen taakse, aikaa meni alle tunti, työkaluina mattopuukko ja ruuvimeisseli. Ainakin omassa (88-92 koppa, vm 92, sedan) tuli takapäähän johdot, tehtaalla jo laitettu vissiin paikalle kun kaverinkin autossa kuulemma oli (vm. 91, hb). Molemmin puolin konttia "roikkuu" puolisen metriä johtoa jossa päässä jännät liittimet.... Kyllä, ne ne ovat.

Ei muuta kun hattuhyllyyn reiät, kajarit sisään, johdot kiinni. Itsekkin ajattelin eka 6*9" mut 6,5" on paljon helpompi laittaa paikalle. Tulee muutenkin vähän elävämmän näköinen...... :D
 
Takaisin
Ylös Bottom