lancerin mittaristo

M

mitsumotors

Guest
ku laittaa vilkun päälle ni kieppi viisari ja lämpö viisari rupee pomppimaa. missä vika..?
 
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=11606.0

eli jos joku osaa neuvoa noiden mittariston johdotuksien kanssa nin olisi huippu juttu.
 
hmm Jos joku alkuperäisen gti:n omistaja pyörii imatralla päin ja olisi halukas ilmoittautumaan pieneen testiin niin laittakaa mulle yv.. ois siis tarvis testata toimiiko tuo kiekkamittari jos siihen tilalle tökkää aidon gtin mittariston.. mittaristohan ei oo kun 2 vai 3 ruuvilla kiinni :) kahvit voin tarjota. :D
 
Territorial_ sanoi
hmm Jos joku alkuperäisen gti:n omistaja pyörii imatralla päin ja olisi halukas ilmoittautumaan pieneen testiin niin laittakaa mulle yv.. ois siis tarvis testata toimiiko tuo kiekkamittari jos siihen tilalle tökkää aidon gtin mittariston.. mittaristohan ei oo kun 2 vai 3 ruuvilla kiinni :) kahvit voin tarjota. :D

En lupaa mitään mut EHKÄ ens viikon alussa tulossa mökille Lpr/Parikkalaan.
 
hmmmmmmmmmm
Tulee vähän kiire kun pitäs tuo imupuoli kasata tuosta.
Käytkö useemmin täälläpäin? aattelin että voishan tuota ehkä joskus toiste testata niin että mulla ois auto suurinpiirtei kasassa :D
Nyt kun ei ole kun tuo runko tallissa.
 
Terve,
mulla ois ongelmaa '89 Lancerin mittariston valojen kanssa. Kaikki polttimot on ok ja vaihdettu, mutta ei suostu siltikään pelaan. Samoin on myös keskikonsolin numikoitten valojen kanssa. Mikä tähän auttaa? jossain kosketushäikkä??
 
olisko sulake palanu? palaako etuvalot ja takavalot molemmilla puolilla?

uuden sulakkeen laitto tosin ei auta mitään ennekuin mankan johdotukset on tarkistettu. sillä sieltä ne yleensä vetää oikoseen kun ei saa maata. ja sulake palaa heti kun virran pistää päälle.
 
Tarkistin kaikki sulakkeet, kunnossa olivat. Täytyy kattoo noi mankan piuhat tässä joku päivä miten ne oikeen tuolla on :)
sit jos rupeis vaikka näkeenkin kuinka kovaa ajaa :driver
 
Joo... piuhahan sieltä oli irti. Nyt toimii mittaristossa valot mutta kello eikä kattovalo enää pelaa... :-\
 
Vs: lancerin mittaristo

Uutta vikaa pukkaa, en tiedä kuuluuko varsinainen vika mittaristoon mutta käsijarrun valo palaa koko ajan. Nyt eilen auto oli tallissa muutaman tunnin pesussa ja vahauksessa ja sen jälkeen ei palanut käsijarrun valo enään mittaristossa, muttakun ajeli hetken ja käytti käsijarrua niin sitten syttyi taas??? ???
 
Vs: lancerin mittaristo

jarruneste vähissä? (onko merkkivalot edes samassa, ainakin omissa autoissani on ollut)
 
Vs: lancerin mittaristo

Juu mä veikkaisin kanssa tuota jarrunesteen vähyyttä, ainakin tuota Lanceria vanhemmissa, samanikäisissä ja siitä uudemmisakin Colteissa/Lancereissa se valo ilmoittaa molempia, eli käsijarrua tai jarrunestettä
 
Vs: lancerin mittaristo

Jarrunestesäiliössä oli ainakin nestettä kun tarkistin... eli siitä ei voi sitten olla vika??? Miten, onko '89 lancerissa jarrupalojen kulumisesta ilmottavaa valoa/systeemiä? Voisiko se olla se vai onko vain joku anturi jumissa... ?

???
 
Vs: lancerin mittaristo

Eipä ole anturia paloille.

Tarkistappa se käsijarrun kytkin,löytyy käsijarrun takaa suoraan,eli hieman joutuu keskikonsolia purkamaan.

On hyvin yksinkertainen kytkin,joka voi jäädä helpostikkin jumiin.

Tai sitten voi olla matkalla nirhautunut poikki,joka onkin todella v-mäinen etsiä..

Epäilen kuitenkin ensimmäistä.
 
Vs: lancerin mittaristo

Epäilen että pakkanen on tehnyt tehtävänsä, eli siellä on joku mennyt oikoseen koska nyt kun on ollut plussan puolella keli niin käsijarrunvalo ei palanut!!
 
Takaisin
Ylös Bottom