Lancerin moottoriteho (1.5i 12V).

Sami78

New Member
Liittynyt
15 Syyskuu 2004
Hei,

pikkuveli osti tuossa Mitsubishi Lancerin vm. '90. Auto on 1.5GLXi 12V (nelipisteruisku), käyttöohjekirja on hävinnyt teille tietämättömille aikojen saatossa ja rekisteriotteessa ei ole merkintää kilowateista.

Osaisiko joku foorumilainen kertoa, että paljonko tuosta löytyy japaninkoneja moottorista? :) Ja jos tietoa vielä löytyy, niin paljonko muista tämän korimallin Lancerin moottoreista (1.3, .1.8, yms.?) löytyy tehoja?

Kiitoksia etukäteen vastanneille!

--Sami
 
Siinä on joko 62 tai 66 kW (84/90 hv). Lieko katin kanssa ja ilman? ???
 
toi 84hv löytyy jo 8 venttilisestä mallista (katin kanssa+vähäpäästöisyys) 12 venttiliisestä se 90hv ilman kattia. ja olisikohan ollu näin että tuossa 1.8mallissa olisi VAIN 2kw enemmän tehoa (näin muistaakseni autotalli.comissa) mutta väännöistä ei ollu mitään puhetta.. :-\
 
Tähän väliin voisi sopivasti kysäistä että paljonko Coltissani on tehoa, vuosi 89, 1,5 kone, 8-venttiiliä, kaasarivehje eikä kattia. Jossain lukee että 75 jossain taas että 84 tai 90 hv
 
Niko Päivinen sanoi
1.5 8-valve kaasarilla -veikkaisin 75hv

Jep, pääjohtaja puhuu täyttä asiaa, mutta hyviä uutisia, noissa on täysin samanlaiset imusarjat, hommaat vaan tarvittavat elekroniikat ja pistät ruiskua peliin. jääpähän sulla tuo EGR pois kun sulla on kaasarimalli.
 
ruiskussa myös semmonen herkku että sinne istuu 210cc suuttimet ihan ongelmitta ja lievä ilmamäärämittarin rukkailu auttaa taas hetkeksi vähän rivakammin eteenpäin. :)
 
täällä oli enneku palo meillä 87vm lanseri (C1#A korineni) missä ei tota EGR ollut.. tässä minun mielipide, en ainakaan mitään siihen viittaavaa löytänyt kun sarjan purkasin pois eikä ollu rek.otteessa merkattu :)

edit

näin mun mielipide, toivottavasti joku korjaa jos oon aivan hakoteillä ton kaasarimalli EGR jutun kanssa. imusarjat käy laipoiltaan suoraan, siitä uskallan pistää pääni pantiksi.

edit2

Mitä foorumilaiset/korkea-arvoiset päättäjät on mieltä 4G15 FAQ tai muun semmosen tekemisestä tähän colt/lancer topicin alle?
 
ja vinkkinä että jos joku tahtoo viritellä 12v konetta niin mulla on 1 ylimääräinen -89 kansi, koeponnistettu kansityössä ja ainoa vika on että puuttuu venat, oli 10 mutkalla joten tuli halvemmaksi hommata asiakkaalle kokonainen kansi purkuautosta :p
 
Takaisin
Ylös Bottom