Lancerin startti

L

laurisa

Guest
sellaista vikaa ilmennyt pari kertaa, että kun avaimesta vääntää niin mitään ei tapahdu. Ei taida kuulua edes naksahdusta.

Sitten kun kopautin startin kylkeen niin taas starttasi. Onkohan rikki solenoidi, startti vai sen hiilet vai mikä?

Minkäslainen operaatio on startin irrotus -89 1.5 lancerista? Aika ahtaassa paikassa se on. onko hyviä vinkkejä homman hoitamiseen?
 
jjahah, tämä olisikin tainnut kuulua tekniikkaosastolle. voiko viestiä siirtää toiseen ketjuun?
 
aikanaan oli samaa vikaa mulla.kaasari mallin koneeseen vaihto kesti noin puoli tuntia.(ruisku autossa voi joutuu purkaa jotain letkuja tieltä pois)vanhaa en kattonu mikä vaivasi vaan pistin toisesta purkuautosta toimivan tilalle.sen jälkeen on pelannu.

voihan siellä olla hiilet jumissa/loppu tai solenoidissa kosketusvikaa :nykii
 
ruiskumallissa ei joudu purkamaan mitään pois. ainoastaan pultit auki ja startti tulee sieltä pois.. siihen tulee sitten pari johtoa jotta on suositeltaa ensin irrottaa ennenkun tipauttaa sen startin pois.

näin ruiskussa, tuskin se kaasarissa paljon eroaa?
 
no joo mutta sillai esim sen imuputken irroittamalla lisää tilaa--->on helpompaa.pakkohan ei ole mitään muuta ottaa pois mutta ahtaanpaa on,äsken kattelin :p niin ja toki akku eka irti ennen muita toimenpiteitä,voipi muuten räiskästä pirullisesti piuhat :D

nii ja lancerin vm 90 konehuonetta valohoidin :eek:
 
mikko412 sanoi
no joo mutta sillai esim sen imuputken irroittamalla lisää tilaa--->on helpompaa.pakkohan ei ole mitään muuta ottaa pois mutta ahtaanpaa on,äsken kattelin :p niin ja toki akku eka irti ennen muita toimenpiteitä,voipi muuten räiskästä pirullisesti piuhat :D

nii ja lancerin vm 90 konehuonetta valohoidin :eek:

Ärrärrärärärärrr ;D

pilkunviilausta.. :p

Tosiaan sitä aina olettaa että jokainen on jonkunmoinen seppä jotta tommoset perusjutut hoidetaan ekana..

sieltä tosiaan kaksi pulttia auki 14mm hylsyllä tai mikseil lenkilläkin, liittimestä johto irti (roikkuu siinä apukuskin puolella imusarjaa) ja sieltä se startti sitten lähtee. tulee hyvin myös pois siitä apukuskin puolelta. siellä vaan on hivenen ahdasta kun imusarjan tukirauta on siinä melkee heti takana mutta se startti mahtuu siihen väliin, no problem.
 
Takaisin
Ylös Bottom