Lancerin takapään löysyys

M

miika84

Guest
Mikäs Lanceris ku oikee puoli raapii mutta vasen ei. oikee todella paljon todella löysempi, vaik pitäs olla samoi. KYB.in iskarit,weitecin jouset(-40) ja 205/40/17 alla. Kaikki uusii. Mutta oikee puoli ottaa jo kahella matkustajalla kiinni ku vähäki ajaa.
 
oiskohan ruoste tehty tuhojaan? toinen iskari maanantain kappale? kaverilla oli Saloon matukka ja siinä oli molemmat iskarit hattuhyllyssä kiinni ja ihmeteltiin miksi oli perä vähän löysä.. ;D mutta ootkos iskaritestiä tehnyt, vois sekin kertoa jotain..
 
Ottaako se rengas tai vanteen reuna mahdolisesti pohjatessa kiinni lokarin reunaan. Mulla ainakin aikoinaan kun oli Lanceri niin piti leikellä kaaria kapeimmiksi jotta rengas sopi kunnolla liikkumaan iskuissa, muuten se raapi joko rengasta tai vanteen kanttia. :)
 
Noi weitecin jouset on vähän semmosia,että yksin ajaessa toimii ihan hyvin, mut ei kestä kuormaa ollenkaa. Kuorman kanssa aika hirvee ajaa. Mutta onhan ne kyllä halvatki. Kyllä nois alustasarjois hinnasta tietää, mitä kannattaa odottaa. Mut se toisen puolen raapiminen voi johtua myös takapyörän kulmista.Eli auraukset pielessä. Aikanaa omas (anteex) Corollassa loppu kahnaaminen, ku käytin nelipyörä suuntauksessa. Oli nimittäin takapyörä ennen suuntausta aika vinossa. En kyl tiiä ootko jo käyttänykki. Ainahan Se kannattas tehä, ku noita iskareita ja jousia vaihtelee.
 
Ruosteesta ei ainaka ole kysymys, eikä pitäs olla iskareistaka ku edellisil oli sama juttu, oikee raapii mut vasen ei (nyt Melkei uudet) ...Ja ottaa lokarin ulkoreunaa kiinni...Voisha tietysti leikellä sitä mut en tiie sit kui ruostuu...ja kulmat pitäs olla kunnos ku käytetty suuntauksessa...ei vaa keksi mikä vois olla :eek:
 
ootkos saanu raapimisen loppumaan? omassa lancerissa on sama rengas koko ja jouset niin kanssa oikea puoli raapii, jos ajaa vähän jyrkempään mutkaan :mad: vasenta taas en ole saanut raapimaan vaikka yrittäiskin! ;D aika läysähän toi perä on pelkillä mad.jousilla :mad:
 
Ei se mihinkään lokarin reunaan raavi. Ensimmäisenä mulla ainakin ottaa oikealla sisälokarin muoviin kiinni jossa on jokin ihmeen uloke siellä takana (näin siis mulla), siinä takapuskurin kiinnitysruuvin vieressä. Ja ellei ota siihen niin ennen lokarin kaarta se raapii siihen kiinnitysruuviin. Mikäli ottaa tuohon muoviin kiinni niinkuin mulla niin ei oo vaarallista. Mutta asia kannattaa tutkia että pyydät kavereita takapenkin+luukun täyteen ja alat kokeilemaan mihin se kiinni ottaa...
 
Takaisin
Ylös Bottom