laserleikkaus kääk!

jaanasalo

New Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2016
Moikka! Ois edessä laserleikkaus ja äidillä kaihileikkaus. Oon miettinyt et missä käytäisiin leikkauttamassa silmät. Ei haittais, vaikka joutuis lähtee viroonkin, kunhan ois hyvät lääkärit. Onko kukaan käynyt jommalla kummalla näistä leikkauttamassa silmät: lääkärillä tai silmälääkärillä ?
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: laserleikkaus kääk!

Enpä noista tiedä mutta voin tehdä puoleenhintaan thaimaasta hommatulla laserosoittimella.Mitään takuuta en hommaan anna vaan omalla vastuulla tietty.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: laserleikkaus kääk!

Aloittaja taitaa olla sama henkilö, joka toisella samanhenkisellä foorumilla kyseli mm. isännöitsijähommien perään.

Mikä idea? Mitä sinä saat tästä?
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: laserleikkaus kääk!

No niinno, senverran tehokasta piilomainontaa kyllä että ei ainakaan minun tutkaan tartu.. ???

Täähä o vähä sama ku se röökiketju, tästähän voi poikia vaikka jotain keskustelua, tiedän että kerholaisetkin ovat käyneet vastaavanlaisissa huolloissa.
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: laserleikkaus kääk!

Juu ja ei se näkö voi kauhee huono olla kun tänne on osannu kirjoittaa ...
 

Midnight Walker

Evo IX -07
Liittynyt
20 Elokuu 2004
Sijainti
Kotka
Vs: laserleikkaus kääk!

Slider sanoi
No niinno, senverran tehokasta piilomainontaa kyllä että ei ainakaan minun tutkaan tartu.. ???

Täähä o vähä sama ku se röökiketju, tästähän voi poikia vaikka jotain keskustelua, tiedän että kerholaisetkin ovat käyneet vastaavanlaisissa huolloissa.

Tutkassa on silloin selvästi virittelyn varaa :) Mutta juu, keskustelua varmasti voi syntyä ja eihän siinä mitään. Siihenhän tuolla pyritäänkin.

Ja editoinpa nyt sen verran vielä tätä tästä että ei montaa sekunttia mene jos heittää googleen kyseisen tekstin niin löytää samaa settiä muualtakin. Ja tätä samaahan harrastetaan muillakin aiheilla. Luodaan uusi tunnari ja samantien samantyylistä tekstiä jossa on muutamat linkit sitte kohteisiin. Halpa tapa markkinoida, mutta saako tolla nyt niin kauheasti sitte näkyvyyttä... Ehkä aina jonkin verran sentään :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: laserleikkaus kääk!

Niinnoh, mun mielestä tää kuuluu samaan gategoriaan kuin että joku haluaa kirjoitella tänne volkkaristaan yms jotain, täytyy ihmetellä mitä hekään siitä saavat.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: laserleikkaus kääk!

Mä editoin tosta aloitusviestistä mainoslinkit helvettiin heti tuon postauksen tultua ja jätin ton huumorimielessä toistaiseksi. Jos tästä ei kuitenkaan synny mitään järjellistä keskustelua niin poistellaan koko threadi.
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: laserleikkaus kääk!

Tämä sama mainostaa muillakin foorumeilla, vähän eri nimimerkeillä. Eikös täälläki ollu joku aika sitten tasapainolaudoista samanlainen avaus.
 
Ylös Bottom