Latausmääränäytön tulkinta (MY20)

smau

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2021
Uuten PHEV:n omistajana olen ihmetellyt miten tuota latausmääränäyttöä kuuluu lukea? Miten siis noi kuukaudet ja päivät suhtautuu tuohon palkistoon? Ja miten ihmeessä noi kuukaudet ja päivät etenee? Saksankielinen manuska ei auttanu tässä asiassa :confused:
20211121_132916.jpg
 

LMJ

New Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2020
Uuten PHEV:n omistajana olen ihmetellyt miten tuota latausmääränäyttöä kuuluu lukea? Miten siis noi kuukaudet ja päivät suhtautuu tuohon palkistoon? Ja miten ihmeessä noi kuukaudet ja päivät etenee? Saksankielinen manuska ei auttanu tässä asiassa :confused:
Näytä liitetiedosto 23229
Minulle tuli samanlainen ongelma tasan vuoden käytön kälkeen. Kuukausi alkoi vaihtua joka kuun 20 päivä ja aina alkoi elokuusta riippumatta kuukaudesta. Vei takuuhuoltoon ( Suomesta ostettu), ja muutaman tunnin työskentelyn jälkeen löysivät ohjelmavirheen ( en tiedä tarkemmin kuin että väärä numero jossain kohtaa ).
 

smau

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2021
Kiitos. Eli pitänee kysyä huollosta sitten kun sinne joutaa. Ajattelinkin, että jotain tosi outoa tuossa oli.
 

smau

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2021
Ulkomaisilta palstoilta tuli vastaan, että tuon saa korjattu myös käyttämällä radion sulakkeen hetkeksi auki. Viikon jälkeen ainakin näyttää vielä ok:lle. Samalla korjaantuu myös se, että ajoneuvon kello näyttää heti käynnistyksen jälkeen oikeaa aikaa eikä aluksi 02:00 (tai 03:00 kesäaikana) ennenkuin muuttuu oikeaan aikaan.
 
Ylös Bottom