Laturin kiinnitys

J

Jami

Guest
88-Pajeroni laturikiinnityksen tyyppivika (soikeaksi kulunut reikä kannattimessa) alkaa olla kaikenlaisten viritysten (mm. kummallisen muotoiseksi hiottu pultinpätkä reikää pyöristämässä) ulottumattomissa.

Kannattimen vaihto lienee tuskainen operaatio, mutta kuinka tuskainen?

Kuinka iso kappale pitää vaihtaa, ja mitä kaikkea purkaa?

Saako moista osaa edes mistään vai pitääkö se rakentaa?
 
Mulla kalvoivat moottorikoneistamolla sen runko-osan isompi reikäiseksi ja laturin korvan myös, nyt on paksumpi pultti.
 
sen korvakkeen vaihtaminen on aika savotta, siinä joutuu purkamaan koko jakopään ja mm. toisen TP-akselin, koska korvake on osa moottorin päätylevyä....

jonkinlainen holkittaminen on eräs ratkaisu, mutta tilaa poraamiseen ei kyllä liiemmin ole -eli ei ihan helppo ratkaisu sekään...
 
Takaisin
Ylös Bottom