Tulipahan laitettua uusi jakohihna ja ohjainrulla VR: ään, purettaessa jo kiinnitti huomiota kiristimen hydraulipatruunan asento, kadasin kuitenkin takaisin sillä samalla ja laitoin reiän kohilleen ja pyöritin konetta mutta en pannut käyntiin silloin. Seuraavana päivänä tarkistin nuo ja jouduin muuttamaan asentoa, sitten käyntiin ja kylläpä kilisi kiristin ikavästi, nokat ja kampura merkkeihin ja kiristin irti, siitähän kuului sellainen lutraava ääni kun sitä puristi kasaan, meni puoleenväliin ihan sormissa.
Uus tilaukseen ja vuorokaudessa tuo tulikin tarvikeliikkeen kautta, kiristin paikoilleen,tarkistukset ja kasaan ja kivasti taas hurisee.
Eli oppina tuosta se että tuo kiristin kannattaa kyllä vaihtaa suosiolla ettei tule turhaa työtä.
Ohjainrullasta oli rasvat tulleet osittain ulos ja kuivana kun on pyörinyt niin hilisihän se ja siksi sekin uusiksi, merkki oli Optima, tilalle SKF.
Kiristin Herth+ Buss