Legnumiin voimaa?

Vs: Legnumiin voimaa?

Kehitystyön alla, ekat testit jo ajettu. Malta muutama päivä, niin tulee lisää infoa. ;)
 
Vs: Legnumiin voimaa?

pexi sanoi
Kehitystyön alla, ekat testit jo ajettu. Malta muutama päivä, niin tulee lisää infoa. ;)

Tänne myös! Vaimon legua odotellaan ensi viikoksi takaisin kotiin. :peukku
 
Vs: Legnumiin voimaa?

hep tomaatti legu täällä , ollut alla vasta 10tkm ja radalle lähtee ens kuussa, ei oo ollu ongelmia yhtään, laatikko pelaa aivan todella hyvin, mittarissa 117tkm
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Sudo sanoi
Tänne myös! Vaimon legua odotellaan ensi viikoksi takaisin kotiin. :peukku

:offtopic

Helkkari, saisinkohan omani ennen sitä ;D

Minua kiinnostaa ehkä myös tämä aihe hyvinkin suuresti.

edit: ja ne tomaatit jatkaa hyvää pelaamistaan kun vaihtaa öljyjä tiheeseen :peukku
 
Vs: Legnumiin voimaa?

vähän ot mut oma legu ainakin vaihtaa sitä nätimmin mitä enemmän kenkää antaa... jos yrittää hissutella niin vaihdot huomaa ;)
 
Vs: Legnumiin voimaa?

nostokurki sanoi
vähän ot mut oma legu ainakin vaihtaa sitä nätimmin mitä enemmän kenkää antaa... jos yrittää hissutella niin vaihdot huomaa ;)
Sama meikällä leggut on tehty rajuun ajoon :peukku
 
Vs: Legnumiin voimaa?

mystinengalant sanoi
:offtopic

Helkkari, saisinkohan omani ennen sitä ;D

edit: ja ne tomaatit jatkaa hyvää pelaamistaan kun vaihtaa öljyjä tiheeseen :peukku

Tuu meidän kautta pyörähtämään kun ajelet Hangosta kotiin, niin ihastellaan vähän gallua sitten.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Paskan vitut tulen, auto tulee vuosaareen, sitten kun tulee.Tulen näyttämään sitä sitte kun se tulee eli 2012, Nähdään siis silloin. :peukku
 
Vs: Legnumiin voimaa?

mystinengalant sanoi
Paskan vitut tulen, auto tulee vuosaareen, sitten kun tulee.Tulen näyttämään sitä sitte kun se tulee eli 2012, Nähdään siis silloin. :peukku

Katkeruutta havaittavissa? ;D
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Sudo sanoi
Katkeruutta havaittavissa? ;D
:offtopic
Ei yhtään, v*tun nätti ilma ja silleen ja kaikki helvetin hienosti, mitä nyt hajonnutta astiastoa ja muita hajonneita paikkoja löytyy kotoota + verenpainelääkityksen tarve. Pelkäsin just tota että se tulee belgian kautta, Kuten arvattavissa oli ongelmia tuli Antwerpenin päässä missä niitä on nyt ollut jokin tovi. Eräs foorumillakin kirjoitteleva odotti sieltä aika pitkään autoaan, vaikee sanoo käytännössä viivästyksestä mitään kun ei tiiä mitä ne belgialaiset karvakädet siellä hommailee. Eli ette tuu näkee meikäläistä (ahdetun) galantin kanssa ihan toviin...
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Automaatin toimintaan (oppiva laatikko): tottakai se vaihtaa nätisti jos olette muuteki "rajua" ajoa ajanut...jos rajun ajon jälkee ajelee hiljaksee ni kyllä se "töksäyttämäl" vaihtaa. Mut ajelkaas nätisti ja matka-ajoa 100-200km ni johan taas vaihtaa iha sulavasti ja lähes huomaamatta "normiajossakin". :peukku
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Harri K sanoi
Automaatin toimintaan (oppiva laatikko): tottakai se vaihtaa nätisti jos olette muuteki "rajua" ajoa ajanut...jos rajun ajon jälkee ajelee hiljaksee ni kyllä se "töksäyttämäl" vaihtaa. Mut ajelkaas nätisti ja matka-ajoa 100-200km ni johan taas vaihtaa iha sulavasti ja lähes huomaamatta "normiajossakin". :peukku

Tähän liittyen; Oppiiko loota käytöstapansa siinä vaiheessa kun on esim. pitänyt akkukaapelit irti ja opettanut sille rajun käytön, vai haisteleeko se koko ajan käyttäjän ajotyyliä ja koittaa aina sopeuttaa vaihtamisen sen mukaan tietyn kilometrimäärän ajon jälkeen?

Ihan mielenkiinnosta kyselen.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Sudo sanoi
Tähän liittyen; Oppiiko loota käytöstapansa siinä vaiheessa kun on esim. pitänyt akkukaapelit irti ja opettanut sille rajun käytön, vai haisteleeko se koko ajan käyttäjän ajotyyliä ja koittaa aina sopeuttaa vaihtamisen sen mukaan tietyn kilometrimäärän ajon jälkeen?

Ihan mielenkiinnosta kyselen.

oppii toki nopeammin jos otat kaapelit irti, mutta siis koko ajan se sitä haistelee ja ~300km jälkee sen eron ainaki aina huomaa jos ajotapa vaihtuu.
Monellako esim automaatti moottorijarruttaa? mun käytös ainaki se tekee sitä hyvinki pienessäki alamäessä jos auto rullaa muuten hyvin. Sama oli vapari Gallun aikana ja sillonki joku sitä "ihmetteli" ;D
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Sudo sanoi
Tähän liittyen; Oppiiko loota käytöstapansa siinä vaiheessa kun on esim. pitänyt akkukaapelit irti ja opettanut sille rajun käytön, vai haisteleeko se koko ajan käyttäjän ajotyyliä ja koittaa aina sopeuttaa vaihtamisen sen mukaan tietyn kilometrimäärän ajon jälkeen?

Ihan mielenkiinnosta kyselen.

koko ajan opiskelee, rajut muutokset esim. matkasta radalle oppii suht nopeesti
esim. rata käyttäytymisen, 2kierosta ja loppu laatikon arpominen
sen jälkeen piti ringit 4-5tontun välillä radalla.

tämä kokemus oli taanoin nick "sappo" kyydissä kun jurvassa istuskelin kyydissä
poltetiin karstat nick "horsepower" v6 galantista ;D
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Oli miten oli niin painotetaan nyt tässä että näissä on ollu pirun paljon ongelmia automaattilaatikon kanssa. Joten jos näitä harkitsee niin yksi pirun hyvä argumentti manuaalin puolesta. Kytkimen vaihtaa kyllä, mutta tuota laatikkoa ei varmaan kukaan osaa tosta noin vaan rempata. Kyllä ne vaihdot voi sitten olla turhan rajuja, jos se laatikko on porsimassa eli turha aina tuijottaa tohon oppivaan ohjelmaan. Esim omalla ajoin todella rauhallista ajoa koko ajan, mutta oon törmänny kyllä pehmeempiinkin laatikoihin. No en spekuloi enempää aiheesta kun en oo metriäkään automaatillista vr4 ajanut. Noita vapareita vaan kummallakin koneella.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Mr mmc sanoi
koko ajan opiskelee, rajut muutokset esim. matkasta radalle oppii suht nopeesti
esim. rata käyttäytymisen, 2kierosta ja loppu laatikon arpominen
sen jälkeen piti ringit 4-5tontun välillä radalla.

tämä kokemus oli taanoin nick "sappo" kyydissä kun jurvassa istuskelin kyydissä
poltetiin karstat nick "horsepower" v6 galantista ;D

paitsi erotuksena että siinä on invecs1...pieniä eroja on muutakin kun tiptronic:n puuttuminen.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Harri K sanoi
Monellako esim automaatti moottorijarruttaa? mun käytös ainaki se tekee sitä hyvinki pienessäki alamäessä jos auto rullaa muuten hyvin. Sama oli vapari Gallun aikana ja sillonki joku sitä "ihmetteli" ;D


tätä tekee meikäläiselläki.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

mystinengalant sanoi
Oli miten oli niin painotetaan nyt tässä että näissä on ollu pirun paljon ongelmia automaattilaatikon kanssa. Joten jos näitä harkitsee niin yksi pirun hyvä argumentti manuaalin puolesta. Kytkimen vaihtaa kyllä, mutta tuota laatikkoa ei varmaan kukaan osaa tosta noin vaan rempata. Kyllä ne vaihdot voi sitten olla turhan rajuja, jos se laatikko on porsimassa eli turha aina tuijottaa tohon oppivaan ohjelmaan. Esim omalla ajoin todella rauhallista ajoa koko ajan, mutta oon törmänny kyllä pehmeempiinkin laatikoihin. No en spekuloi enempää aiheesta kun en oo metriäkään automaatillista vr4 ajanut. Noita vapareita vaan kummallakin koneella.

mistäs sä tän tiedon vedät?
Ulkomailla nimenomaa yksikin tyyppi väkisin haluaa rikkoa invecs2:sensa koska sillä on manuaalilaatikko valmiina. Vaan eipä ole rikki saanut vaikka sorvannut pakkiakin 100 vauhdista sisää :D ...toki siis tämä ääriesimerkkinä, mutta mainitsetko mitä ongelmia näissä on muita kuin turbiinin akselistefan mahdollisen vuoto (osa maksaa alta 20e)
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Harri K sanoi
mistäs sä tän tiedon vedät?
Ulkomailla nimenomaa yksikin tyyppi väkisin haluaa rikkoa invecs2:sensa koska sillä on manuaalilaatikko valmiina. Vaan eipä ole rikki saanut vaikka sorvannut pakkiakin 100 vauhdista sisää :D ...toki siis tämä ääriesimerkkinä, mutta mainitsetko mitä ongelmia näissä on muita kuin turbiinin akselistefan mahdollisen vuoto (osa maksaa alta 20e)

ja turbiini rikot ;) loota taitaa itsessää kestää ihan hemmetin hyvin :peukku
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Harri K sanoi
mistäs sä tän tiedon vedät?
Ulkomailla nimenomaa yksikin tyyppi väkisin haluaa rikkoa invecs2:sensa koska sillä on manuaalilaatikko valmiina. Vaan eipä ole rikki saanut vaikka sorvannut pakkiakin 100 vauhdista sisää :D ...toki siis tämä ääriesimerkkinä, mutta mainitsetko mitä ongelmia näissä on muita kuin turbiinin akselistefan mahdollisen vuoto (osa maksaa alta 20e)

Lueppa vähän ozvr4. Siellä on noin miljoona threadia automaatin kuolemasta, suomiautoissakin noita menny myös. Rebuildista puhuvat ihan siellä ozin puolella. Esim loota menee siihen kuntoon että 1 vaihde toimii tai 3. Tai sitten ei enää liiku koko auto mihkään. Tietty voi vaikuttaa kuumat olosuhteetkin. Ihan tunnettu juttu tuo on, ei tarttee olla hyshys tämmösestä mun mielestä vaikka mcf linja onkin aina tiedon panttausta. Omassakin se turbiinivika oli 140tkm uusittu turbiini. Mä en luota pätkääkän, saattaa ilmestyä kohta type-v facelift galantti myyntiin nettiautoon 8)
 
Vs: Legnumiin voimaa?

mystinengalant sanoi
Lueppa vähän ozvr4. Siellä on noin miljoona threadia automaatin kuolemasta, suomiautoissakin noita menny myös.
Jep

Muuten yllättävän monta kertaa Mitsubishi on vaihtanut tiivistesilikoonin väriä kun ovat laatikkoa kasanneet. Ihan näin vaan kun katselee mitä JDM tuonneissa on ollut....
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Minä ihan mielellään kuulisin laatikkorikon kokeneelta henkilöltä ihan omia näkemyksiä asiasta. En ole yhdestäkään kuullut, mikä ei tietysti mitenkään tarkoita etteikö niitä olisi voinut olla. Kaikella kunnioituksella, mutta alkaa omaan korvaan kuulostamaan hieman kummalliselta "salaliittoteorioinnilta" ajatus, että laatikkoja hajoaa tämän tästä, mutta MCF:llä vain pantataan tätä tietoa.

Manuaali Legnumeista / Galanteista voin sanoa useamman kappaleen kokemuksella, että 1/3 kytkin täysin loppu, 1/3 menee vielä tovin ihan ok ja viimeisessä 1/3 ei ole mitään vikaa. Yhtään rikkinäistä automaattia ei ole vielä tullut vastaan.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Ja juurikin syynä on siis noihin laatikkorikkoihin mielestäni ollut tuo että nesteet ovat karanneet...
iha kuten evoissakin olen sanonut: ei nämä ole autoja joita huolletaan/tarkistetaan 15tkm väliajoin ;D

niin..on se munkin laatikko vissii avattu kuten Tepi viittas, mut ainaki ny pelaa.
Ja miksi pelätä JDM galantin laatikkorikkoa, totta on ettei sitä kannata (luultavasti) korjata Suomessa, vaan halvemmalla selviää kun ostaa toisen JDM "pommin" ja vaihtaa sieltä koko lootan / kone-loota paketin. Ja myy loppuauton pois. Tuskin kovin kalliiksi tulee...osille on kysyntää.

Mutta mystikselle tiedoks: yhtälailla ne vakiolaatikon osat/kytkin maksaa. Pelko se on siinäkin että hajoaa...tuollaista ihan en käsitä.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

nokonzok sanoi
Kyllä nyt kulkee Legnumi, voi elämä!

No älä panttaa!
Mitä tehtiin ?


Itse olen korjannut yhen manuaali askin:
http://www.full-boost.net/lodju/ <- etsikää vika

Olen nähnyt suomessa paskana olevan automaagin sisuskalut ja juurikin kolmosen toimimattomuus syynä.

Noko onko sun kaikki tuottamas legnumit ja galantit ollut sitten puhtaita öljystä ja lootat näyttäneet koskemattomilta ?

Ikävä kyllä ne automaatit porsii, samoiten koko tekniikka porsii vähän joka paikasta. (raidetangot, tukivarret, vetarit, ohjaustehostimet, pyöränlaakerit, airbagin kellojousi) yms. ozvr4/clubvr4:ssähän on topik jossa keskustellaan, mikä sinulla on tänään rikki autossasi ;D tms
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Uldiz sanoi
Kytkinakselin laakeri..

We have a winner :)

Ai niin ja sehän oli manuaali laatikoiden tyyppivika ;)
Esim:
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=5595&highlight=input+bearing
 
Vs: Legnumiin voimaa?

alec1984 sanoi
Ohjelmoiko/nostaa paineita legnumista muu kuin amworksi?
Tee itse:

- ilmansuodatin
- putkisto
- downpipe
- bensapumppu

+ evoscan, uusin ecuflash, tatrix kaapeli. Definitioni tiedostot ozvr4:sta. Sitten laajakaistalla katot missä seokset menee, Luultavasti sika rikkaalla. Sitten Säädät evoscannin ja laajakaistan avulla. Muokkaat ecuflashilla ecuun.

Ilmeisesti kaikki ecut eivät ole flässättävissä. Kannattaa tutustua ozvr4:ään.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=4740
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=6423
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=4763
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=3323

tuolta ekasta kun esim selaa high performance motor lehden artikkelin niin asiasta mainitaan , kummiskin tuol päin maailmaa noita autoja on ilmeisesti hieman enemmän kun oma foorumikin.
Painotan sitä edelleen että nuo on kuumassa maassa, joten voi olla että vähemmän hajoomisen riskiä täällä, yksi ongelma liittyy selkeesti jäähdyttämiseen. Jos nyt lopettaisin spekuloinnin aiheella kun ei mitään käytännön kokemusta edelleenkään ole, taino ei sitä kuitenkaa malta.

Kiitos ja anteeksi!
 
Vs: Legnumiin voimaa?

tepi sanoi
Tee itse:

- ilmansuodatin
- putkisto
- downpipe
- bensapumppu

+ evoscan, uusin ecuflash, tatrix kaapeli. Definitioni tiedostot ozvr4:sta. Sitten laajakaistalla katot missä seokset menee, Luultavasti sika rikkaalla. Sitten Säädät evoscannin ja laajakaistan avulla. Muokkaat ecuflashilla ecuun.

Ilmeisesti kaikki ecut eivät ole flässättävissä. Kannattaa tutustua ozvr4:ään.
- ilmansuodatin: tehty
- putkisto: tehty
- downpipe: tehty
- bensapumppu: tehty

Muttamutta, pari viikkoa sitten tuli tactrix openport 2.0, mutta en ainakaan vielä ole onnistunut edes lukemaan ecua ecuflässillä (tulee konnektin alussa, että vastaa 0x10 kun pitäisi 0x11 ..). Piti sitten avata ecu ja siellähän köllöttää H8/539, jota ei ilmeisesti ainakaan vielä pysty flässäämaan, jos sitten ikinä.. En tiedä onko tuo sitten sama kuin 7201 piiri, kun ulkomailla höpistään leguissa olevan 7201, 7202 tai 7203 piiri. 7202 flässäys onnistuu nyt jo esim. ecuflashillä (en tiedä onko muihin toimivia ohjelmia / valmiita mäppäystiedostoja leguun). Ilmeisesti se 7203:nkin jo onnistuu.

Ainut mikä nyt vi...taa on fuelcut, jota pukkaa jo 0,8 barin paineella sopivilla kierroksilla / vaihteella. Tuo cuttaus pitäisi saada pois.

edit. H8/539 lienee MH7202, kun flässi onnistunee MH7202F (H8/539F) piiriin !?
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Oli pakko ottaa kantaa tuohon automaattikeskusteluun. Tietyiltä osiltaan näyttäisi olevan erittäin kestävää sorttia mut on se heikko lenkki löytynyt täällä Suomenniemelläkin eikä vaivaan liity millään lailla lämpötila. Sattui menemään pääsiäisenä eli ei ollut järin kuumaa keliäkään silloin ei. Yksi reilumpi kiihdytys jonka jälkeen legnumissani ei ollut kuin 1,2 vaihteet käytettävissä. Kolmos vaihteelle voiman välittävä putkimainen booriakseli nätisti boorin alusta poikki ilmeisesti raaka-aine vika? Kun vaihteisto joutuu syystä tai toisesta vikasietotilaan kytkeytyy automaattisesti kolmos vaihde päälle ja sen puuttuessa meno loppuu vauhdin pysähtyessä. Onneksi tiptronicissa pystyy käyttämään vaihteita kepistä jos jollekulle käy samoin, vikasietotila poistuu kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen jolloin kepistä käyttäen 1 tai 2 pääsee eteneen. En kuitenkaan suosittele matkan jatkamista kenellekkään jos käy vastaava munkki. Automaatissa on monta rikkoutumis mahdollisuutta jos sisäisesti irronneita metallin palasia, murusia/ hiukkasia pääsee vääriin paikkoihin. Koitan laittaa Tepille kuvia jossain vaiheessa akselista jos se jotakuta vaikka kiinnostaa.
ps. Älkää avatko itse jollette ole perehtyneet automaattivaihteistojen sielunelämään. :peukku
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Kapula7 sanoi
ps. Älkää avatko itse jollette ole perehtyneet automaattivaihteistojen sielunelämään. :peukku

avasin vaikka ei koskaan tullu tutustuttua automaatin elämään,omasta 93 gallusta kun puuttui pakki.

aiheuttajakin oli ihan selvä ,rikkoontunut planeettapyörästö. :P

ja tuo on kyllä kulunut pidemmän aikaa että päässy tohon kuntoon missä on.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Onkos kukaan alkanut vielä rakentamaan noita legun downpipejä kotimaassa?
Kiinnostusta olisi laittaa....
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Stray sanoi
Onkos kukaan alkanut vielä rakentamaan noita legun downpipejä kotimaassa?
Kiinnostusta olisi laittaa....

En ole vielä alkanut mutta tarkoitus olisi. Auto on nyt pukeilla, jousto-osa vuotaa hieman eli isompaa rööriä tilalle... :)
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Oispa kyllä hienoa jos sellainen olisi saatavilla....mielummin sitä kannattais kotimaista teollisuutta.... ;D
 
Vs: Legnumiin voimaa?

tepi sanoi
Tee itse:

- ilmansuodatin
- putkisto
- downpipe
- bensapumppu

+ evoscan, uusin ecuflash, tatrix kaapeli. Definitioni tiedostot ozvr4:sta. Sitten laajakaistalla katot missä seokset menee, Luultavasti sika rikkaalla. Sitten Säädät evoscannin ja laajakaistan avulla. Muokkaat ecuflashilla ecuun.

Ilmeisesti kaikki ecut eivät ole flässättävissä. Kannattaa tutustua ozvr4:ään.
osaisko joku tampereen lähettyvillä tehä ton säädön omaan leguun ? en usko että ite moisesta suoriudun.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

tepi sanoi
We have a winner :)

Ai niin ja sehän oli manuaali laatikoiden tyyppivika ;)
Esim:
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=5595&highlight=input+bearing

Millä tavalla tuo kytkinakselin laakerin porsiminen ilmeni? Kenties outo rahina tyhjäkäynnillä laatikosta? Kun flekti lähtee päälle, kierrokset hiukan nousee ja ääni katoaa?
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Arzka sanoi
tepi sanoi
We have a winner :)

Ai niin ja sehän oli manuaali laatikoiden tyyppivika ;)
Esim:
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=5595&highlight=input+bearing
Millä tavalla tuo kytkinakselin laakerin porsiminen ilmeni? Kenties outo rahina tyhjäkäynnillä laatikosta? Kun flekti lähtee päälle, kierrokset hiukan nousee ja ääni katoaa?

Kiinnostaisi kovasti kuulla tämän taudin oireet. Itselläni kun kuuluu myös tuollaista kevyttä rohinaa tyhjäkäynnillä ja kahdella ensimmäisillä vaihteilla kovassa kiihdytyksessä auto jurisee huomattavasti. Myöskin isoilla vaihteilla hitaissa nopeuksissa jurinaa ilmenee, kun kierrokset siinä 1000-1500 paikkeilla.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Tyhjäkäynnillä clap clap clap

Kiihdytyksessä ei muistaakseni juurikaan ääntä ja moottorijarrutuksessa kauhea pauke, vai oliko toisipäin, ei nyt muista.
Se pahenee hetkessä mitä enemmän toi kuulien pidin aukeaa niiteistänsä.

Loota tänne vaan niin korjataan ;)
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Onkos tämä nyt se kytkinakselin laakeri? http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1401p14831
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Stray sanoi
Onkos tämä nyt se kytkinakselin laakeri? http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1401p14831

hehe...ei tosiaankaa ole. Se laakeri on laatikon sisällä. Toihan on ihan painelaakeri kytkimellä.
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Heh....ei juuri jummarra tuota autosanastoa på engelska....milläköhän nimellä se tuolla saarivaltiossa tunnetaan?
Tuntuisi että mullakin saattaisi olla samaa vikaa kun noita määritelmiä on lueskellut...
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Eihän sitä osaa kannata Englannista tilata kun ei se vehollakaa vissii maltaita maksa. Koko vaihdelaatikko on siis purettava atomeiksi...
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Alkaa jo tuo legu tuntuun laiskalta. -98 legnumi siis kyseessä.

Onkohan foorumilla kukaan laittanut isompia ahtimia peliin? jos on, niin minkälaiset tuonne vielä mahtuis suht kivuttomasti?
Miten pitkälle tuon vakio moottorinohjauksen pelivara riittää? Mitäs tuohon tarvikaan että pääsee sisälle?
Entäpä koneen alakerta? Minkälaiset rimpulat esim. veivit ovat?
Mikäs näissä muuten on puristussuhde?
 
Vs: Legnumiin voimaa?

Kuulemma piristyy hyvin ECU:n uudelleen ohjelmoinnilla, ahtopaineen nostolla ja putkistomuutoksilla. Pelkkä pieni paineen nosto ei juuri mitään auta, se on nähty dynossakin eli taikasana on nimenomaan karttojen optimointi.

Openport 2.0 kaapeli, Ecuflash ja Evoscan tarvitaan ECU:n käpistelyyn.
 
Takaisin
Ylös Bottom