Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
pexi sanoiKehitystyön alla, ekat testit jo ajettu. Malta muutama päivä, niin tulee lisää infoa.
Sudo sanoiTänne myös! Vaimon legua odotellaan ensi viikoksi takaisin kotiin. eukku
Sama meikällä leggut on tehty rajuun ajoon eukkunostokurki sanoivähän ot mut oma legu ainakin vaihtaa sitä nätimmin mitä enemmän kenkää antaa... jos yrittää hissutella niin vaihdot huomaa
mystinengalant sanoifftopic
Helkkari, saisinkohan omani ennen sitä ;D
edit: ja ne tomaatit jatkaa hyvää pelaamistaan kun vaihtaa öljyjä tiheeseen eukku
mystinengalant sanoiPaskan vitut tulen, auto tulee vuosaareen, sitten kun tulee.Tulen näyttämään sitä sitte kun se tulee eli 2012, Nähdään siis silloin. eukku
fftopicSudo sanoiKatkeruutta havaittavissa? ;D
Harri K sanoiAutomaatin toimintaan (oppiva laatikko): tottakai se vaihtaa nätisti jos olette muuteki "rajua" ajoa ajanut...jos rajun ajon jälkee ajelee hiljaksee ni kyllä se "töksäyttämäl" vaihtaa. Mut ajelkaas nätisti ja matka-ajoa 100-200km ni johan taas vaihtaa iha sulavasti ja lähes huomaamatta "normiajossakin". eukku
Sudo sanoiTähän liittyen; Oppiiko loota käytöstapansa siinä vaiheessa kun on esim. pitänyt akkukaapelit irti ja opettanut sille rajun käytön, vai haisteleeko se koko ajan käyttäjän ajotyyliä ja koittaa aina sopeuttaa vaihtamisen sen mukaan tietyn kilometrimäärän ajon jälkeen?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Sudo sanoiTähän liittyen; Oppiiko loota käytöstapansa siinä vaiheessa kun on esim. pitänyt akkukaapelit irti ja opettanut sille rajun käytön, vai haisteleeko se koko ajan käyttäjän ajotyyliä ja koittaa aina sopeuttaa vaihtamisen sen mukaan tietyn kilometrimäärän ajon jälkeen?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Mr mmc sanoikoko ajan opiskelee, rajut muutokset esim. matkasta radalle oppii suht nopeesti
esim. rata käyttäytymisen, 2kierosta ja loppu laatikon arpominen
sen jälkeen piti ringit 4-5tontun välillä radalla.
tämä kokemus oli taanoin nick "sappo" kyydissä kun jurvassa istuskelin kyydissä
poltetiin karstat nick "horsepower" v6 galantista ;D
Harri K sanoiMonellako esim automaatti moottorijarruttaa? mun käytös ainaki se tekee sitä hyvinki pienessäki alamäessä jos auto rullaa muuten hyvin. Sama oli vapari Gallun aikana ja sillonki joku sitä "ihmetteli" ;D
mystinengalant sanoiOli miten oli niin painotetaan nyt tässä että näissä on ollu pirun paljon ongelmia automaattilaatikon kanssa. Joten jos näitä harkitsee niin yksi pirun hyvä argumentti manuaalin puolesta. Kytkimen vaihtaa kyllä, mutta tuota laatikkoa ei varmaan kukaan osaa tosta noin vaan rempata. Kyllä ne vaihdot voi sitten olla turhan rajuja, jos se laatikko on porsimassa eli turha aina tuijottaa tohon oppivaan ohjelmaan. Esim omalla ajoin todella rauhallista ajoa koko ajan, mutta oon törmänny kyllä pehmeempiinkin laatikoihin. No en spekuloi enempää aiheesta kun en oo metriäkään automaatillista vr4 ajanut. Noita vapareita vaan kummallakin koneella.
Harri K sanoimistäs sä tän tiedon vedät?
Ulkomailla nimenomaa yksikin tyyppi väkisin haluaa rikkoa invecs2:sensa koska sillä on manuaalilaatikko valmiina. Vaan eipä ole rikki saanut vaikka sorvannut pakkiakin 100 vauhdista sisää ...toki siis tämä ääriesimerkkinä, mutta mainitsetko mitä ongelmia näissä on muita kuin turbiinin akselistefan mahdollisen vuoto (osa maksaa alta 20e)
Harri K sanoimistäs sä tän tiedon vedät?
Ulkomailla nimenomaa yksikin tyyppi väkisin haluaa rikkoa invecs2:sensa koska sillä on manuaalilaatikko valmiina. Vaan eipä ole rikki saanut vaikka sorvannut pakkiakin 100 vauhdista sisää ...toki siis tämä ääriesimerkkinä, mutta mainitsetko mitä ongelmia näissä on muita kuin turbiinin akselistefan mahdollisen vuoto (osa maksaa alta 20e)
Harri K sanoimutta mainitsetko mitä ongelmia näissä on muita kuin turbiinin akselistefan mahdollisen vuoto (osa maksaa alta 20e)
Jepmystinengalant sanoiLueppa vähän ozvr4. Siellä on noin miljoona threadia automaatin kuolemasta, suomiautoissakin noita menny myös.
nokonzok sanoiKyllä nyt kulkee Legnumi, voi elämä!
tepi sanoiItse olen korjannut yhen manuaali askin:
etsikää vika
Uldiz sanoiKytkinakselin laakeri..
Tee itse:alec1984 sanoiOhjelmoiko/nostaa paineita legnumista muu kuin amworksi?
- ilmansuodatin: tehtytepi sanoiTee itse:
- ilmansuodatin
- putkisto
- downpipe
- bensapumppu
+ evoscan, uusin ecuflash, tatrix kaapeli. Definitioni tiedostot ozvr4:sta. Sitten laajakaistalla katot missä seokset menee, Luultavasti sika rikkaalla. Sitten Säädät evoscannin ja laajakaistan avulla. Muokkaat ecuflashilla ecuun.
Ilmeisesti kaikki ecut eivät ole flässättävissä. Kannattaa tutustua ozvr4:ään.
Kapula7 sanoips. Älkää avatko itse jollette ole perehtyneet automaattivaihteistojen sielunelämään. eukku
nokonzok sanoiKyllä nyt kulkee Legnumi, voi elämä!
Arzka sanoiOnkohan tämä kyseinen laite nykyisin mulla ?
Stray sanoiOnkos kukaan alkanut vielä rakentamaan noita legun downpipejä kotimaassa?
Kiinnostusta olisi laittaa....
osaisko joku tampereen lähettyvillä tehä ton säädön omaan leguun ? en usko että ite moisesta suoriudun.tepi sanoiTee itse:
- ilmansuodatin
- putkisto
- downpipe
- bensapumppu
+ evoscan, uusin ecuflash, tatrix kaapeli. Definitioni tiedostot ozvr4:sta. Sitten laajakaistalla katot missä seokset menee, Luultavasti sika rikkaalla. Sitten Säädät evoscannin ja laajakaistan avulla. Muokkaat ecuflashilla ecuun.
Ilmeisesti kaikki ecut eivät ole flässättävissä. Kannattaa tutustua ozvr4:ään.
tepi sanoiWe have a winner
Ai niin ja sehän oli manuaali laatikoiden tyyppivika
Esim:
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=5595&highlight=input+bearing
Arzka sanoiMillä tavalla tuo kytkinakselin laakerin porsiminen ilmeni? Kenties outo rahina tyhjäkäynnillä laatikosta? Kun flekti lähtee päälle, kierrokset hiukan nousee ja ääni katoaa?tepi sanoiWe have a winner
Ai niin ja sehän oli manuaali laatikoiden tyyppivika
Esim:
http://www.ozvr4.com/forums/showthread.php?t=5595&highlight=input+bearing
Stray sanoiOnkos tämä nyt se kytkinakselin laakeri? http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1401p14831