Legnumin kierrokset kylmällä koneella yli 1500 ?

alec1984

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2009
Eli kun leggun kone on täysin kylmä eli ei ole ajettu yli viiteen tuntiin niin tyhjäkäynti kierrokset on 1600, vain hetken heti kun moottori lämpeää vähänkin niin tippuu tyhjäkäynti 500, mikä ihme vaivaa? meikä osaa sit kirjottaa :seina :seina .... Pientä lukihäiriöö liikenteessä
 
Vs: Legnumin kierrokset kylmällä koneella yli 15000 ?

alec1984 sanoi
Eli kun leggun kone on täysin kylmä eli ei ole ajettu yli viiteen tuntiin niin tyhjäkäynti kierrokset on 16000, vain hetken heti kun moottori lämpeää vähänkin niin tippuu tyhjäkäynti 500, mikä ihme vaivaa?

Kovat on kierrokset, ollaan jo tyhjäkäynnillä formulaluokassa :) Minun mielestä tuota ei vaivaa mikään, noinhan käytännössä kaikki autot tekee.
 
Vs: Legnumin kierrokset kylmällä koneella yli 15000 ?

No on mulla tyhjäkäynti kuitenkin 700 kierroksen luokkaa?? Ei taida 500 olla ikinä ollut...
 
Vs: Legnumin kierrokset kylmällä koneella yli 15000 ?

Joikale sanoi
No on mulla tyhjäkäynti kuitenkin 700 kierroksen luokkaa?? Ei taida 500 olla ikinä ollut...
pienennä sitä... jos haluat :D
650rpm on automaatin tyhjäkäynti mitä softa koittaa hakea.

alussa toki kylmällä 1500rpm..mutta että 15000rpm? kiinnostais tuo alecin koneen kokoonpano tietää!! ;D
 
Vs: Legnumin kierrokset kylmällä koneella yli 15000 ?

Harri K sanoi
pienennä sitä... jos haluat :D
650rpm on automaatin tyhjäkäynti mitä softa koittaa hakea.

alussa toki kylmällä 1500rpm..mutta että 15000rpm? kiinnostais tuo alecin koneen kokoonpano tietää!! ;D
mulla kans lämpösenä 650rpm mutta manuaali
 
Takaisin
Ylös Bottom