Legnumin ongelmat jatkuu polkupyörä tason hevos voimat ja epätasanen käynti alle 3500Kierrosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jlx
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jlx

Member
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Eli alusta
Laturi oli seonnu (yks diodi pimeenä luultavasti) vaihdettu
Autokiristin oli hajonnu mut hampaat ei ollu kuin jokunen pielessä (eka epäilys) Korjattiin ja mottori kävi ainakin tyhjä käyntiä nätisti ja kierroksiakin otti normisti.
Tänään käynistys, käynnisty ja sammu nooh uudestaan anto vähä kaasua pysy käynnis mut käy yskien ja epätasasesti.
Eikä edes päässy piha mäkeä ylös ilman että otin "kiihdytys Laukausuja" kierrokset 4.5K+ ja D silmään jokunen kerta,
Kokeilin MAF'in iroittamista ei vaikutusta kuin et meni rikkalle kuin mikä,
Vika koodeja ei anna,
Suunnitelma olisi nyt tämä tänään bisseä ja huomenna kytken läppärin ja evoscanilla Loggaan lyhyen ajon dataa,
Ja toivon mukaan joku täällä vois auttaa tulkitsemaan mitä se kone sanoo.

P.S
Palo autojen Töötti on lujempi ku sireeni olin semmosen edessä tien tukkona tänään tosin ei muuta ku jokunen sekuntti kunnes vasemmalta auto meni ohi ja hitaaasti ryömin tien yli ja laitoin kierrokset tappiin jäi se paloauto jonnekkin ku olin jo 2 Km pääs käntymäs koti tielle
Eli lähtee Legnumi viel kunhan saa kierrokset ylös
 
Sulla kun ollut tuota probleemaa jo siihen malliin että oisko se nyt aika ottaa kansi pois ja kattoa ens alkuun että miten on vauriota tullut. Sitten setviä ne ja se jako varmasti kohilleen uusilla hiluilla ja remmeillä ja jos sen jälkeen on vielä ongelmaa niin setviä sitten ne pois.
 
Kiristin ei sit kiristä niinku pitää vaan hetken jälkeen painautuu takas sisään ja remmi löystyy ja sit pum pam on nokat mis lie ku seuraavan kerran käynnistää,
Eli opetus:
Se halvin autokiristin ei ehkä ole se paras vaihto ehto
pitää kai ny tilata uus remmi, kirsitin ja mitä lie rullia samalla tai noh ei ne rullat ole kuin jokunen tuhat km ollu konees ku meni se kiertokanki laakeri vähä aikaa viime remmi+rulla vaihdon jälkeen
 
Öö eikö näihinkin yleensä kannata uusia ne kiristimetkin samalla? Jos siis on viimeeksi vaiheltu vaan rullaa ja remmiä. Tosta koneesta ei itellä niin tietoa mutta muuten..

Kannattanee myös kuitenkin se hattukin käyttää irti jos sieltä pariinkin otteeseen on jako ollut pielessä.
 
Takaisin
Ylös Bottom