LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Shadow sanoi
Eiköhän nyt sitte jaeta foorumiki kahtia: LHD ja RHD puoli ;D

Harri K sanoi
www.RHDmitsubishiclubfinland.com ;D


Aivot tarvitsevat molemmat aivopuoliskot ja niin foorumikin. Piste. ;D


OT: http://braintest.sommer-sommer.com/en/ Testi ei välttämättä näyttää kummalla puolella autosi ratti on mutta mun keississä täsmännyt ;D
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Testin mukaan olen 66% LHD :peukku

Oisko se 34% RHD sen piikkiin ku oli se purku legu ::)

Miten JP:llä rosentit?
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Congratulations
You use your brain equally.

41 / 59

Eli pitää paikkaansa -> autojakin on noin fifty fifty
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Congratulations
You use your brain equally.
44 % / 56 %

Ja lopettakaa tää jaskanpauhanta jo. :D
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

78% LHD :eek: Mutta mites se on mahollista ku ajan tällä hetkellä RHD! :eek:
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

63%lhd 37%rhd... Wtf...
Ja niitä on 2+2 pihas... Jos se hämäänty ku ne on kaikki nelikkoja ;D ;D
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Muutaman päivän kun on ollut lukematta, ja tässä ennen töitä lukas tän setin läpi, niin ootte kaikki sekasin :palvo :reality :popcorn ;D

Pitää varmaan tehdä konversio tohon käyttikseen, sittenhän se on ihan surman loukku kun kylki ja tulipelti ja ovea yms. vaihdettu ;D
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Mä tässä justiinsa mietin 2015 jäsenmaksun maksamista tän topikin jälkeen ;D
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MäTSi sanoi
Mä tässä justiinsa mietin 2015 jäsenmaksun maksamista tän topikin jälkeen ;D
Onneksi tämä on kuitenkin pysynyt melko hyvin tässä topikissa, joten asioista on pystynyt niiden omissa ketjuissaan keskustelemaan asiallisesti. Ei jokaista ketjua ole pakko lukea jos ei halua, en tee itsekään niin.

Ja kyllä omasta mielestäni näitä "höyryjenpäästely"-ketjujakin tarvitaan. Keskustelu on vapaata, kunhan ei henkilökohtaisuuksiin mennä. Ainakaan pahasti, sellaisissa tapauksissa sitten yhteyttä vaikka valvojiin.
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Jouni_K sanoi
Onneksi tämä on kuitenkin pysynyt melko hyvin tässä topikissa, joten asioista on pystynyt niiden omissa ketjuissaan keskustelemaan asiallisesti. Ei jokaista ketjua ole pakko lukea jos ei halua, en tee itsekään niin.

Ja kyllä omasta mielestäni näitä "höyryjenpäästely"-ketjujakin tarvitaan. Keskustelu on vapaata, kunhan ei henkilökohtaisuuksiin mennä. Ainakaan pahasti, sellaisissa tapauksissa sitten yhteyttä vaikka valvojiin.

+1, kuten juuri toisessa topicissa kirjoitin.
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Se mikä on mukava huomata , että Foorumilaisten/Klubilaisten liikenneturvallisuus käsitykset ovat muuttuneet 6 vuodessa :

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24948.0


Ehkä iän , harrastusten , opiskelun ja työtehtävien myötä on ajan saatossa ammennettu runsaasti tietoa autojen korirakenteista ja törmäysturvallisuudesta ?


Hyvä niin. :)
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

ast sanoi
Itse lähtisin siitä että muutama hapan omena ei koko puuta pilaa.
Jos pilais ni ei vois harrastaa mitään tai käydä töissä.
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Se mikä on mukava huomata , että Foorumilaisten/Klubilaisten liikenneturvallisuus käsitykset ovat muuttuneet 6 vuodessa :

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24948.0


Ehkä iän , harrastusten , opiskelun ja työtehtävien myötä on ajan saatossa ammennettu runsaasti tietoa autojen korirakenteista ja törmäysturvallisuudesta ?


Hyvä niin. :)
jos muhun viittaat niin edelleen pexin ja mitsut:n projektit on eri luokissa kun huonosti tehdyt vaihdot. En ole ko. herrojen työn laatua vissiin moittinut? =)
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Mä kyllä vähän otin itteeni yhdestä kommentista jossa oli saatu jo UK-tuonnitkin sotkettua, kaksi autoa sieltä tuoneena niin ei voi juuri haukkua, tiedän että Englantia vaivaa samat ongelmat ku Suomea mitä tulee autoihin mutta ei se siltikään tarkoota että kaikki olis huonoja. Tiedän myös Saksasta ja jopa Japanista tuodun huonompiakin yksilöitä :peukku ;D

Itse asiaan palatakseni ni kerron kokemuksesta että eräs tarkkaakin tarkempi kaveri oli aikoinaan kun oman kolmoseni toin ja käytiin sillä ajelemassa ni sitä mieltä että moinen pitää saada itsekin ainoana ehtona LHD, sille oli aivan turha selitellä yhtään mitään kuinka helppoa RHDlla ajaminen on tai kuinka paljon halvempiakin ne on. Se oli LHD evo tai ei mitään.

Nettiauto auki ja siellä olikin sitten Lapissa myynnissä vasuri kolmonen joka onneksi oli liian kaukana, kunto ei nimittäin ollut tarpeeksi hyvä. No hetki odotusta niin Porvoosta löyty vasuri kutonen jota lähdettiin katsomaan, konversio oli tehty Virossa joten oltiin vähän skeptisiä mutta hyvillä mielin ja eräälle asiaan perehtyneelle henkilölle soitettuani ruvettiin autoa tutkimaan.

Autosta ei mistään oikeastaan olisi huomannut jos ei olisi tiennyt että ohjaus on käännetty. Ainoat paikat oli sisusta (Osa tietää suurimman eron, suurin osa ei huomaa) ja konepellin hakanen, josta ei siitäkään oltu varmoja mitä sille oli tehty :)
Auto siis ostettiin ja sitä vielä jälkikäteen tutkittiin ja kaveri pyysi jopa katsastumiestä tutkimaan, eikä tulipellistä tai mistään löytynyt merkkiäkään konversiosta. Noh auto meni seuraavalle omistajalle (samanlainen tarkka kaveri) joka vielä kuukausia myöhemmin viestitteli kuinka hieno LHD evo hällä on.
Tarinan opetus olkoon siis ettei ne Vironkaan konversiot kaikki pskaa ole, avoimin silmin vaan katsomaan ja tutkimaan ja ehkä kyselee myös apua niiltä joilla kokemusta on.

Itselläni oleva RHD on semmoinen ettei sitä LHDksi ole koskaan ajateltukaan eikä näin ollen ole heti mahdollistakaan muuttaa. Ei kyllä ole tarviskaan, ei haittaa mua, eikä muitakaan meidän perheessä.
Molemmissa on omat hyvät puolensa, mua vetää RHDssa puoleensa ennen kaikkea hintataso :)
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Jouni_K sanoi
Onneksi tämä on kuitenkin pysynyt melko hyvin tässä topikissa, joten asioista on pystynyt niiden omissa ketjuissaan keskustelemaan asiallisesti. Ei jokaista ketjua ole pakko lukea jos ei halua, en tee itsekään niin.

Ja kyllä omasta mielestäni näitä "höyryjenpäästely"-ketjujakin tarvitaan. Keskustelu on vapaata, kunhan ei henkilökohtaisuuksiin mennä. Ainakaan pahasti, sellaisissa tapauksissa sitten yhteyttä vaikka valvojiin.

Eihän ne kaikki mustalaisetkaan kuulemma varastele? ;D

Se on totta, että hienosti on pysynyt täällä tämä kehittävä keskustelu.

Ja vähän lisää offtopikkia, niin on muuttunut meininki mun mielestä muutenkin huonompaan suuntaan voorumilla. ::)
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MäTSi sanoi
Eihän ne kaikki mustalaisetkaan kuulemma varastele? ;D

Se on totta, että hienosti on pysynyt täällä tämä kehittävä keskustelu.

Ja vähän lisää offtopikkia, niin on muuttunut meininki mun mielestä muutenkin huonompaan suuntaan voorumilla. ::)

Kehitysehdotuksia vaan tulemaan. Ja uusia säikeitä saa aina tehdä joissa sisältö on mitä itse määrittelee.
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Jani T sanoi
No hetki odotusta niin Porvoosta löyty vasuri kutonen jota lähdettiin katsomaan, konversio oli tehty Virossa joten oltiin vähän skeptisiä mutta hyvillä mielin ja eräälle asiaan perehtyneelle henkilölle soitettuani ruvettiin autoa tutkimaan.

Autosta ei mistään oikeastaan olisi huomannut jos ei olisi tiennyt että ohjaus on käännetty. Ainoat paikat oli sisusta (Osa tietää suurimman eron, suurin osa ei huomaa) ja konepellin hakanen, josta ei siitäkään oltu varmoja mitä sille oli tehty :)
Auto siis ostettiin ja sitä vielä jälkikäteen tutkittiin ja kaveri pyysi jopa katsastumiestä tutkimaan, eikä tulipellistä tai mistään löytynyt merkkiäkään konversiosta. Noh auto meni seuraavalle omistajalle (samanlainen tarkka kaveri) joka vielä kuukausia myöhemmin viestitteli kuinka hieno LHD evo hällä on.
Tarinan opetus olkoon siis ettei ne Vironkaan konversiot kaikki pskaa ole, avoimin silmin vaan katsomaan ja tutkimaan ja ehkä kyselee myös apua niiltä joilla kokemusta on.

Jos tää on se auto, mikä meidänkin tallissa kävi pienessä sisustan tuunauksessa, niin oli kyllä jäätävän hienosti tehty! :peukku

Nii, ja periaatteestakin maksan jäsenmaksun, halusitte tai ette. ;D
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Nettiautossa tuli vastaan...
 

Liitetiedostot

  • honda.JPG
    honda.JPG
    32.1 KB · Lukukerrat 576
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Noworries - Jumalkuski jolla ei oo ongelmia - 56/44 - ;D Molemmilla rateilla ja käsillä onnistuu melkein kaikki. :peukku (Mut jokseenkin epäilen miten aivojen ajattelu vaikuttaa millään tavalla tuohon.. mut JP:en tuloksesta päätellen voin olla väärässä) :D (Ellei tahallaan metsästellyt tuommosia pisteitä)
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

J. Puhakka sanoi
Noworries - Jumalkuski jolla ei oo ongelmia - 56/44 - ;D Molemmilla rateilla ja käsillä onnistuu melkein kaikki. :peukku (Mut jokseenkin epäilen miten aivojen ajattelu vaikuttaa millään tavalla tuohon.. mut JP:en tuloksesta päätellen voin olla väärässä) :D (Ellei tahallaan metsästellyt tuommosia pisteitä)

En , kyllä ihan rehellisellä pelillä tein. :)

Mutta kuten totesit ei tuolla testillä ole mitään tekemistä autojen kanssa tai kumman puoleinen liikenne on kyseessä.
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

https://www.avk.fi/ajoneuvot/mitsubishi/lancer/533136/mitsubishi-lancer-evo-iv-2-0turbo-4x4

Tietoa autosta, konversion tekijästä tai mikä aiheutti palon? Jos et tiedä asiasta mitään älä kommentoi. Ei tarvitse kommentoida onko Evo4 vai Evo6. Nelosten VIN numero ei ole CP9A -alkuinen.
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Kommentoin silti vaikka en tiedäkkään.

Lukee että Viron tuonti niin varmasti sielä tehty joten foorumin kautta vaikee löytää tekijää. ::)
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

lancer evo-r sanoi
Kommentoin silti vaikka en tiedäkkään.

Lukee että Viron tuonti niin varmasti sielä tehty joten foorumin kautta vaikee löytää tekijää. ::)

No niinpä tietenkin. Enpä huomannut tuota kohtaa.
 
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Runkonumeron mukaan auto tehtaalta tullut 1999 eli ei edes 1997... varmaankin siis virheitä toki ovat.
 
Takaisin
Ylös Bottom