Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Aivan, no niinpä tietysti. thänks-JP- sanoiImua. Eli alipainetta näyttää.
Basbarduu sanoiOnko kenelläkään tietoa Autogaugen electrica mittarien tausta valojen säädöstä? Paketissa oli kuva punaisesta valaistuksesta mutta missään ei ole mitään säätönappia tms josta tuon voisi toteuttaa. Dimmerin johto on teipattu pois käytöstä, oletin sen himmentävän kaikkia valoja mutta jos se jättää pelkän neulan punaisen valon päälle niin sekin voisi riittää. Sammuessaan tuo menee vähäksi aikaa punaiseksi. Motonetistä ostin ja siellä eivät osanneet sanoa mitään tähän ja ajattelin kysellä täällä että säästyisin turhalta söhläkseltä nuitten kanssa.
Sit kiinnostais myös onko porukka modannu tota PLX:n dm-6 mittaria erinäköiseksi/väriseksi? Ja onko moinen edes mahdollista?
jooonas sanoijos se on sellanen et käynnistyksessä/sammutuksessa käy punasella mut pysyvää valoa ei saa säädettyy
Basbarduu sanoiOnko kenelläkään tietoa Autogaugen electrica mittarien tausta valojen säädöstä? Paketissa oli kuva punaisesta valaistuksesta mutta missään ei ole mitään säätönappia tms josta tuon voisi toteuttaa. Dimmerin johto on teipattu pois käytöstä, oletin sen himmentävän kaikkia valoja mutta jos se jättää pelkän neulan punaisen valon päälle niin sekin voisi riittää. Sammuessaan tuo menee vähäksi aikaa punaiseksi. Motonetistä ostin ja siellä eivät osanneet sanoa mitään tähän ja ajattelin kysellä täällä että säästyisin turhalta söhläkseltä nuitten kanssa.
Sit kiinnostais myös onko porukka modannu tota PLX:n dm-6 mittaria erinäköiseksi/väriseksi? Ja onko moinen edes mahdollista?
Mulle värit on ihan oikein päin, eli ei oo tarvetta kokeilla, mutta ei mun mielestä noita johtoja vaihtamalla pitäis mitään hajota.Basbarduu sanoiHmm no joo toki vois vaikka toimiakki ku nuissa ei oo mitään muisti hommia. Täytyy koittaa jossain vaiheessa kun jaksaa. Ilmoita toki jos saat varmempaa tietoa jostain tai koitat itse.
Febiz sanoiItsellä on samanlaiset mittarit ja luin jostain ,että kahden johdon kytkentä pitää vaihtaa päikseen. Olettaisin, että suora sähkö ja ohjattu.
Niin sillon virrat kytkiessä ja sammuttaessa vilahtaa valkosena ja muulloin on punanen.
Timpsa sanoiOlisko indigo-gt:n sivuilla ollu? Ite tilasin sen r-sprcin ja oli kuidutetuksi yllättävän hyvä laatunen ja istu hyvin.
En löytäny ite muualta kolme paikkasta 52mm pilaria.
MSRH sanoiEipä ollu, mutta kiitti kuitenki!
Manq sanoiOnpas
http://www.shop.indigo-gt.co.uk/product_info.php?cPath=21_29_130&products_id=1669&osCsid=12f4d25c78b8fdcfe73d6551d0116873
MSRH sanoiNo pärsskeles mä katoin gauges & pods osiosta... Mistäs muuten vitosen kuskin puolen läpivienti tulee kabiiniin? Eli siis tarviiko mun purkaa kojelautaa vai tuleeko jonnekki fiksuun paikkaan?
Aatu83 sanoiKäykö tämmönen evoon tarkoitettu lisämittariteline outlanderiin vm 2006? Pystyykö joku katsomaan esim varaosa luettelosta?
http://www.autometer.com/2-1-16-single-steering-column-pod-mitsubishi-evo-8-03-04.html
Kiitti avusta!
Aatu83 sanoiMistäköhän näitä kannattaisi tilailla?
Katselin jenkeistä ja 35$ osalle rahti oli 65$.
Lisäksi kahden mittarin telineessä on 20mm reikä keskellä, mitäköhän varten?
Yhdenmittarin telineessä reikää ei ole.
Aatu83 sanoiOnko kukaan keksinyt mitä verten tuo reikä on?
Liekö tuossakin on "likasen öljyn" kanavan päässä vaan tulppa? Siintä mulla on vanhemmassa paineenmittaus.Makeko sanoiMistähän kannattais jatkossa ottaa öljynpaineen mittaus?
Nykyinen on suodattimen yläpuolella. Tähän paikkaan joutuu laittaa suoran öljynsyötön turbolle.
tommyz sanoiLiekö tuossakin on "likasen öljyn" kanavan päässä vaan tulppa? Siintä mulla on vanhemmassa paineenmittaus.
Makeko sanoiMissäs tämmönen on?
Basbarduu sanoiSiinä se toinen kohta suodattimen jalassa. Se saattaa olla kuitenkin liian ahdas joten mitä jos laitat T-haaran siihen sun turbonöljynsyötölle?
Basbarduu sanoiNiin tai sit laitat kanteen sinne alkuperäiseen turbon öljynsyöttöön.
Onhan muutamassa mitsunkin mosassa alkuperäisenäkin mittaus kannesta.T. Kiili sanoiEihän nyt kannesta öljynpaineita mitata?