lukittu aihe

taimen

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2008
Sijainti
Helsinki
Mitä toi lukittu aihe ,,,eli lukon kuva viestin perässä meinaa,kahlasin ohjeet läpi,en mistään löydä selitystä.
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: lukittu aihe

En tiedä löytyykö mistään selitystä..
mutta se tarkoittaa että ketjuun ei voi vastata.

Syy miksi aihe lukitetaan voi olla että löytyy samankaltainen keskustelu muualta tai että keskustelu on mennyt niiiiiin offtopiciksi että modi päättää laita lukkoon..
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: lukittu aihe

Ja itse voi lukita vaikka projektikertomuksen, jos ei halua, että siihen ketjuun vastataan. projektikertomuksille on tehty erikseen oma kommenttiketjunsa.
 

taimen

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2008
Sijainti
Helsinki
Vs: lukittu aihe

Kiitos vastauksista,tosin tämänkin kysymykseni perässä oli lukon kuva?kuitenkin saitte vastattua?en nyt tiedä miten edetä,,,oiskohan mahdollista että omissa asetuksissani olisin jotenkin asentanut ton lukituksen.Kehnoo katsastusaika menos umpeen,,,,
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: lukittu aihe

Olet itse aloittanut tämän aiheen eli voit sen myös lukita. Lukossa se ei ole mutta lukko kuvake tarkoittaa sitä että voit sen lukita (jos haluat)
 

taimen

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2008
Sijainti
Helsinki
Vs: lukittu aihe

Kiitti varmistuksesta,löysin just tuolta kyseisen ruudun jos haluaa lukita,vähän oon tän netin kans kömpelö.Täytyy vaan ootella jos joku vastais. :peukku
 

Mobsters

Evo V
Liittynyt
22 Maaliskuu 2015
Onko tähän tullut jotain muutoksia kun en nyt äkkiseltään huomannut mistä saisi oman lukitun projektikertomuksen auki taas :confused:
 
Ylös Bottom