Lumme & evo4 1/2 RS

Lumme83

New Member
Liittynyt
6 Syyskuu 2013
Auto on -96 evo4 RS.Alkujaan posti pate mut muutettu "oikealta"ohjattavaksi.härveli ollu mulla jo yli vuoden.Edellisen omistajan jäljiltä 406/592 pyöriltä... Itellä aikomus lähinnä kestävyyden parantaminen,korin maalaus/suojaus,kaksoislevy kytkin jne... Saas nähdä kauan menee ennen ku on kippo likenteessä ;)
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Lumme & evo4 1/2 RS

Lumme83 sanoi
Alkujaan posti pate mut muutettu "oikealta"ohjattavaksi

Mitähän tämä tarkoittaa? Ja mielenkiintoista olisi kuulla mitä koneelle tehty & missä dynotettu jos kerran tehot pyöriltä. Kerro siis lisää. :)
 

Lumme83

New Member
Liittynyt
6 Syyskuu 2013
Vs: Lumme & evo4 1/2 RS

Jep jep.. Ei pääse itellalle tolla töihin.. Kone on stroukattu 2.3,wisecot,5 alakerta,kansi seevattu ja ohjaimena toimii haltec.. Ahtimen merkkiä en ny muista nuo muutokset kun ovat edellisen omistajan peruja.. Ainakin hariselta on penkki paperit ja toista paikkaa en muista missä noita säätöjä oli ropailtu.Pitää tarkastella autosta kun käyn tallilla... jos ottais muutaman kuvan samalla.. kyllähän tossa aikalailla on vielä tekemistä..
-ilmanotto muutettava(ottaa kone huoneesta lämmintä)
-akku takakonttiin
-isompi cooleri (samalla vaihtuu oletettavasti syyläri & öljyn lauhdutin)
-Kaksoislevy kytkin.(massalevy helix?? kesti 3500km)
-Alustan läpikäynti & suojaus..
-öljynpaine,seos ja ahto paine mittarit asennus..
-Pakosarjan hitsaus.(sauma halki)
-lambda anturi pimeä.
Ja kun noi on tehty ni haaveissa kimaltelee käynti amw worksilla penkissä.
 
Ylös Bottom