J.Seeslahti (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Saatan minä vähän aikaa muistaa tuon reissun ;D
No mutta iloksihan tuo onneksi muuttui lopulta ja nätti peli sieltä tänne Kuopioon tuli.
 
Kai se on ja silloin ostopäivänä sen on painanut "vaistomaisesti" pohjaan tjms :p
 
Niko Päivinen sanoi
ei helvatta, onks toi kytkinjuttu joku amerikkalaisten turvaviritys vai?? ;D

Sepä juurikin :)
Itselläni oli tosin onneks muistissa se.

*mihi tästä o keskusteluja hävinny?*
 
Kyllä tuo on kaunista katsottavaa! :peukku Silmät ja korvat on täälläkin auki, jos vaikka joku sopiva sattuisi kohdalle... ;D Oletko muuten jo miettinyt "wheels&tires" osastolle muutoksia?
 
Skydiver sanoi
Kyllä tuo on kaunista katsottavaa! :peukku Silmät ja korvat on täälläkin auki, jos vaikka joku sopiva sattuisi kohdalle... ;D Oletko muuten jo miettinyt "wheels&tires" osastolle muutoksia?

Ensikesän hommiksi menee uudet vanteet+renkaat (ajatellut 20" kromipalloja... mutta katsotaan mihin se mieli muuttuu) ;D
 
On kyllä KOMEE peli :eek: :eek:

Ja KANNATETAAN noita 20" kiekkoja (mikäli sinne ei isompia saa mahtumaan ;) )
 
Ite ei varmaan edes kytkinjuttua tulis huomattua kun ainahan sitä laittaa käynnistäessä kytkimen pohjaan.

Ei pääse sattumaan vahinkoja.
 
Siistit mittarit!


Näköjään kauhee työmaa ollu kun koko kojelauta on ollut irti!
 
Mitsu sanoi
Skydiver sanoi
Kyllä tuo on kaunista katsottavaa! :peukku Silmät ja korvat on täälläkin auki, jos vaikka joku sopiva sattuisi kohdalle...  ;D  Oletko muuten jo miettinyt "wheels&tires" osastolle muutoksia?

Ensikesän hommiksi menee uudet vanteet+renkaat (ajatellut 20" kromipalloja... mutta katsotaan mihin se mieli muuttuu)  ;D

Kukas se sano että 18" on liian isot Lanceriin :p
Hommaa ennemmin jotkut kevyet kuin "tonnivanteet"? 20" kromit on ainakin Eclipsessä vähän turhan isot.
 
Lepposan näköst hommaa toi etuputken vaihto. ;D Kunnon monttu tai nosturi oliski varmaa ollu jo ihan liikaa ;)

Noh, ei tarvi loukkaantua. :)
Onhan toi uus käyrä paljo paremman näkönen.
Onkos se oikee rosteria?
 
Putki on kyl "vähä" siistimpi ku vanha. Varmaan virtaa eri tavalla. Työasentokin ergonominen.. ;)
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Ihan nätti peli mutta kannattaisi kyllä korjata se kamala suhahtelu mitä se pitää. Jotain täytyy olla vialla jos tuollaista ääntä kuuluu siviiliautosta ;D

Ja jos siinä on MAF ruisku niin kone ei tykkää ylimääräisestä bensahuuhtelusta.
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Ei ole maffia... ihan norm ilmamäärämittari :-[
hyvin toimii blow off:na ja saisi tuo rakennettua "kierrättäväksikin" jos olisi tarvetta :peukku
Antaa flunssan ja yskän jatkua autossa toistaiseksi ;D
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Ast luultavammin tarkoittaa maffilla massia ;D eli ilmanmäärämittaria. Samalla lapsella paljon eri nimiä.

Tuommoinen lasketun ilman puhaltaminen ulos ei ole hyvästä. Ecuussi luulee että ilma meneekin koneeseen saakka. ei ole hyväksi lompakolle, cateille (sulla ei taida enään olla ? ) seostrimmeille (Ecu alkaa ihmetteleen että mitäs hemmettiä lambda näyttää ihmeen rikasta ja alkaapi korjailemaan asiaa...) ja ajettavuudelle (käyntihäiriöitä/sammumisia) Mut joo eikai tuo nyt riko konetta, kun on kyse katu-uskottavuudesta, niin jostain on tingittävä ;D
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia sammumisia yms ... :peukku
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Mitsu sanoi
Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia sammumisia yms ... :peukku

Ainakin teoriassa käyntihäiriöiden ja huonon kaasun vastaavuuden lisäksi ongelma on se että kone saa ylimääräisen bensa-annoksen joka huuhtelee öljyä sylinterin seiniltä nopeuttaen moottorin kulumista.

Tiedä sitten kuinka todellinen tuo huuhteluongelma on mutta enpä ehdoin tahdoin laittaisi tuollaisia hyödyttömiä virityksiä ilmamäärämittarin kanssa... Kierrättävänä tuo varmaan olisi ihan jees, mutta tietysti torin kulmalla ei saisi samanlaista respectiä :peukku

Melkein mieluummin kannattaisi laittaa se sähköinen hukkaportin ääntä toistava systeemi - ainakaan siitä ei ole haittaa moottorille :)
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Outoa, että laittoipa autoonsa kiinni mitä tahansa niin se on väärin ainakin jonkun mielestä ;D
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

ast sanoi
Melkein mieluummin kannattaisi laittaa se sähköinen hukkaportin ääntä toistava systeemi - ainakaan siitä ei ole haittaa moottorille :)

:eek:fftopic
mistäs moisia saa?
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Pahoittelen jos kommenteistani aiheutui mielipahaa :)

Kirjoittelen muutenkin liikaa täällä joten pitänee taas rajoittaa vähän kirjoittelua :-[

Oli mullakin joskus auto missä oli korisarja sun muuta tingeltangelia mutta nykyisin tulee oltua aika puristi näissä asioissa ja keskityttyä olennaiseen.

Offtopic, mutta sähköisiä blow-off ääniä saa täältä:
http://www.sunamiturbo.com/
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

En minä mieltäni pahoittanut mutta kyllä se tänäpäivänä on lupa kysyttävä aina etukäteen ;D
Ennen ei saanut riisata tänään ei saa virittää mitähän huominen tuo tullessaan ;D
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Elä ies enteile. Tulloop vielä polliisi ja tietäähän sen mitä siitä seuraa ;D

btw, joko absien rallatus selvis?
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Mitsu sanoi
Ennen ei saanut riisata tänään ei saa virittää mitähän huominen tuo tullessaan ;D

Ihan pakko vielä: paljonko sait lisää tehoa tuolla suhinalla? :) Koko venttiilin ideahan on ihan hyvä, lagin vähentäminen ja ahtimen suojelu ja mikäs siinä jos se tuntuu toimvian noin - usein vaan se ei toimi kunnolla MAF systeemeissä ellei ole laitettu kierrättäväksi.
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

nostokurki sanoi
btw, joko absien rallatus selvis?

Ei ole selvinnyt :-[ tuossa viimeisessä videossa kuulee sen hyvin lopussa.... polin menee kivikovaksi ja mittariin syttyy abs valo palamaan :-[

Edit: ääni tulee vänkärin etusen abs:ta
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Pienemmissä kahden litran koneissa eli starttimoottoreissa toi sammutttaa koko koneen, joten tuommoista modia ei juurikaan pysty käyttämään.

Mutta hei, onhan tuohonkin toimiva systeemi!

Pistät 3.5" GM:n kuumalankamittarin turbon painepuolelle mittaamaan ilmaa ja siihen konvertointi boxin joka lykkää mitsun eculle sopivaa signaalia. Saat suhautella niin paljon kun lystäät ja boonuksena saat heittää rajoittavalla ilmanmäärämittarilla sorsalintua. Eikä maksa omaisuuksia. Tuotteen nimi on Maf translator
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Mittaa mulle ajovalojen umpion kiinnityskohdat toisistaan sekä ajovalon linssin koko nytku oot purkanu tota ;D
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Mielenkiintoinen läjä HIFIÄ tulossa ;D
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Paljonko irtos penkissä ja millä paineilla? Ja kuvaa kehiin autosta jos tullut isompia muutoksia.. :peukku
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Lisäillää kuvia ku saadaa niitä otettua tuossa rojektin tuoksinassa...
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

Vakio veivit UUDET + wiseco männät näillä menty jo 50tkm ja se vaan kestää ja kestää ja kestää....

Vakio veivit riittää karkeasti 700hp tietämille 4bolt mosassa :peukku

Mukava että tämäkin auto on vielä olemassa. :peukku
 
Vs: M.Ollikainen (Mitsubishi 3000GT VR-4)

mitsumikko sanoi
Mukava että tämäkin auto on vielä olemassa. :peukku
Niinpä nyt kun ukko ottais vaan itteensä niskasta kiinni ja pistäisi kuntoon.
 
Takaisin
Ylös Bottom