Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

Vs: Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

hienoa :peukku

älkää kaatako teillä on todellinen harvinaisuus alla :) :peukku
 
Vs: Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

Kappas, hauskaa että aiotte ajaa Coltilla. Noista Kotkan kisoista on tullut aika paljon kuultua työkaverilta joka suhaa takavetoluokassa eräässä tiimissä. Saa aina kisaraportin kahvipöydässä maanantaina :)
 
Vs: Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

Hyvä valinta kilpuriksi: kevyt, hieno alusta, nykyaikaiset moottorit. :peukku
 
Vs: Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

Nämä asiat oli suurimmat kriteerit kilpuria valitessa. Yhdellä tiimikaverilla oli kokemuksia Datsun 100A:sta ja sen kaasarin ongelmista. Edellinen auto oli Daihatsu Charade 1,3 EFI, joka oli myös hyvä. 90 hevosvoimaa, kevyt ja pienikokoinen. Colt vain sattui sopivasti olemaan edullisesti kaupan joten valinta osui siihen.

Seuraavaan kisaan tulee alustapuolelle eteen säädettävät koiranluut, katsotaan miten vaikuttaa.
 
Vs: Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

yhden -89vm 1.3i charaden (4E-FE-105hv power by toyota) omistaneena voin sanoa ettei huonompaa alustaa ole kuin ks autossa.... :P
coltti oli vakio alustalla huomattavasti parempi ajettava.

itse pääsin siihen käsitykseen että evo3sta sopis hyvin pitkälti tukivarret, vakaajat yms palikkaa alustaan.
 
Vs: Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

Eikö se liitin ole purettava?
Yleensä noista saa jonkinnäköisen lukon vapauttamalla pinnit irti.
Sitten vaan varovasti avaa ne puristusliitokset ja laittaa johdot uudestaan kiinni. Pikku nokare tinaa vielä päälle, niin pysyy varmasti.
 
Vs: Markku #17:n Colt CA4A '92 Endurancekilpuri -keskustelu

No olihan se. Kesti vaan vähän aikaa ennenkuin keksi minkäläinen lukitus tuossa liittimessä oli. Takakautta yläpuolelta piti painaa ruuvarilla muoviklipsu sisään niin liittimen metallitumpin sai painettua pois. Puristusliitokset aukesi nätistä tiivistekoukulla kun samalla kaasulla vähän lämmitti. Nyt uudet piuhat jo kolvattu, huomenna mahdollisesti asennus jos on aikaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom