matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

joo ei mullakaan koskaan mitään tota lumiaa tai sen käyttistä vastaan ole ollut. vähän nuo viimeisimmät päivitykset pilas kun Here kartat hävis sun muuta. Olisin sitä 925:ta kyllä mielellään käyttänyt windows 10:llä mutta kun se vei akun liian nopeasti. 930 työpuhelimena tosi hyvä ollut, mut nyt on firman valikoimasta hävinnyt nuo lumiatkin kokonaan. eli Samsungin joku malli sit tulossa sieltä seuraavaksi. ja omaksi luuriksi hankin kyl Nokian jos saavat hyvät kamerat niihin. Kaikilla muilla tuppaa olemaan sellasta sutta nuo kamerat kun on tottunut nokiaan.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Huawei P9 tuli hankittua emännälle ja toistaiseksi on vaikuttanut oikein pätevälle laitteelle. Kaksi suurempaa puutetta siinä on mutta jospa tuo pärjäisi ilman langatonta latausta ja optista kuvanvakainta. Luulen että jatkossa nuita langattomia latauspisteitä on siellä täällä ja olisi kätevää kun puhelinta voisi ladata vähän väliä. Google Pixel ois ollu kenties vielä parempi vaihtoehto mutta saatavuus(ja hinta) ratkaisi tällä kertaa.
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Basbarduu sanoi
Huawei P9 tuli hankittua emännälle ja toistaiseksi on vaikuttanut oikein pätevälle laitteelle. Kaksi suurempaa puutetta siinä on mutta jospa tuo pärjäisi ilman langatonta latausta ja optista kuvanvakainta. Luulen että jatkossa nuita langattomia latauspisteitä on siellä täällä ja olisi kätevää kun puhelinta voisi ladata vähän väliä. Google Pixel ois ollu kenties vielä parempi vaihtoehto mutta saatavuus(ja hinta) ratkaisi tällä kertaa.
Kuitenkin varmaan joku suojakuori käytössä? Viritä siihen langattoman latauksen käämit, niin ongelma korjattu. Optista kuvanvakausta se ei toki tuo...
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Jouni_K sanoi
Kuitenkin varmaan joku suojakuori käytössä? Viritä siihen langattoman latauksen käämit, niin ongelma korjattu. Optista kuvanvakausta se ei toki tuo...
Sikäli hyvä idea että se toimisi tulppana ja suojaisi USB liitäntää vai olikohan tuota mahdollista kytkeä suoraan akulle puhelimen takakuoren ja akun väliin? Tila ei taida riittää siihen.
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Basbarduu sanoi
Sikäli hyvä idea että se toimisi tulppana ja suojaisi USB liitäntää vai olikohan tuota mahdollista kytkeä suoraan akulle puhelimen takakuoren ja akun väliin? Tila ei taida riittää siihen.
Riippuu puhelimesta, omassa G4:ssa olen lisännyt tarran takakuoreen, joten ei edes tee puhelinta yhtään paksummaksi. Mutta tarkoitin nimenomaan tuollaista USB-liittimeen tulevaa, sellainen on helppo lisätä rikkomatta puhelinta ja tuhoamatta takuuta.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Uusia lumioita 825 ja 830 myynnissä edullisesti. Privalla tavoittaa.

Ensimmäinen 100€ jälkimmäinen 150€ , saa myös tarjota.
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

-JP- sanoi
Uusia lumioita 825 ja 830 myynnissä äärimmäisen edullisesti. Privalla tavoittaa.

Ensimmäinen 100€ jälkimmäinen 150€
Nyt menee kyllä offtopiciksi, mutta ei tuo nyt "äärimmäisen edullinen" hinta ole. Puolet tuosta, niin sitten alkaa olla. Aika paljon on win-puhelinten hinnat laskeneet, joten yleensä saa hyvää rautaa edullisesti. Siitä voidaankin sitten kiistellä vaikka kuinka paljon, kannattaako winukkaa enää ostaa ollenkaan.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Itse tuli hommattua pari kuukautta sitten OnePlus 3 ja täytyy kyllä sanoa että ei kyllä enempää voi saada vastinetta rahalle.
Snapdragon 820, 6GB Ram, 64 Giga muistia, 16MP kamera optisella kuvanvakaimella. Omalla laturilla riittää 30min lataus päiväksi.
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Wlooffy sanoi
Itse tuli hommattua pari kuukautta sitten OnePlus 3 ja täytyy kyllä sanoa että ei kyllä enempää voi saada vastinetta rahalle.
Snapdragon 820, 6GB Ram, 64 Giga muistia, 16MP kamera optisella kuvanvakaimella. Omalla laturilla riittää 30min lataus päiväksi.
Tälle ääni :peukku

Mä vaihdoin Lumia 1020 Oneplussaan, eka android jonka omistan. On kyllä loistava puhelin, löytyy myös juuri ne kivat herkut mitä luulin jääväni Lumiasta kaipaamaan (glance screen eli vilkaisunäyttö, tuplanäpäytyksellä herätys, hyvälaatuinen kamera+mikrofoni, swype-näppäimistö). Kamera on OK, ei ehkä yhtä hyvä kuin Lumia 1020:n kamera varsinkaan hämäräkuvauksessa, mutta sitten kuvauksen helppous tuo voiton OP:lle. Ottaa kuvan välittömästi, ei tarvi odotella tarkennusta taikka valotusta sekuntikaupalla. Myös mikrofoni on sen verran hyvä ettei särje ääntä heti bassonjytkeessä jos festareilla kuvailee, tämä oli ehkä isoin etu Lumiassa. Plussaa myös hyvin toimivasta sormenjälkilukijasta (en osaa enää käyttää pin-koodeja :p ), alert sliderista (jolla saa puhelimen täysin mykäksi esim. työpäivän ajaksi) sekä dash charge pikalatauksesta (kännykän tökkääminen laturiin yön ajaksi on historiaa). En ole edes kaivannut langatonta latausta (saatika UHD näyttöä), vaikka se monelle OP3 omistajalle tuntuu olevan suurikin valituksen aihe OP foorumeilla. Ainiin, ja tässä puhelimessa on vielä fyysiset navigointinäppäimet, mutta käyttöön voi toki valita myös onscreen-näppäimet mikäli niin haluaa. Monesta luurista nuo fyysiset näppäimet tuntuvat puuttuvan. Itsellä kestää vieläkin totutella siihen ettei kameralle ole omaa näppäintä, mä tykkään ihan oikeista painikkeista verrattuna näytöllä hipsuteltaviin :)

En keksi mitä tästä sellaista puuttuisi, että olisin valmis maksamaan 300€ enemmän sellaisen saadakseni. Vähän parempi kamera, vesisuojaus tai edge-näyttö ei ole mielestäni sen arvoista. Niin tai lasista tehdystä kuoresta :) OP on alumiinia.

Mä ostin puhelimen Elisalta, mikä on ihan hyvä juttu koska heidän kanssaan mahdolliset huolto- ja takuuasiat sujunevat paremmin kuin suoraan valmistajan kanssa. (OP on pieni lafka jolla on rajalliset asiakaspalvelu- tai huoltoresurssit). Suosittelen muitakin, nythän myyntiin tuli OP3T joka on saman puhelimen turboahdettu versio :peukku
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Wlooffy sanoi
Itse tuli hommattua pari kuukautta sitten OnePlus 3 ja täytyy kyllä sanoa että ei kyllä enempää voi saada vastinetta rahalle.
Snapdragon 820, 6GB Ram, 64 Giga muistia, 16MP kamera optisella kuvanvakaimella. Omalla laturilla riittää 30min lataus päiväksi.

Sama homma täällä, syksyllä ostin ja ei ole kyllä kaduttanut. Tosi toimiva laite ollut ja hyvin lähelle edellisen Nexuksen Android-kokemusta.

Varmasti hinta-laatusuhteeltaan paras laite mitä on markkinoilla.

Mikez sanoi
En ole edes kaivannut langatonta latausta (saatika UHD näyttöä), vaikka se monelle OP3 omistajalle tuntuu olevan suurikin valituksen aihe OP foorumeilla.

Hehe, samaa naureskelin. Kyseinen puhelinhan on siis spekseiltään sellainen kuin käyttäjät äänestivät.
Mutta näinhän se tietysti menee. Jos olisi valittavana tuleeko puhelimesta sininen vai punainen, niin häviäjäthän sitten vinkuisivat kun on väärän värinen luuri.

Langatonta latausta pidin kriteerinä edellistä puhelinta ostaessa, mutta täytyy jälkikäteen todeta että tuli käytettyä muutaman vuoden aikana ehkä kymmenkunta kertaa. Luuri lämpenee lisäksi aika voimakkaasti langattomassa latauksessa, joten en usko että on ainakaan akun kannalta erityisen hyvä asia.
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Osaakos sanoa miten oneplus 3t:ssä kestää akku verrattuna xperia z2? Pakkasenkesto kans kiinnostaa.
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Bazeeba sanoi
Osaakos sanoa miten oneplus 3t:ssä kestää akku verrattuna xperia z2? Pakkasenkesto kans kiinnostaa.
Oneplus 3 akku kestää päivän, riippuu tottakai käytöstä. Olen mä tällä päässyt puolitoista vuorokauttakin mikäli en ole tehnyt juuri mitään. Minkään näköistä virran kulutuksen optimointia en harrasta, eli kaikki on aina päällä. Olettaisin että 3T on parempi akkukestoltaan koska siinä on isompi 3400 mAh akku (tässä on 3000). En osaa vertailla muuta kuin Lumia 1020 akunkestoon, samoissa mennään.

Jos yhtään mietityttää akun kesto nii suosittelen ostamaan toisen Dash laturin työpaikalle tai autoon, ihan hetkessä saa virrat loppupäiväksi. Tavallisellakin laturilla latautuu suht nopsaan jos vain laturissa riittää potku (dash 4A, muilla latureilla maksimi ilmeisesti 2A).

Pakkasia ei ole tämä puhelin vielä nähnyt... Mut eipä taida yksikään valmistaja enää antaa takeita alle nollan toimivuudelle.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Mikez sanoi
Oneplus 3 akku kestää päivän, riippuu tottakai käytöstä. Olen mä tällä päässyt puolitoista vuorokauttakin mikäli en ole tehnyt juuri mitään. Minkään näköistä virran kulutuksen optimointia en harrasta, eli kaikki on aina päällä. Olettaisin että 3T on parempi akkukestoltaan koska siinä on isompi 3400 mAh akku (tässä on 3000). En osaa vertailla muuta kuin Lumia 1020 akunkestoon, samoissa mennään.

Minulla on normaalisti yön latauksessa ja pari kertaa on unohtunut laittaa yöksi johdon päähän niin seuraavana iltana joskus 2100-2400 akku on loppunut, että sen puolitoista vuorokautta kestänee. Tuo 3T:ssä oleva akku voisi sitten kestää juuri sen verran pidempään että voisi olla joka toinen yö latauksessa.
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Wlooffy sanoi
Minulla on normaalisti yön latauksessa

En suosittelisi lataamaan yön yli, litiumioniakulle toi täytenä pitäminen on akun ikääntymisen kannalta aika rankkaa hommaa.
En tosin tiedä miten noi itse laturit on optimoitu, mutta pakkohan se jännite on aika tapissa pitää että olisi täynnä.
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

MakeM sanoi
En suosittelisi lataamaan yön yli, litiumioniakulle toi täytenä pitäminen on akun ikääntymisen kannalta aika rankkaa hommaa.
En tosin tiedä miten noi itse laturit on optimoitu, mutta pakkohan se jännite on aika tapissa pitää että olisi täynnä.

Enpä tiedä, mulla nyt kolmas iphone käytössä(6 plus), jokaista ladannu aina yön yli vaikkei olis edes tarve. Akut on pysyny kuosissa kaikissa mun käyttöajan(n. 3 vuotta aina pitäny ja sit vaihto).
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Joo lähinnä noissa harrasteluhommissa mietityttää akun kesto, ei tarvis metässä noiden varavirtalähteidein kans asua. Mutta onhan tuossa pikkusen isompi akku mitä z2 ni eiköhän se piisaa, autoon tosiaan jos hommais tuon oman laturin ni vois siellä siirtymillä latailla jos tarttee.
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

dani sanoi
Enpä tiedä, mulla nyt kolmas iphone käytössä(6 plus), jokaista ladannu aina yön yli vaikkei olis edes tarve. Akut on pysyny kuosissa kaikissa mun käyttöajan(n. 3 vuotta aina pitäny ja sit vaihto).

Joo, toki erona voi olla että laskeeko se kapasiteetti 70 vai 80 prosenttiin alkuperäisestä kolmen vuoden aikana. Mut kuormittavaa se on litiumionille joka tapauksessa.

Toisaalta taas osittain kuluneen akun lataaminen on parempi kuin käyttää aina loppuun. :peukku
 

simppako

Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2013
Sijainti
Joensuu
Vs:

Oneplus 3t tuli tänne tänään ja tosi hyvältä vaikuttaa. Aika iso näyttö, sentakia vähän kömpelö käsissä niin saattaa joskus vaikka tippua. Eli: onko kokemuksia suojakuorista mitkä oikeasti suojaa (myös näytön reunoja) jos vaikka sattuu tippumaan?
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

https://www.aliexpress.com/item/One-plus-3-case-Oneplus-3-case-NILLKIN-Super-Frosted-Shield-hard-back-cover-for-One/32687013194.html?spm=2114.13010608.0.0.bTAbZK

Tuollainen tuli aikoinani tilattua ja se on kyllä ollut todella hyvä. Hyvin tarttuu puhelimeen, ehkä vähän liiankin hyvin, eli on todella vaikea saada pois paikoiltaa jos tarvii vaikka sim korttia vaihtaa.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Alemman keskiluokan vanilla Android luurien käyttäjänä olen pettynyt totaalisesti Motorolaan (<300 euroa). Aiemmin Motorola tunnettiin vanilla Androidista ja nopeista päivityksistä. Nyt Moto G4 Euroopassa on edelleen Android 6.0 versiossa ja tietoturvapäivitys on kesäkuulta 2016... Alkaa olemaan jo riski käyttää tätä laitetta vaikka se sinänsä hyvin toimiikin ja ominaisuudet ovat ihan kelvolliset käyttööni.

Jos HMD Global onnistuu lunastamaan lupauksensa uusilla Nokia puhelimilla niin erittäin todennäköisesti seurava luurini tulee olemaan Nokia merkkinen. Lupauksethan ovat vanilla Android ja päivitykset kuukauden välein.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Kaveri hommasi Oukitel K6000 Pro:n kun "ei huvittanut maksaa puhelimesta 600€ ja saada silti p**kaa". Toistaiseksi on ollut kuulemma hintansa (~160€?) arvoinen, akkukin selvästi pitkäkestoisempi kuin aikaisemmissa luureissa (vaikkei nyt ihan neljää päivää kestäkään lataamatta). Aika toki näyttää miten kestää käyttöä, mutta jos tuollainen pari vuotta toimii about moitteetta niin kai siinä rahalleen on saanut jo vastinetta.

Oma Lumia 640 pelaa edelleen hyvin enkä ole sitä vaihtamassa ennen kuin vikaantuu, mutta nuo HMD:n Nokiat kuulostivat hintaansa nähden ihan päteviltä kamppeilta. Toivottavasti saavat tuotannon ja myynnin hyvin käyntiin.
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

DaJackal sanoi
Kaveri hommasi Oukitel K6000 Pro:n kun "ei huvittanut maksaa puhelimesta 600€ ja saada silti p**kaa". Toistaiseksi on ollut kuulemma hintansa (~160€?) arvoinen, akkukin selvästi pitkäkestoisempi kuin aikaisemmissa luureissa (vaikkei nyt ihan neljää päivää kestäkään lataamatta). Aika toki näyttää miten kestää käyttöä, mutta jos tuollainen pari vuotta toimii about moitteetta niin kai siinä rahalleen on saanut jo vastinetta.

Oma Lumia 640 pelaa edelleen hyvin enkä ole sitä vaihtamassa ennen kuin vikaantuu, mutta nuo HMD:n Nokiat kuulostivat hintaansa nähden ihan päteviltä kamppeilta. Toivottavasti saavat tuotannon ja myynnin hyvin käyntiin.

Odotan kanssa innolla tuota nokian uutta tulemista. Ennen androidi ei ole kiinnostanut, eikä vakuuttanut. työpuhelimena samsisunki J5 ja omana puhelimena lumia 950xl. Mutta tuon nokian kanssa voisin ehkä hypätä kunnolla androidin kelkkaan, vaikka suunnattomasti windows 10:stä tykkäänkin.
 

Midnight Walker

Evo IX -07
Liittynyt
20 Elokuu 2004
Sijainti
Kotka
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Sinänsä Nokian uutuudet kiinnostaa täälläkin, mutta eiköhän sitä tule kaukaa kierrettyä ne silti, koska Androidin pariin en edelleenkään halua siirtyä. Vanha Lumia 9jotain palvelee hyvin vielä puhelinkäytössä, kunhan spotify ja facebook messenger toimii niin siinä se oikeastaan onkin. Sitte kun lopettaa toimintansa joutuu vakavasti harkita mitä sitä oikein tekisi. Voisihan sitä sitten käyttää vaikka tuota iPhone 5s mikä pyörii testilaitteena töistä aina mukana. Uusimpaa iPhoneakin olisi ollut tarjolla, mutta kuulokeliittymän pois loistamisen takia en sitä halunnut. Täytyy kyllä samaan todeta että tuo iPad Pro on paras laite mitä on ikinä vielä tullut käytettyä. Lähtee ihan tuosta näytön laadusta liikkeelle ja tehoakin löytyy sen verran että jaksaa pyörittää kaikkia pelejä mukisematta.
 

Soupy

New Member
Liittynyt
21 Maaliskuu 2017
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

iPhoneja on ollut 4, 5S ja nyt 6S. Seiskaa pitäisi käydä ihmettelemässä jos sen vaihtaisi seuraavaksi. Käyttöliittymä vaan sopii omaan käteen paljon Androidia paremmin.
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Honor 8 Lite tuli tänään hommattua. Ensi tuntumalta oikeen hyvä puhelin hintaansa nähden. (219€) Vähän se on iso mutta kai siihen tottuu. Vanha kun oli Samsung S5 mini joka mahtui olemaan taskussa oikein hyvin.
Honorin kameraa testasin iltahämärässä ja yllätyin todella paljon. Sanoisin jo melko hyväksi. :peukku
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Tuli työluuriksi haettua OnePlus 5.

Muuten mainio kampe, mutta toi "2x zoom" on kyllä aivan huijausta. Jää koko puhelimesta vähän huono maku ton takia.
EXIF-tietojen perusteella polttoväleissä 1,33x ero ja normi vs. telellä otetun kuvan croppia kun katsoo niin telellä otettu on aivan suttua pikselitasolla.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Porukka tuntuu tietävän näistä rakkineista enemmän kuin olisi tarpeenkaan niin kukahan osaisi neuvoa miten saisin hävitettyä 2017 samsung galaxysta kokonaan ja lopullisesti upday-paskan joka työntää päivittäin "tärkeitä uutisia" joiden tärkeys minulle on miljardi kertaa vähemmän kuin maailman vähiten tärkeä asia...!? :( Löysin toki jo netistä ohjeen millä sen saa kytkettyä pois mutta sama paskan työntäminen jatkuu silti eli tarvitsisin paremman ohjeen...!? :( Ohjeissa kannattaa huomioida se etten tiedä noiden vehkeiden sielunelämästä paljoakaan eikä kiinnosta tietääkään kunhan vaan saisin tuon pois... :( :)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

samitsu sanoi
Porukka tuntuu tietävän näistä rakkineista enemmän kuin olisi tarpeenkaan niin kukahan osaisi neuvoa miten saisin hävitettyä 2017 samsung galaxysta kokonaan ja lopullisesti upday-paskan joka työntää päivittäin "tärkeitä uutisia" joiden tärkeys minulle on miljardi kertaa vähemmän kuin maailman vähiten tärkeä asia...!? :( Löysin toki jo netistä ohjeen millä sen saa kytkettyä pois mutta sama paskan työntäminen jatkuu silti eli tarvitsisin paremman ohjeen...!? :( Ohjeissa kannattaa huomioida se etten tiedä noiden vehkeiden sielunelämästä paljoakaan eikä kiinnosta tietääkään kunhan vaan saisin tuon pois... :( :)
kävin nyt testaamassa demolaitteessa nii tässä. Asetukset-> sovellukset -> ylhäältä oikealta valikosta "Näytä järjestelmäsovellukset"-> selaa listaa kunnes löytyy upday ja avaa se -> poista ilmoitukset käytöstä.

Voit myös testata poistaa käytöstä koko sovelluksen, mutta se saattaa olla jonkun muun liitännäinen eli voi aiheuttaa muiden sovellusten kaatumista.
Ilmoitusten poisto pitäis riittää.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Tulipa tilattua Xiaomi Mi A1 seuraavaksi luuriksi. Android One houkutteli ja uutta Nokiaakaan ei ollut vielä saatavilla. Hintakin tietty vaikutti, 4/32GB versio posteineen alle 170 eurolla.
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

ast sanoi
Tulipa tilattua Xiaomi Mi A1 seuraavaksi luuriksi. Android One houkutteli ja uutta Nokiaakaan ei ollut vielä saatavilla. Hintakin tietty vaikutti, 4/32GB versio posteineen alle 170 eurolla.
Tänään toi posti xiaomin tännekkin,edellinen puhelimenikin oli xiaomi.
Nyt tuli tälläinen:
https://www.honorbuy.com/1270-xiaomi-mi-note-3-64gb-smartphone-black.html
Näissä saa mielestäni hyvin rahalle vastinetta
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Uusi puhelin itellä harkinnassa,Sonyn kännyköitä ollut jo pitkään ja minne sitä seepra pilkuistaan pääsee...
Max noin 300€ rajana,katsellut xperia 10.Riittäisi mulle hyvin.
 
Ylös Bottom