Megasquirtti 4G63:seen

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Heps.

Purkkina MS1 v2.2 ja MS1 Extra 029y4

Eli tälläsen laitto ny päällensä, kytkin kaikki natikat paikoilleen mutta en saa kierroslukutietoa ulos. on tehty nuo ylösvetovastus modit jotta osaa lukea tota mitsun omaa CAS anturia.

Mitäs virtaa toi CAS anturi tarvii? mittailin että sinne tuli se 5v niinkun yleensä noissa antureissa, sitten ulos se antoi jonkunlaista hituvirtaa. Megan päästä taas se CAS johto antoi ulos 5volttia?

Milläs asetuksilla tuon saa kohdalleen, tässä otos DIY autotunen sivuilta, onko nämä sinneppäinkään?

Ignition Settings:

Trigger Angle: 69 - 76 should be really close-- you'll need to dial this in properly to get your based timing correct as mentioned above
Trigger Angle Addition: 0
Cranking Timing: Time Based
Cranking Advance Angle: 15
Hold Ignition: 0
Spark Output Inverted: (NO if using stock ignitors) (YES if using BIP373s)
Fixed Angle: -10 (set this one to X degrees when calibrating the timing)
Trim Angle: 0

Trigger wheel settings:
Wheel decoder base teeth: 2
2nd trigger enable: 2nd trigger
2nd trigger active edge: rising
2nd trigger and missing teeth: None missing
Trig pos A: 2
Trig pos B: 1
Dual dizzy mode: normal
Wheel decoder: 025 style

Ei saa kipinää kun ei irtoo tota kierrostietoa että pääsis prokkiksessa eteenpäin :(
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Megasquirtti 4G63:seen

Noniin, nyt sai megaan dataa, jätin ecun paikoilleen ja pidin megan johdot kytkettyinä niin auto lähti käyntiin :) ilmeisesti muutenkin jako pielessä ilmeisesti kun ei saa edes sytytystä säädettyä sinne 10btdc kun tuo CAS on jo tapissa. Ennakon saa noin 15 asteeseen.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Megasquirtti 4G63:seen

Ja nyt hävisi suihkutuspulssin pituus tieto megatunesta.. ???
 
Ylös Bottom