Meneekö 2DIN-soitin Galant -99:iin asiallisesti?

ristor

Member
Liittynyt
26 Toukokuu 2004
Meneekö 2DIN soitin EAO Galanttiin ns. heittämällä, kunhan onnistuu jotenkin ottamaan irti mankan paikan alapuolella olevan lokeron (lienee kojelaudan keskiosa irroitettava, että ko. lokeron saa pois)? Ja tila siis riittää senkin takana mm. johtonipulle?
 
Vs: Meneekö 2DIN-soitin Galant -99:iin asiallisesti?

ristor sanoi
Meneekö 2DIN soitin EAO Galanttiin ns. heittämällä, kunhan onnistuu jotenkin ottamaan irti mankan paikan alapuolella olevan lokeron (lienee kojelaudan keskiosa irroitettava, että ko. lokeron saa pois)? Ja tila siis riittää senkin takana mm. johtonipulle?

pitäs mennä. Tosin joutuu sitä metallikehikkoa ehkä työstämään. Ei kannata sitte sitä kehikkoa enään laittaa niin vaikeesti kii kuin se on.
Mulla vr4:ssa nyt in-dash moottoroitu näyttö radion kolossa ja sen alla suoraan mankka.
 
Vs: Meneekö 2DIN-soitin Galant -99:iin asiallisesti?

Oliko VR:ssäkin tuo musta lokero mankan alla, kuinka sen sai nätisi irti?
 
Vs: Meneekö 2DIN-soitin Galant -99:iin asiallisesti?

ota vaa se keskiosa kokonaa pois ni näät, ei oo vaikee homma.. ite en muista miten se oli kiinni ku pari vuotta sitte maalailin noit sisustan osia
 
Vs: Meneekö 2DIN-soitin Galant -99:iin asiallisesti?

Vaihde kepin ympärys muovit irti ja sit vaan keski konsolii irrottelee.. lähtee melko kivuttomasti jos otat ylhäält alaspäin.. se pikku laatikko on muistaakseni ruuveilla kiinni sivuista, ja jotain peltejä sielt sisält saatat joutuu muokkaa.
 
Vs: Meneekö 2DIN-soitin Galant -99:iin asiallisesti?

Menee ja ei mene heittämällä paikalleen...

Itselläni on -00 galantissa pioneerin 2DIN -soitin. Itse jouduin näyttämään Dremeliä tuolle soitinpaikalle, kun ei meinannut mahtua korkeuden puolesta, muistaakseni. Ei ole autoa just nyt pihassa, mistä tarkistais.
Sen kuitenkin muistan, että tämän vuosi jouduin myös dremelillä leikkaamaan paneelin takaa "nysiä" pois että saatiin paneeli ja soitin nätisti samaan linjaan istumaan.

Itse soitin laitettiin mitsun omalla soitin/lokero -peltikehikolla kiinni. Kehikko tosin joutui hieman modamaan, että saatiin soitin kiinni.


PS. Täältä löytyy ohjeet sen kehyksen irroittamiseen: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=30939.0

PSS. Plus tuolta ketjusta löytyy kuva meikäläisen soittimesta...
 
Takaisin
Ylös Bottom