Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
1.5bar ja konees sanoo moro jo....etkai ajellut jo? Meinaa kone nakuttaa noil paineil jo todella paljon ja ei kestä.mikav sanoitota millä ahdoilla toimii parhaiten ? Ettei ala pätkii ? ja millä pystyy hoitaa et se kestäis 1.5 bar max vaikka ei niin paljon käytäkkään..
Harri K sanoi1.5bar ja konees sanoo moro jo....etkai ajellut jo? Meinaa kone nakuttaa noil paineil jo todella paljon ja ei kestä.
riippue putkistosta ja imupuolesta ilmamäärän mittaus vaikuttaa. Ei ahdot niinkään. Mullakin tuuppaa fuelcuttia jo nyt alta 1bar ahdoilla... tosin softa vielä siis vakio
mikav sanoikyllä manulla huomaan hyvin eron
Slider sanoiEn usko että kytkimen kanssa tulee mitään ongelmia josset lauchaile. Luulis tollasen vakiokykän kestävän "normiajossa" täydellisesti, vaikka vähän enemmän onkin vääntöä tarjolla.
mikav sanoiniin luulis kestävän
nokonzok sanoiVaan eipä kestä. Legussa on aivan alimitoitettu kytkin jo valmiiksi. Se yksi mikä meillä lastutettiin alkoi luistattaa kytkintä isommilla vaihteilla vaikka ennen lastua ei oltu havaittu minkäänlaista ongelmaa. Eli tuskin on kovin pitkäikäinen tuo vakiokytkin.
Slider sanoiKuinka kulunut se kytkin oli ja launchattiinko sitä ennen tai jälkeen "lastutusten"? Enkä minä sitä sano että se vakiokykä kestäisi maailman tappiin mutta jos joku 20nm tulee lisää ahtojen nostolla, niin ei kyllä ihan heti terveessä kytkimessä pitäisi alkaa näkymään..
Slider sanoiKuinka kulunut se kytkin oli ja launchattiinko sitä ennen tai jälkeen "lastutusten"? Enkä minä sitä sano että se vakiokykä kestäisi maailman tappiin mutta jos joku 20nm tulee lisää ahtojen nostolla, niin ei kyllä ihan heti terveessä kytkimessä pitäisi alkaa näkymään..
Slider sanoiNo tuollainen 50% onkin jo aika paljon. Käsitin että aloittaja oli vaan nostamassa ahdot nyt aluksi sinne barin hujakoille tekemättä mitään muita muutoksia esim. softaan..
Riiviö sanoiIhan vaan semmoinen kysymys tähän liittyen että mistä tämmösen turbosmartin turboruuvin sais.. (tietenkin niitten sivuilta) mutta on ollut vähän ongelmia aina noitten lähetyksien kanssa.. Ku luvataan ja luvataan että tulee silloin ja sit kestääkin 3viikkoa.. mutta onko missään suoraan esim tiskillä näitä..
Suomalaisuudesta en menisi takuuseen, mutta toimii ..Biim sanoiSuosi Suomalaista ja osta mieluummin kipsiltä kuulajousi: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=23623.0
LegnumVR4 sanoiSuomalaisuudesta en menisi takuuseen, mutta toimii ..
Voihan se toki olla, että Kipsi tekee itse myymänsä, tässä jokatapauksessa identtinen kaksonen:Biim sanoiMyyjä on niin pohojanmaalainen kuin olla ja taitaa ja kaikki osat rakennetaan joka tapauksessa kiinassa merkistä riippumatta.
Et. Haaroitetaan vain molemmille turboille venttiilin jälkeen.Riiviö sanoiIhan vaan viel semmon typerä kysymys että tarvinko kaks näit kuulajousiventtileitä vai?
http://www.dnsf.org/forum/index.php?PHPSESSID=daca9692fb0aef489e7f7ddda4588f08&action=dlattach;topic=42768.0;attach=39812;image
Sampza sanoiehtiihän tuolla ihan kivasti vakionakin ni miks nostaa paineita ku ei noin pienistä ahtimista saa yhtään mitään muuta kuin loppujen lopuks ison laskun ku ne hajoo ja leipoo kiinni.
otin hölmösti asennetun apex'i:n filsun irti, hommasin uuden vakio-filsun vakio-koteloon ja vähän preppasin ilman kulkua maskista, nyt on hyvä mahtava alavääntö tossa moottorissa me like! ;D
harkitsin itsekin alkuun laittavani paineensäätimen mut unohdan sen tyystin kyllä!
Harri K sanoiEipä tuo mikää raketti ole..ehkä ensimmäisenä autona tuntuu hetken kivalta mut "potku" puuttuu
Nim. useempi "vakio" ahdettu omistettuna...
Toki tuollakin ehtii hyvin ja osaava ottaa tuosta kaiken irti vakionakin jo auton käsittelyllä, mutta fakta on silti että autolla on massaa jonka vuoksi "woiman" tuntuakaan ei niin ole
Harri K sanoiEipä tuo mikää raketti ole..ehkä ensimmäisenä autona tuntuu hetken kivalta mut "potku" puuttuu
Nim. useempi "vakio" ahdettu omistettuna...
Toki tuollakin ehtii hyvin ja osaava ottaa tuosta kaiken irti vakionakin jo auton käsittelyllä, mutta fakta on silti että autolla on massaa jonka vuoksi "woiman" tuntuakaan ei niin ole
Sampza sanoiehtiihän tuolla ihan kivasti vakionakin ni miks nostaa paineita ku ei noin pienistä ahtimista saa yhtään mitään muuta kuin loppujen lopuks ison laskun ku ne hajoo ja leipoo kiinni.
otin hölmösti asennetun apex'i:n filsun irti, hommasin uuden vakio-filsun vakio-koteloon ja vähän preppasin ilman kulkua maskista, nyt on hyvä mahtava alavääntö tossa moottorissa me like! ;D
harkitsin itsekin alkuun laittavani paineensäätimen mut unohdan sen tyystin kyllä!
Sampza sanoiehtiihän tuolla ihan kivasti vakionakin ni miks nostaa paineita ku ei noin pienistä ahtimista saa yhtään mitään muuta kuin loppujen lopuks ison laskun ku ne hajoo ja leipoo kiinni.
otin hölmösti asennetun apex'i:n filsun irti, hommasin uuden vakio-filsun vakio-koteloon ja vähän preppasin ilman kulkua maskista, nyt on hyvä mahtava alavääntö tossa moottorissa me like! ;D
harkitsin itsekin alkuun laittavani paineensäätimen mut unohdan sen tyystin kyllä!
Riiviö sanoiolisiko kenelläkään kunnon kuvaa tuosta kuulajousiventtiilin asennuksesta? jos ois niin ois kiva katella
dani sanoiTuolla kuulajousiventtiilillä on tosin muutakin parannusta havaittavissa kuin mitä pelkkä paineen nosto saa aikaan. Eli vaikka pitäisi ns. maksimipaineet about samassa kuin vakio, on todettu että vehje herää tuntuvasti alempaa, manuaalilla tämä saa aikaan sen että voi vetää monesti isommalla vaihteella taajamassa kuin mitä ennen ruuvin asennusta. Tämä omakohtainen kokemus siis 6g Galantilla, ja samaa olen kuullut näistä 8g mallien omistajilta.
Mä en ainakaan raaskisi ajaa vitosella 50km/h. Alamäkeen tyhjäkäynnillä; miksei, mutta tasasella / ylämäkeen edes osakaasulla en ajaisi. Oma maalaisjärki sanoo että toi rasittaa jo kohtuuttomasti voimansiirtoa.Sampza sanoituo oma legnumi vetää kyl 5.vaihteella 50-rajoituksellakin ihan mukisematta.
Spol sanoi^^Onko sulla manuaali vai automaatti ? 50km/h 5 vaihteella ei meinaan tee automaatille hyvää...ei voitele läheskään samaan tapaan kuin esim 70km/h ajaessa. Huomasin itselläni ainakin sen että vaihtaa liian isolle kaupunkinopeuksissa...meno muuttuu sellaiseksi "jurnutukseksi"...
_AH_ sanoiJatketaan OT:ta. Itselläni ei autom. suostu tipilläkään laittamaan vitosta päälle alle 60km/h...
PetuS sanoiEt. Haaroitetaan vain molemmille turboille venttiilin jälkeen.
On haaroitettu.Riiviö sanoiElikkä siis.. tuota letkua ei siis ole jo valmiiksi haaroitettu molemmille wastegatelle?
ainakin http://hemppis.1g.fi/kuvat/legnum/turbosmart/ tämän mukaan menee ihan simppelisti yks letku bleedin kautta wastegatelle ja itse ruuville
Sampza sanoino, gti almeran, gt primeran, octavia rs:n (lastutettu 210hv), toyota soarerin (vakio tomaatti) jälkeen tuo liikkuu kyl ihan kivasti