Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

kafor

New Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2011
Moi
Olen googlettanut 91-vm TT GTO:hon catback putkistoja ja näyttäisi hintahaarukka olevan laaja alkaen reilusta 300e -> yli tonnin putkiin.

Onko kenelläkään kokemusta esim, näistä halvoista ebayssa myynnissä olevista... esim, tässä:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Catback-Exhaust-System-Mitsubishi-3000GT-91-99-VR4-M2-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem588c5fc937QQitemZ380312209719QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
täydellinen rosterinen catback- systeemi jossa tulisi jopa down pipekin mukaan hintaan 279 taalaa. Vaikka siihen laskee rahdin, tullin ja alvin mukaan niin silti paketin hinnaksi jää kotiin kannettuna vain n, 400 euroa... :D

Myyjäkin vakuuttaa, on jonkin sortin dealeri ja rutkasti positiivista feedbackia sekä worldwide shipping... mutta silti, voiko oikeasti olla näin edullista vai meneekö jossakin pieleen...?
 
Vs: Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

no ensinnäkin tuo downpipe on ainaki ihan perseestä, yhtä paska ku vakio ei virtaa kyllä yhtään paremmin.

verrattuna tähän http://www.3sx.com/store/comersus_viewItemBundle.asp?idProduct=27766

ja varmaan ne pöntötki ihan kiinan paskaa eli hajoavat parissa kuukaudessa, mulla oli yhet kiinan takapöntöt 3" ja oli halavat ja oli rosteria.
kestivät sen 2kk jonka jälkeen äänet oli yhtä isot ku ei ois ollu änäreitä ollenkaan.

halavalla ei saa hyvvää ;D
 
Vs: Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

Sen voi melko varmasti sanoa että meteliä ainakin tulee tuolla putkistolla saamaan. Se on sitten toinen juttu haluaako sitä vai ei.
 
Vs: Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

Ok, kiitos kaikille vastauksista :)

Taitaa olla parasta turvautua brittien laatuun ja valita Blueflamen putkisto. Ainakin ulkonäkö on paras mahdollinen neljällä ulostulolla...
http://www.dcperformance.co.uk/uprated/blueflame-exhaust-system/mitsubishi/gto.html

Vähän kun olen vielä noviisi näissä putkiasioissa(kin) niin kertokaahan viisaammat mitä eroa noissa eri sarjoissa on eli ylhäältä alas:

1218£ täysi putkisto 200cell katalysaattorilla (mitä tarkoittaa 200cell?)
1218£ täysi putkisto 100cell.... (mitä eroa edelliseen?)
548£ cat back.. (tämä lienee se "normaali" katista taakse päin sarja?)
611£ de-cat back.. (tuleeko tässä mukaan lyhyt putki down pipen ja katin väliin?)
924£ full system with de-cat.. (luulin ymmärtäneeni kaikki edelliset, mutta tämä sekoitti, mikä tämä on?)

Kiitoksia avusta jo etukäteen :D
 
Vs: Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

noi cellit tarkottaa kennontiheyttä.
 
Vs: Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

2 ylimmät on koko putkisto 100 ja 200 cell katilla (kennontiheys). 100 sella voi olla vaikeuksia saada päästöistä läpi mutta virtaa paremmin.
kolmas on normi catback
neljäs on catback + katinkorvausputki
viides on koko putki katinkorvausputkella
 
Vs: Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

teet itse:
http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/Matin_putkisto/
 
Vs: Mikä aftermarket pakoputkisto paras GTO:hon?

Ok hyvä ja kiitoksia nopeista vastauksista.

Kiinnostavin valinta olisi siis viimeinen eli täydellinen putkisto katin korvaajalla, jolla yrittäisin rekisteröintikatsastukseen... ;)

Jos homma kuitenkin pomppaisi niin sitten tämän katin korvaajan (de-cat pipe) tilalle katti takaisin ja uudestaan näytille.

ps, laadukkaan näköinen (ja oli varmasti haastetta tekovaiheessa) putki Harrilla :)
 
Takaisin
Ylös Bottom