Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

^Joo ja puheluista mieluiten tiedot ylös (että mitä sanoi "quotet") ja ei sitä perinteistä suomalaista uppiniskaista asennetta että "minä hoidan" vaan sitten jos vittuilu jatkuu niin asiallinen soitto kuluttaja-asiamiehelle. Alkaa homma luistamaan ;)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

vituttaa kun galantin keula kasassa. Yhdelle bemarikuskille otti liian koville kun annoin valoissa torvea kun ei lähtenyt liikkeelle vaan seiso vihreissä. no lähti valoista sit hitaasti tahallaan ärsyttäen ja vähän matkan päässä, kun olin itse vaihtanut jo sen takaa kaistaa ryhmittyessäni kääntyvien kaistalle vasemmalle, vetikin yllättäen eteen ja liinat kiinni. tuli vielä repimään auton ovea ja huutamaan mulle et peräänajaja on aina syyllinen. Soitin poliisit ja sanoin et saavat tutkia asiaa. no tää kuski oli joku poliisin vanha tuttu ja muutenkin sen auto oli kaistalla poikittain mun edessä eli se oli vaihtanut kaistaa huomattavasti mun jälkeen.

saa nähdä miten käy mut vituttaa silti. olis ollu muutaki tässä tekemistä kuin autoo korjailla ja tollaset mulkut varsinki vituttaa tuolla liikenteessä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ville T. sanoi
vituttaa kun galantin keula kasassa. Yhdelle bemarikuskille otti liian koville kun annoin valoissa torvea kun ei lähtenyt liikkeelle vaan seiso vihreissä. no lähti valoista sit hitaasti tahallaan ärsyttäen ja vähän matkan päässä, kun olin itse vaihtanut jo sen takaa kaistaa ryhmittyessäni kääntyvien kaistalle vasemmalle, vetikin yllättäen eteen ja liinat kiinni. tuli vielä repimään auton ovea ja huutamaan mulle et peräänajaja on aina syyllinen. Soitin poliisit ja sanoin et saavat tutkia asiaa. no tää kuski oli joku poliisin vanha tuttu ja muutenkin sen auto oli kaistalla poikittain mun edessä eli se oli vaihtanut kaistaa huomattavasti mun jälkeen.

saa nähdä miten käy mut vituttaa silti. olis ollu muutaki tässä tekemistä kuin autoo korjailla ja tollaset mulkut varsinki vituttaa tuolla liikenteessä.

Jep. olis ny ajanu edes takakaaria päin... Harmillista, harmillista. Toivotaan että alkoholisoitunut ääliö baijerilaisensa kera joutuu maksumieheksi.

AH: Saatko kuvaksi kuinka karmea se pinta on?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Jep. olis ny ajanu edes takakaaria päin... Harmillista, harmillista. Toivotaan että alkoholisoitunut ääliö baijerilaisensa kera joutuu maksumieheksi.

jotenkin vois kuvitella et ei joudu mun tuurilla. Mut vituttaa kun siis itse olin lähdössä eri suuntaan kuin se et pääsisin ajamasta sen takana kun oli sen verran epämääräinen kuski. niin sit se tuli eteen kun jo itse olin selkeesti vaihtanut kaistaa. ja sillä oli vielä joku känninen kaveri kyydissä joka näytteli käsimerkkiä ikkunasta ja häipy ennenkuin poliisi tuli. mutta sekin oli kyllä niille tuttu kaveri. Ja kuskillahan ei ollut edes puhelinta ja auto sen näköinen et ei ollut eka tollanen temppu.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
AH: Saatko kuvaksi kuinka karmea se pinta on?
Semmottis...
 

Liitetiedostot

  • pienennetty.jpg
    pienennetty.jpg
    169.9 KB · Lukukerrat 573
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

_AH_ sanoi

No tuommoinen menee helposti läpi jollekkin normi-jantterille joka vaan kattoo että "ei väliä vaihdan autoo taas vuoden päästä". Siihen ne on tottunu. Vertailuksi olisi hyvä olla peilaus toisesta kyljestä ja näyttää että mites se Mitsubishin robotti tekee parempaa jälkeä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

AH: kait ilmotit vakuutusyhtiöön et niide "suosittelema" ei tosiaa ole hyvä kun vaaditaan että auto on yhtä hyväs kunnos kun aiemmin oli? Ja painotat että nyt auto on pidetty ns. silmän alla koko ajan eikä mikään peruskäyttäjän tapaan
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ET-autoon vaan, niin johan tulee kunnon pintaa ;)

Oman auton maaluutin siellä ja ei tarvinu katua..ton etupuskimen maalas kaveri (hää osaa, hää tekee muutamalla kympillä ennemmin)..kyllä toi nyt välttää kun siihen on tottunu, mut alkuun mietin et ois pitäny sekin viedä ET-autolle :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri: Soitin heti vakuutuyhtiöön kun huomasin puutteet ja he ottivat tietoni ja tapauksen ylös. Sanoivat että koita siellä maalaamossa neuvotella jotain ratkaisua.

Noh, tänään kävin siellä maalaamossa ja tämä puhelimeenkin vastannut johtaja(?) ohjasi mut jotenkin ylimielisesti suoraan auton maalanneen maalarin juttusille.
Hän kysyi että mikäs se oli ongelma? Vastasin että kyljen isot pinnat ovat hivenen rajulla aplarilla. Maalari otti kritiikkini todella asiallisesti vastaan ja sanoi että se voidaan myllyttää jos niin tahdon että jos näin saataisiiin minua miellyttävä tulos. Sanoi että lakkaa siinä on ainakin niin reilusti pari kierrosta, että varaa on ottaa pinnasta.(Ehkä tästä syystä juuri on aplarilla jos on vedetty paksuna?)
Nyt vain täytyy sopia päivä jolloin auto tuonne menee työstöön päiväksi. Katsotaan mitä sitten tulee.

Johtajan asenne oli epämiellyttävä, kiinnosti enemmän tulot. Eli auto äkkiä pois alta ja seuraavaa uuniin.
Maalari olikin sitten asiallinen jannu joka ilmeisesti omasi jotain ammattiylpeyttä ja halusi että lopputulos miellyttää asiakasta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Miksi ylipäätään viedä auto vakuutusyhtiön suosittelemaan paikkaan,suurin osa nuista kun on vakuutusyhtiölle halvimpia ja jälki sitten on tuollaista?
Jos tietää hyvän maalaamon niin kuskaa autosi sinne seuraavalla kerralla,näin olen itse toiminut aina ja koskaan ei ole tarvinnut reklamoida.
_AH_ sanoi
Soittelin jo puljuun niin ukko ryhtyi melkein vittuilemaan langan toisessa päässä että no mitäs sille pitäis sitten tehdä?
Täytyy sanoa että jos olisin arvannut että suosituksisita huolimatta tulee noin p*skaa jälkeä, olisin ottanut rahat ja maalannut itse.

Katsotaan millainen vääntö tulee. Stnan kele...
Tuon kommentin takia piti jo tarkistaa ettet asu oulun alueella,tuli nimittäin yks "maalaamon" pitäjä heti mieleen tuosta kommentista ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

_AH_ sanoi
Harri: Soitin heti vakuutuyhtiöön kun huomasin puutteet ja he ottivat tietoni ja tapauksen ylös. Sanoivat että koita siellä maalaamossa neuvotella jotain ratkaisua.

Noh, tänään kävin siellä maalaamossa ja tämä puhelimeenkin vastannut johtaja(?) ohjasi mut jotenkin ylimielisesti suoraan auton maalanneen maalarin juttusille.
Hän kysyi että mikäs se oli ongelma? Vastasin että kyljen isot pinnat ovat hivenen rajulla aplarilla. Maalari otti kritiikkini todella asiallisesti vastaan ja sanoi että se voidaan myllyttää jos niin tahdon että jos näin saataisiiin minua miellyttävä tulos. Sanoi että lakkaa siinä on ainakin niin reilusti pari kierrosta, että varaa on ottaa pinnasta.(Ehkä tästä syystä juuri on aplarilla jos on vedetty paksuna?)
Nyt vain täytyy sopia päivä jolloin auto tuonne menee työstöön päiväksi. Katsotaan mitä sitten tulee.

Johtajan asenne oli epämiellyttävä, kiinnosti enemmän tulot. Eli auto äkkiä pois alta ja seuraavaa uuniin.
Maalari olikin sitten asiallinen jannu joka ilmeisesti omasi jotain ammattiylpeyttä ja halusi että lopputulos miellyttää asiakasta.

Sanoisin melkeen että vesihionnalla tossa pitää lähteä että siihen kuva saadaan. 1500 tai 2000 alottaen 4000 asti ja sitten parin stepin myllytys. Väri ei ole haastava joten ei tule näkymään holot /hiomajäljet kovin pahasti. :) Kait se maalari ny itekki tajus ku autoa kattoi että eihän sieltä tunnista edes itseään. Toivottavasti tulee nyt hyvä :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Aina kannattaa muistaa että vakuutusyhtiö ei voi määrätä mihin auto pitää viedä, suositella kylläkin voi.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eipä tuo mun paikka ollutkaan vakuutusyhtiön suosittelema, vaan eräs muu Hyvinkääläinen kolarikorjaamo/automaalaamo josta tutuilta kuulin hyvää palautteta. Vakuutusyhtiö suositteli Deltaa ja siihen on syynsä miksi en sinne vienyt.

Katsoo nyt mitä saavat aikaan ja jos tuntuu vaikealta, niin hoidan homman itse loppuun. ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Maalari sanoi varmaan osittain sen takia että on varaa ottaa pois, kun käsin maalatessa tulee yleensä väh tuplat tai jopa kolminkertainen kerrospaksuus siihen verraten, mitä robotti saa aikaan. Mutta jos aplari lähtee pohjista niin sit se paksuus voi silti olla tiukilla.

Mut hieno homma jos järkkäävät kuntoon. Edelleenkin silti tekisin tuon bioliukkaripesun ja uudet tarkistukset, myllytyksen jälkeen.

Ja veikkaan että myllytyksellä nimenomaan tarkotti "oikasua" eli vesihiontaa minkä jälkeen myllytystä. Itse myllyhän ei muutakuin kirkasta pinnan, ei poista aplaria (korkeintaan loiventaa ihan vätän).
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ei nyt kauheesti mieltä paina kun oli jo sillai tiedossa et tälläi tulee tapahtumaan eli tuli lopuille jääneille tomihenkilöille, työnjohdolle ja meille duunareille irtisanomin ilmoitus.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Alkaa osien kanssa olee "pikkuinen kiire".
Pomo ilmoitti, jos ei moottorin osat (kolme nätisti pakattua eurolavaa, ei kenenkään tiellä) ei siirry tän viikon aikana, niin mulla ei oo enää moottoria.
Kiitos tästä, lopputili-fiilis. :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

:seina

Näin kävi kun palattiin muksujen kanssa futisharkoista. Edellä ajaneesta Berlingosta aukesi takaluukku ja sieltä tippui rotvallin kiviä. Yksi sitten osui kohdalle ja kiilautui alle rikkoen öljypohjan. Soitto hätänumeroon, palokunta paikalle siivoamaan ja poliisit rikosilmoitusta varten. Kivien tiputtelijan rekkari on tiedossa ja pari todistajaakin ilmoittautui. Muksujen päivän pelasti kyyti kolaripaikalta kotio Mustan-Maija rosvo-osastolla.

423534_507675852580071_1327430441_n.jpg


488261_507675869246736_841401524_n.jpg


524483_507675902580066_475882541_n.jpg
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eihän tässä oo mitään hätää, voorti se vaan on mikä hajos... ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

No joo Voorttihan se vaan. Vakuutusyhtiöstä tuli tänään jo tieto että korvataan kaikki ja väläyttelivät että lunastukseenkin voisi mennä joka taas olisi ihan ok juttu. Kyllähän sitä hetki tuli ajettua, ensin luulin että rengas puhkesi kun pamahti ja sitten vauhti hidastui. Ajattelin ajaa sivuun ja sitten tulikin täystoppi kun kivi ilmeisesti kiilautui kunnolla.

Saa nähdä mitä vakuutustarkastaja tuosta tuumaa. ??? Kävihän se hetken sen jälkeen kun pamahti että ehtiköhän sinne tulla vaurioo jo koneeseen. Takanatulija sanoi että melkoinen pölläys kävi kun siihen tien sivuun ajoin.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

En usko et kone sentää meni viel. Onha laakeripinnoil kuiteki öljyä aina ja kyse ei ollu vedätyksestä varmaankaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Virolaiset duunariporukat jotka yleistyneet täällä päin. Ei mitään käytöstapoja. Meneekö eläinrääkkäyksen puolellle jos ojentaa vähän. ??? Voisin palata lausumaani että joltakin herralta jäi jotain vähän kesken Kiva tässä kun joudut painamaan työtä 6 päiväsiä viikkoja ja igorit huutaa pihalla yöllä eikä nukuttua saa. Toiv saadaan tarpeeks monta valitusta kasaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Vieläk legus on liikaa hintaa? Tiputin hinnan täks päiväks 6500€ ja veikkaan ettei tuu yvtään kysymyst siit :( ois uus auto kiikaris jo ja tarttis pääst tost eroon ny.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Vieläk legus on liikaa hintaa? Tiputin hinnan täks päiväks 6500€ ja veikkaan ettei tuu yvtään kysymyst siit :( ois uus auto kiikaris jo ja tarttis pääst tost eroon ny.
Olis Legut pikkusen eri kurssissa, kun ohjaus olisi vasemmalla. Itselläkin monia tuttuja, joilla olisi himoja ostaa Legu, mutta ei nappaa tuo oikeanpuolen ohjaus.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MitsuMi sanoi
Olis Legut pikkusen eri kurssissa, kun ohjaus olisi vasemmalla. Itselläkin monia tuttuja, joilla olisi himoja ostaa Legu, mutta ei nappaa tuo oikeanpuolen ohjaus.
sama, olen näille todennut "lopeta se nysvääminen ja opi toimittamaan postia. ei o vaikeeta"
itelläkin meni jopa 15 min tottua :driver
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ekan kerra ajoin toyota soarerii -09 ja seuraavaks helmikuus :) eikä ollu mitään ongelmii enää ajaa :) emäntä oppis kans nopeest ajaa mut silti ei tykkää ajaa tol. Ittel ku ei sitä korttii ol ni täytyy vaihtaa sellaseen autoo et muija tykkää ajaa. Toukokuun jälkeen ajettu varmaan 300-500km muuten ollu tallis piilos. Ei viit hyvää autoo seisottaa tallis turhaan, joku sais tost viel hyvän auton itellee.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Vieläk legus on liikaa hintaa? Tiputin hinnan täks päiväks 6500€ ja veikkaan ettei tuu yvtään kysymyst siit :( ois uus auto kiikaris jo ja tarttis pääst tost eroon ny.

PFL automaatti ei ole järin arvostettu. Varsinkin kun on suht stock-kuntoinen. 6500e vois tommosesta ehkä saadakkin jossei ole isompia ongelmia. Mutta myyntiaikaa silti on. Sellaista se on autokauppa. Käytännössä ne summat millä noita olis aluks myyty suomessa hypetyksen tultua on nyt noin puolittuneet.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kuviin kannattaa panostaa enempi; tuo kuva sisältä hiekkasine lattioineen ja roikkuvine johtoineen ei kovin hyvää kuvaa auton pidosta anna.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mikko6 sanoi
Kuviin kannattaa panostaa enempi; tuo kuva sisältä hiekkasine lattioineen ja roikkuvine johtoineen ei kovin hyvää kuvaa auton pidosta anna.

Juu auton myynti ei ole helppoa touhua. Otat semmosen kuvan ettei toi yks paikkamaalaus näy. Noista on omat sääntönsä miten kannattaa kuvata. Pitäisi kyllä olla äärimmäisen siisti auton kuvatessa. Lisäksi ilmoituksessa kannattaa listata kaikki autoon tehdyt huoltotyöt. Tähän on mm vaihdettu eteen sisemmät vetonivelet molemmat.

Sitten se ruostetilanne / pohjan suojaus on yks helvetin tärkee tekijä näitten autojen kanssa. Kusettaminenkaan ei toki kannata, tossakin oli yks legu jota myytiin "ruosteettomana". Totuus oli vähän toista kun vaivautui ihan pikkasen kumartumaan. ;D

edit: Tässä hyvä esimerkki vetävistä myyntikuvista... http://www.japaneseperformance.fi/wp-content/gallery/Legnum_1997_TwinTurbo/
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?


Reilu viikko sitten alkoi takahammasta kolotella siihien malliin että oksa pois.
Lekuri tuumas että reikää ei näy joten kuvataan hampaita. Se ainoa hammas mitä paikkailtu oli päättänyt saada aikaiseksi reippaan juuritulehduksen.

No nyt hammas porattu auki ja hermot tapettu. Lääkäri oli tohkeissaa kun löysi enemmän juurikanavia kuin normi hammaspotilaalta.. minä en yhtynyt tähän riemunpurkaukseen. Puol päätä puuduksissa seuraavat 6 tuntia ja edelleen hammasta särki.

Nyt takana ensimmäinen yö ilman heräilyä ja särkylääkkeen syömistä. Hammaslääkärin piti paneutua juurisyihin... kirjaimellisesti :-[
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ACD valot palaa edelleen ja tilaamani pumpun rele ei sitten sattunutkaan.Eli 7 ja 9:sin lukon pumpun rele on erilainen.Täytyypä alkaa laitella taas s.postia menemään.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Purin Galantista imusarjan ja venttiilikopat pois nostajien vaihtoa varten. Tästähän tosiaan hajosi silloin kolarissa öljykorkki venakopan sisälle, joten ajattelin ottaa ne palaset samalla pois. Noh, sehän olikin mennyt ihan kunnolla kappaleiksi ja osa muovinmurusista suoraan öljykanavaan. :seina :seina :seina :seina :seina

Mitähän tuolle nyt uskaltaisi tehdä? Yrittää imeä kanavasta niitä murusia pois, tehdä huuhtelumallinen öljynvaihto ja sen jälkeen toivotaan parasta? ??? Konetta ei todellakaan huvittaisi lähteä availemaan tuon pidemmälle. Onneksi varaosapelissä on toimiva varakone jos tuo nyt onnistuu tuon myötä hajoamaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jos se varaosa-auto oli vähemmän ajettu ja toimi siististi niin kannattaisiko vaan suosiolla vaihtaa se kone jossei ole aikaa pelleillä. Tietäen tosin virolaisen pieteetin autojen ylläpidossa ja huollossa ja sen auton korin nähneenä niin voi olla mahdollista että niitä öljyjäkään ei ole niin justiinsa vaihdeltu vai onko huoltokirjaa?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Osia ei vieläkään kuulu.. vaikka lupasivat tällä viikolla. Myöskään puhelimeen ei enää vastata, kun yritin soittaa ja kysyä. :seina
Pakko kait taas lähtä vaan ryyppäämään..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tonnari kusaisi kytkinnesteet pihalle. :mad: Eipä tuo nyt kauheasti mieltä muuten paina, mutta toivottavasti on nopeasti korjattavissa oleva vika. Muuten joutuu ottamaan Corollan liikenteeseen kun meinaa loppua toimivat autot.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Evo lähti eilen uudelle omistajalle pietarsaareen :-[ Täytyy myöntää että tippa tuli silmäkulmaan kun auto viimisen kerran painautti ohi moottoritiellä... :'(

Rakkaudesta autoon...

Toivotaan että uudella omistajalla tulee hyviä ja nautinnollisia kilometrejä ja vaikka esittäytyisi täälläkin!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tuossa pari tuntia sitte oltiin työkaverin kanssa työpäivän päätteeksi varastolla lastastaamassa tavaraa huomista keikkaa varten...

No eikös sitte kuorintapuukki livenny kämmen puolen ranteeseen, kun veistelin välivarokkeen näppisuojaa.. Nyt turusta päivystyksestä muutama tikki ranteeseen ja saikkua..

Vittu mitä paskaa.. Nyt meni työt ja omat hommat vituiksi.

Niin ja huamen olis ollu viimonen päivä töisä ja sit olis ollu 7päivää vapaata..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ehdotus kertakorvauksesta 6000€ ja saan pitää auton. 10000€ käypä hinta ja nykyisen kopan arvo 4000€. Ei nyt ihan se mitä ajattelin. Vakuutusehdoissa tosin lukee että auton käypä hinta määräytyy tapahtumahetken markkinatilanteen mukaan. Ilmeisesti myös varusteet ja kilometrit pitäisi jotain vaikuttaa. Varsinkin kun vertaa tän hetken nettiauton halvimpaan jolla ajettu noin 50 tuhatta enemmän ni ei ihan miellytä. Voi se tietysti olla hankalaa tietää viime joulukuun markkinatilannetta ja autojen sen hetken hintoja.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kuulostaa ainakin pieneltä. ja vak. yhtiöthän aina vertaa "täysin vastaavaan malliin" muun muassa mun auton vastaava oli aika kaukana ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

oudie sanoi
Evo lähti eilen uudelle omistajalle pietarsaareen :-[ Täytyy myöntää että tippa tuli silmäkulmaan kun auto viimisen kerran painautti ohi moottoritiellä... :'(

Rakkaudesta autoon...

Toivotaan että uudella omistajalla tulee hyviä ja nautinnollisia kilometrejä ja vaikka esittäytyisi täälläkin!

no niin... kolmas ysi tähän pieneen kylään :p
en ole vielä nähnyt mutta kai sen huomaa jos tulee vastaan. Ja tottakai yritän houkutella uutta omistajaa tänne.
(Jos haluat voit laita ostajan nimi YV:nä..)

miten aiot korvata mitsu-menetyksen? ???
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

[elle] sanoi
no niin... kolmas ysi tähän pieneen kylään :p
en ole vielä nähnyt mutta kai sen huomaa jos tulee vastaan. Ja tottakai yritän houkutella uutta omistajaa tänne.
(Jos haluat voit laita ostajan nimi YV:nä..)

miten aiot korvata mitsu-menetyksen? ???

Uskon että omistaja löytää tiensä tänne ilman houkutteluakin :) On omistanut evo kasin muutama vuosi sitten ;)

Mitsu menetystä ei korvata mitenkään muuten kun uudemmalla mitsulla mutta semmosta ei vielä tule ja tyytyminen on johonkin isooon autoon jolla pääsee toteuttaan tuota toista harrastusta, eli moottorikelkkailua!

Toisin sanoen kärryn veto auto ja mielummin lavallinen!

Lumien odotus ja polttelu on valtava kun uusi kelkka pitäs rapsahtaa tuossa marraskuun huitteilla! :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Bosch sanoi
Ehdotus kertakorvauksesta 6000€ ja saan pitää auton. 10000€ käypä hinta ja nykyisen kopan arvo 4000€. Ei nyt ihan se mitä ajattelin. Vakuutusehdoissa tosin lukee että auton käypä hinta määräytyy tapahtumahetken markkinatilanteen mukaan. Ilmeisesti myös varusteet ja kilometrit pitäisi jotain vaikuttaa. Varsinkin kun vertaa tän hetken nettiauton halvimpaan jolla ajettu noin 50 tuhatta enemmän ni ei ihan miellytä. Voi se tietysti olla hankalaa tietää viime joulukuun markkinatilannetta ja autojen sen hetken hintoja.

Kaivat nettiautosta MYYDYT siltä aikaväliltä, siellä on se tietokanta. Näät mihin hintaan evo V on myyty silloin...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

vähän nyt ottaa päähän tuo galantin keulan korjaus vaikka vähällä siinä päästäänkin, mutta kun ei maskia meinaa löytyä. Deltalta tilaamalla tulee väärät osat luultavasti koska tuon auton valmistekoodi viittaa jostain syystä japanin mallin keulaosiin. Ja pitäs olla varma että tulee oikea ennenkuin ne suostuu tilaamaan uusia osia ettei jää sit niiden käsiin väärät. Onks kukaan tilaillut facelift-keulan sport maskia et osais sanoo millä numerolla tuli oikea osa. tai on irtonaisena sellainen et osais sanoa jonku osanumeron itse osasta?
 
Takaisin
Ylös Bottom