Mikä mieltänne painaa ?

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

46876d1399262384-rota-grids-serious-people-only-rotamotivation.jpg


JDMEGO_friends_dont_let_friends_rotas.jpg


02_jdmego-787157.jpg
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
veikkaan et mukulakivellä ei monikaa vanne kestä tyhjällä renkaalla..

Käytiin kavereiden kanssa hyppäämässä se 150m bengi. Ja tietysti mentiin legnumilla kun selvinpäin olin... niin kannattaa välttää sitä keskustan mukulakiveä tai niitten helvetin junaraiteiden ylityksiä, ainakin matalilla autoilla.... Joo tiedän onko pakko madaltaa auto pilalle ja plaa plaa, mutta toistaalta surku hupaisaa kun ohi meni helvetin hieno corvette/porche/mustangi mille nostan todellakin hattua, niin hassusti vaan tuli peukkua legullekkin vaikka hidasteet vähän oikeasti hidasti matkaa tällä kertaa... ei masentanu yhtään vaikka matka tyssäsi välillä hidasteeseen. Tuli kalliimmistakin autoista peukkua välillä :peukku
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ast sanoi
Vannesnobismi.

Ei se vaarallista ole... :) Tosi asia kuitenkin se ,ettei tuo Harrin vanne hajonnut niin kuin ne jotkin harvat tapaukset joita verkossa on raportoitu.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JP- sanoi
Ei se vaarallista ole... :) Tosi asia kuitenkin se ,ettei tuo Harrin vanne hajonnut niin kuin ne jotkin harvat tapaukset joita verkossa on raportoitu.

Onneksi täällä ei olla vielä yhtä idiootteja kuin jenkeissä - foorumeita lukemalla ainakin tule mieleen että jokaiseen 500 taalan civiciin pitäisi laittaa parin kolmen tonnin vanteet siksi ettei muuten ole edes keskusteluoikeutta foorumilla vannekuninkaiden aloittaessa välittömän dissauksen.

Itse ostin Rotat ja ne ovat epäilemättä kevyimmät ja parhaat vanteet mitä mulla on koskaan ollut. Toivottavasti saan jatkossakin kirjoittaa täällä...
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ast sanoi
Onneksi täällä ei olla vielä yhtä idiootteja kuin jenkeissä - foorumeita lukemalla ainakin tule mieleen että jokaiseen 500 taalan civiciin pitäisi laittaa parin kolmen tonnin vanteet siksi ettei muuten ole edes keskusteluoikeutta foorumilla vannekuninkaiden aloittaessa välittömän dissauksen.

Itse ostin Rotat ja ne ovat epäilemättä kevyimmät ja parhaat vanteet mitä mulla on koskaan ollut. Toivottavasti saan jatkossakin kirjoittaa täällä...
Eikös tämä nyt ole vähän yliampuvaa. ;D Itse en nähnyt ainakaan muuta, kuin hyväntahtoista "pikkuv**tuilua" tuossa rota-jutussa. On tälläkin foorumilla tyhmempiä juttuja nähty..
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

tommyz sanoi
Eikös tämä nyt ole vähän yliampuvaa. ;D Itse en nähnyt ainakaan muuta, kuin hyväntahtoista "pikkuv**tuilua" tuossa rota-jutussa. On tälläkin foorumilla tyhmempiä juttuja nähty..

Auttaisiko tämä - ;D
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Juu ei mua haittaa yhtään Rotta keskustelu =)
Itseasias tänää väännettii rengas vanteelta, rengashan EI vuotanut siittä missä oli messikinen ruuvi vinottain (sekään ei läpi mielestäni kun oli vain muutama mm palassa).
255/35-18 rengas ja ehkä se on muutamia koviakin iskuja saanut, aloin jo hieman epäileen että josko vanne sittekin on antanut periksi... tutkitaan lisää kuitekin vielä.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

5vkon lomien jälkeen täällä töissä istutaan. Kiinnostus: -100 000 0000 .....
:seina :seina
Mut ku kattoo pankkitiliä ni tietää miksi tulla töihin...
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Huonolaatuiset osat, alle 190 tkm ajetun auton avain murtui palasiksi. 120 euroa kiitos...

Ja vara-avain on samassa kunnossa myös. Luokatonta kuraa sanon minä ja tyyppivika.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ast sanoi
Huonolaatuiset osat, alle 190 tkm ajetun auton avain murtui palasiksi. 120 euroa kiitos...

Ja vara-avain on samassa kunnossa myös. Luokatonta kuraa sanon minä ja tyyppivika.
Oho,täälläpäin huusivat samasta 180e, jos lessubussia tarkoitit.

Itse ratkaisin asian toisella tapaa eikä alkuperäisiä avaimia enään tarvita.

Sutta ja sekundaa todellakin, mutta mitä voit odottaa Boschin tekemästä tuotteesta?
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

[elle] sanoi
Ja edelleenkin... työtilanne.

täällä myös.. ei oota tulee vaikka vain työharjoittelupaikkaa olen vailla.. Saman rumban kävin vasta keväällä savonlinnassa, pelkkä naisena olo tuntuu olevan jo kynnys saada ajoneuvoasentajan hommia.. Kuvittelin, että täällä eteläsuomessa asiat olisi vähän erilailla.. Huonosta maineesta huolimatta hain jopa ST-motorsille, tässä kun on enää tämä viikko aikaa tosiaan saada työpaikka, muuten joutuu savonlinnaan koululle :(

Toivossa eletään :peukku
 

catodium

JKL
Liittynyt
28 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Itsekin olen Ohjelmistotekniikan inssin hommia yrittäny ettiä jonkunkin aikaa, mut eipä oo tärpänny. Ois kiva saada työkokemusta siitä mihin olen koulun penkillä aikaa uhrannu.. Täytyy varmaan uhrata vapaa aikaa siihen, että saa kunnon näyttöjä tehtyä millä sais rekryporukan vakuutettua.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kun ei paketit kulje.

Tilasin kiinasta paketin toukokuun lopussa niin se tuli heinäkuun lopussa.
Nyt tilasin muistikamman 2.8 englannista eikä se vieläkään ole tullut.

Jemmaako posti tahallaan noi paketit johonkin varastoon että ihmiset ei tilais ulkomailta mitään.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Wlooffy sanoi
Kun ei paketit kulje.

Tilasin kiinasta paketin toukokuun lopussa niin se tuli heinäkuun lopussa.
Nyt tilasin muistikamman 2.8 englannista eikä se vieläkään ole tullut.

Jemmaako posti tahallaan noi paketit johonkin varastoon että ihmiset ei tilais ulkomailta mitään.

6.7. tilasin kiinasta kännykkään tarpeita, eikä olleet vielä viime viikollakaan tulleet. Tällä kertaa vika oli kuitenkin myyjäliikkeessä, oli jäänyt "waiting for shipment" -tilaan... Mutta sitä edellinen, viikkoa aikaisemmin tilattu paketti vietti yli viikon itellan hoivissa suomessa :mad:
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nostokurki sanoi
6.7. tilasin kiinasta kännykkään tarpeita, eikä olleet vielä viime viikollakaan tulleet. Tällä kertaa vika oli kuitenkin myyjäliikkeessä, oli jäänyt "waiting for shipment" -tilaan... Mutta sitä edellinen, viikkoa aikaisemmin tilattu paketti vietti yli viikon itellan hoivissa suomessa :mad:

Kyllä toi mun kiinanpaketti lähti jo 28.5 kiinan tullista kohti venäjää? Ja sitten joskus heinäkuun vikalla viikolla se sitten ilmesty tohon postiin. Kyllä mä sitä seuranta numeroa tarkistelin aina välillä, mutta eipä se siitä mihinkään muuttunut, kunnes postista tuli lappu että paketti saapunut.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Wlooffy sanoi
Kyllä toi mun kiinanpaketti lähti jo 28.5 kiinan tullista kohti venäjää? Ja sitten joskus heinäkuun vikalla viikolla se sitten ilmesty tohon postiin. Kyllä mä sitä seuranta numeroa tarkistelin aina välillä, mutta eipä se siitä mihinkään muuttunut, kunnes postista tuli lappu että paketti saapunut.
voihan sillä seurantanrolla suoraan hakea paketin jo postista.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
voihan sillä seurantanrolla suoraan hakea paketin jo postista.

Voi toki, ja kävin kysymässäkin kertaalleen, että onko tällasta pakettia näkyny. Mutta silloin sanottiin että ainakaan vielä näy missään heidän järjestelmissä. Eli ei vielä ollut saapunutkaan suomeen.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ostin eilen verkkokaupasta videotykin, testattu ja toimii. Ostin tänään biltemasta asennustarvikkeita siihen, eli kattotelineen, HDMI-splitterin ja johtokourua.

Splitteri ei toimi. "Ei signaalia". Koitin myös telkkariin, mykkä laitos.

Kattotelineen sai suht käytännölliseksi, kun siitä poisti puolet osista. Todella kettumainen kyllä asentaa, kun tykki pitää olla irtaallaan kun telinettä ruuvaa kattoon, ja tykki tulee erillisillä pulteilla&muttereilla kiinni, joita on sitten todella kiva tuolla katonrajassa zoomailla kohdalleen.

Johtokourua piti olla 6 metriä (6x1m pätkät), mutta paketissa onkin 2kpl kouruja joissa molemmissa on 3kpl pienempiä kouruja, joita ei saa irti toisistaan.

Näppärää :D
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

:seina Flunssaa pukkaa!
 

Sau

GTO TT -96
Liittynyt
29 Elokuu 2013
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pysäköinninvalvojat.

Tänään oli tullut klo. 19.00 sakkolappu ikkunaan, kun jätin auton oli 7 muuta autoa myös kieltomerkin alaisena. Vain minä sain sakot?
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mieltä painaa eräs kytkinlevy ::)
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ammatin puolesta säät vituttaa:
Ensin ei 1,5 kuukauteen sada ja helle kuivattaa viljat kesken kasvamisen.
Nyt kun pitäs puida, sataa joka saatanan päivä
 

timppa811

Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ottaa kyllä niin pirun lujalle tilata mäntiä Norrikselta. huh-huh. Kokosarja otettava ja sitten sitäkään ei voi ostaa kun yrittää..
 

Venttiseiska

New Member
Liittynyt
17 Maaliskuu 2013
Sijainti
Palokka
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tää muisti!!! :seina :seina :seina

Jossain verkkokaupassa (joskus) oon nähny 2.5TDIC Naperoon viskotuulettimen, muistais vaan missä...

Edit: Heti avautumisen jälkeenhän se mieleen tuli... Täältä näin. :peukku
 

Rehveli

Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2011
Sijainti
Parainen
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mistä mä saan evo 5:n kytkinen haarukan jouset mahdollisimman nopeasti?
Ihan just koko paska vaihdetaan munamankelii !!!!
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Rehveli sanoi
Mistä mä saan evo 5:n kytkinen haarukan jouset mahdollisimman nopeasti?
Ihan just koko paska vaihdetaan munamankelii !!!!

Vaihetaanko noi veetun p askat munamankelit päittäin? ;D prkl....
Pätkiminen oli jopa viikon poissa kun sääti tyhjäkäynnin mutta nyt se on tullut takaisin ja entistä pahempana.
Alkaa jo riittämään.. joku idle position siel on aina ja kokoajan off, oli sitten mitenkäperin tahansa.. otan avioeron kohta.
 

faior

Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
Vaihetaanko noi veetun p askat munamankelit päittäin? ;D prkl....
Pätkiminen oli jopa viikon poissa kun sääti tyhjäkäynnin mutta nyt se on tullut takaisin ja entistä pahempana.
Alkaa jo riittämään.. joku idle position siel on aina ja kokoajan off, oli sitten mitenkäperin tahansa.. otan avioeron kohta.

Älkääs nyt, evoiluhan on hauskaa! ... ::)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?


Venttiseiska sanoi
Tää muisti!!! :seina :seina :seina

Jossain verkkokaupassa (joskus) oon nähny 2.5TDIC Naperoon viskotuulettimen, muistais vaan missä...

Edit: Heti avautumisen jälkeenhän se mieleen tuli... Täältä näin. :peukku

Mulla olis useempikin käytetty ;)
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Villi veikkaus että männänrenkaat painaa mieltä.
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Evoon kateltu. Uutta moottoria. Joskus nuo harrastukset vain vetää pinnan hiukan kireälle.
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JP- sanoi
http://www.iltalehti.fi/ralli/2014082418598553_ri.shtml

Opettelis käyttään Alkoholia niin rahoittuis ajaminen........... Melko Pässi jätkä !!


VW vois enskaudeksi antaa avaimet vaikka Hänniselle niin alkais tapahtuun.
Joo, on kyllä niin turha jätkä tämäkin ettei mitään... Antais avaimet vaikka joulupukille ni ois samanlainen saatanan satuolento ratissa
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Flunssa. Tai oikeammin sen sivutuote, joka johtuu todennäköisesti nielurisoista... Lääkäriltä pyytänyt, että eikö niitä voisi leikata, kun tulehtuvat joka helvetin kerta kun on flunssaa liikkeellä, mutta lekurin mukaan ei leikata kun eivät ole normaalia isommat.

Normaali flunssassa olen ollut viimeksi ehkä 15 vuotta sitten, eikä se vituta lähellekään niin paljon kuin tämä helvetillinen nielukipu.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Vanne ollu korjauksessa 2.5vkoa, kävin katsomassa et mikä tilanne niin eipä ole edes alotettu hommaa... :seina go Sunila.. :seina
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
Vanne ollu korjauksessa 2.5vkoa, kävin katsomassa et mikä tilanne niin eipä ole edes alotettu hommaa... :seina go Sunila.. :seina
Miten se muuten oli halki?
Suomen vannekorjaus hitsasi ja oikoi mun ozin aika nopeasti. Vein tiistaina ja hain keskiviikkona :p
3cm halkeama sisäreunassa
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

akio sanoi
Miten se muuten oli halki?
Suomen vannekorjaus hitsasi ja oikoi mun ozin aika nopeasti. Vein tiistaina ja hain keskiviikkona :p
3cm halkeama sisäreunassa

aika samanlailla halkeama 4-5cm. L-weldi lupas kans kyl korjata mut ajattelin ettei tarvis lähetellä ni vein tuoho..
 
Ylös Bottom